Netanyahu er en mester i å unnvike og distrahere. Han og hans folk forsetter å drepe om seg mens de snakker om fred og foredragelighet. En usedvanlig brutal gjeng som gjør folk forvirret fordi de lyver oljeglatt mens de snakker folk etter munnen. Og burde ikke alarmklokkene ringe kraftig når de nå vil sende vaksiner
Se også
Hvorfor kom du på banen, akkurat nå, Gro Harlem? Var du redd for å tape på oppløpssiden? Hadde pandemien endelig
Hvorfor tillater ikke Heimevern-instruksen at HV har beredskapsammunisjon og tennstempel til sine våpen? Er regjeringen redd HV? (Foto: Forsvaret.no)
Det er nå ett år siden Norge ble rammet av tidenes media-galskap.
Våre norske verdier forsvinner når vi henger oss på slep med uncle sam. Go home yankees!




