Lignet ikke Koronapandemien på de tidligere pandemier? Sto ikke også dengang WHO sentralt? Ble det ikke til og med dokumentert at svineinfluensapandemien i 2009 var en arrangert pandemi? Var kanskje Koronapandemien også arrangert? Er det ikke da en iscenesatt tvangsutøvelse mot befolkningen? Utført ved hjelp av fjernsyn og aviser? Var ikke hensikten å sette folk
Se også
Gro Harlem Brundtland var vår alles landsmoder. Men var hun en velsignelse for land og kultur? Jeg husker med fryd
Politikk på symptomnivå, småtragedier, intervju med en ”kulturpersonlighet”; sportsinnslag som tar 50 % av sendetiden, og så et koseinnslag som
Artikkel, tekst oversatt fra artikkel på engelsk, her og tysk, her. I en forbløffende tilståelse avslørte WHO-varsleren Dr. Astrid Stueckelberger
"To væpnede menn som skjøt utenfor hovedkvarteret til Tunisias PDP opposisjonsparti i sentrum av hovedstaden på søndag hadde svenske pass",




