En bevisst utryddelse? Først innelåst, siden henrettelse gjennom sult og tørst? Myndighetene i Shanghai bruker nå PCR-tester på mat. Tester maten positivt blir den ødelagt. Henry Makow skriver at tonn av mat blir ødelagt. Er dette en del av bevisst utrydding av befolkningen? Er dette skrittet før myndighetene stiller opp med våpen foran hver leilighet
Se også
I 2010 ville under halvparten av jentene og deres foreldre motta Gardasil-injeksjonen. Hva har skjedd? Har vi allerede glemt oppstyret
Eksperter og politiske broilere til lederskap må erstattes av vanlige folk med gangsyn og sunn fornuft
Til mer ting endrer seg, til mer forblir de det samme.
I Norge ble 1 av 5 bøtelagt ifjor. Det er mye penger. Kanskje man bør vurdere å slutte å jage




