Er de store pharmagigantene skapt på grunnlag av gedigne løgner fra John D Rockefeller? Ble det løyet på hvert skritt av veien til suksess? Alle medisinske patentene, var de ikke bare for pengenes skyld? Og de katastrofale bevirkninger som pasientene måtte lide seg igjennom, såfremt de ikke døde av dem? Den moderne medisins mantram, pillen,
Se også
Stevia er forbudt i Norge, mens Aspartam, MSG og Sukralose er lovlig.
Den kjente Guy Fawkes-masken har blitt symbolet på folkets frihet. For myndighetene har det blitt skrekkens symbol.
Praktisk og konkret ser vi at vi lever i et oligarki, selv om alt vi har blitt opplært i forteller




