Er det ikke lett å bli narret opp i stry av media, vi tror vi er iakttagere av en situasjon fordi vi ser gjennom et kameraøye, mens i virkeligheten er det oss som blir ført bak lyset, vi tror vi har fått nyheter. Er ikke det å lure folk avisenes og fjernsynets innerste anliggende idag?
Se også
Norge og alle medlemsland i Verdens Helseorganisasjon vil gi WHO autoritet til å bestemme retningslinjene for fremtidige pandemier. Det er
En ung modig avisredaktør med samvittighet og integritet og hva som ble konsekvensen for henne.
Mørketiden ligger tungt over oss. Vi er inne i de dager hvor vi går ned i bunnen av vår sjel
Enhver mor fortjener å få vite sannheten om fluor.




