Har ikke PST blitt en stat i staten? Gjør de ikke hva de vil, når de vil? Går de ikke over streken, bryter lov og regler for normal oppførsel, uten empati og helt hensynsløst? Blir de ikke alltid tilgitt av bevilgende myndigheter, stortingspolitikerne og media, fordi de tror at det PST sier, er sant? Men
Se også
De av oss som er utrustet med en natur som får oss til å bekymre oss over det som skjer
Den norske avis-døden har begynt. Først ut er søndags-Dagbladet som fra og med søndag 6. april 2014 ikke kom ut.
Forord: Siden nå Netanyahus Israel markerer sitt sentrum i Covid19 pandemien, er tiden inne å studere dem nærmere. Her har
"He who stands for nothing, will easily fall for anything".




