Er pandemiens sentrum på Torshov? At det er en gigantisk avstand mellom de “helsemessige trusler” og restriksjoner, viser at historien om et mutert virus ikke er troverdig, men at den blir brukt som brekkstang nettopp for restriksjonene; myndighetene balanserer på en syltynn grense hvor de er svært nært ved å latterliggjøre seg selv. Dette er
Se også
Eller Israel og Verden ved et veiskille? Den Israelske ambassadøren får heftig kritikk fra publikum.
Barn som er fra satanistiske familier blir dopet ned og misbrukt. De andre barna drepes for blod/adrenochrome.
Det norske folkets helse, ikke minst blant unge og middelaldrende generasjoner er ikke så bra som den burde ha vært.
Ja, er ikke tiden inne å ta personlig ansvar? Stikke kjepper i hjulene ikke bare til rikspolitikerne, men også oljefondets





