Noen av de landsdekkende norske papiravisene ser ut til å kunne være på vei inn i en dødsspiral. Både VG og Dagbladet mistet hele 20% av sitt opplag i løpet av bare et eneste år - fjoråret 2015.
Se også
MDG er et underlig fenomén. De gjør de rareste utsagn, har en mann som leder som gir det inntrykk at
Har ikke PST blitt en stat i staten? Gjør de ikke hva de vil, når de vil? Går de ikke
Skrevet av Rolf Kenneth Myhre Rekordkraftige jordskjelv vil få det nordamerikanske kontinentet til å revne i to, og bli etterfulgt
Gale ideer i gale tider kan føre til gale ting.





