De utøver vold for å skape forandringer i samfunnet. Forandring gjennom frykt. Tidligere banket de opp folk gul og blå, slik at de skulle adlyde. Eller de meiet dem ned med maskinpistoler forkledd som italiensk Mafia i New York på 30-tallet. De er dypstaten. De elsker vold, fordi vold virker. Vold er makt.
Se også
911-sannhetsbevegelsen avviste coverup-versjonen, men ble gradvis så rammet av bidragene fra coverup-flokkens infiltratører og av indre motsetninger at hele bevegelsen
Per-Aslak Ertresvåg har nå fullført sin NWO-trilogi.
Mens Russland viser seg stadig fastere i klypa ved å stå opp for verdensfreden og et sivilisert samfunn fortsetter vestlige
Det er mye som tyder på at olympiske leker i London 2012 kan bli scene for en falsk flagg -





