Hvorfor kom du på banen, akkurat nå, Gro Harlem? Var du redd for å tape på oppløpssiden? Hadde pandemien endelig dødd ut?? Raknet det hele? Gikk det dårlig med Covid19, slo det ikke an slik det var forventet, hadde folk flest skjønt for mye? At det var svindel?? Din svindel, Gro Harlem?
Se også
Det er noe surrealistisk over det som skjer i Norge nå. Stadig flere stopper opp og spør: "Hallo - hva
Coronahåndteringen i Norge har vært preget av å være utført på oppdrag fra overnasjonal styring (WHO) (grunnlovsstridig), og har vært
Deltakerlisten for World Economic Forum 2023 i Davos, Sveits er lekket ut. Norge stiller med en stor gruppe med blant
Vestlige media fortsetter å forvrenge hva krigen i Syria dreier seg om.





