Plan B: Skape krig i Korea

6.5K visninger
9 minutter lesetid
88

De gjør det igjen. Den selvutnevnte eliten i verden. Hevet over alle lover. En liten gruppe mennesker som de færreste borgere ser er grovt kriminell og som styrer verden i dag.

De feilet å få i gang en krig mellom Israel og Iran. Dermed har de iverksatt plan B; å kontrollere deg med frykt gjennom å starte en krig i Korea som forhåpentligvis (i elitens øyne) skal resultere i den tredje verdenskrig slik at alle deres planer om verdensherredømme skal trå i kraft.

Det kommer ikke til å skje.

Den ansiktsløse makteliten kontrollerer og styrer de fleste presidenter og regjeringer ved hjelp av store mengder penger og trusler. Denne gjengen er nå nærmest konkurs og vi ser krampetrekningene og deres siste desperate forsøk på å få satt sine planer ut i livet.

Betydningsfulle hendelser vil oppstå i denne renselsesprosessen hvor de gamle maktstrukturene kollapser på seg selv. Vi er i ferd med å gå mot en betydelig bedre verden hvor pengesystemet blir erstattet med sunne systemer basert på reelle verdier og politikere som vil folkets beste – og ikke pengenes beste. I denne fasen blir derimot alle konflikter eskalert til et toppnivå før de går i oppløsning.

Half Past Human

Om du har fulgt med på informasjonen som Cliff High fra Half Past Human legger ut av informasjon så er det en indikasjon på hva som skjer i verden og hva som kanskje kommer til å skje. Det er interessant lesning som får deg til å tenke litt nærmere over hva du får servert på dagsrevyen og i nyhetene i norsk media.

Tror du det er slik det blir skissert i media at Nord-Korea er den aggressive parten som har startet krigen på den andre siden av kloden? Tror du at USAs flåte med hangarskip og krigsskip vil medføre at situasjonen roer seg ned? Jeg tror ikke det.

Det blir neppe noe tredje verdenskrig ut av dette. Vi har kommet for langt i vår seier over de mørke kreftene til det. Dessuten er vi godt assistert i å føre menneskeheten over i en ny og sunn verden av våre venner der ute. Det er derimot mitt synspunkt. Nedenfor kan du se hva Cliff High har av synspunkter på krigen i Korea som er under sterk opptrapping.

Interessant å ha i bakhodet når du følger med på utviklingen videre fremover. Merk deg at Cliff nå kaller denne skjulte eliten for “the powers that were” noe som angir at makteliten allerede har tapt kampen over oss. Vi er på vei mot lysere tider – dog gjennom en humpete vei.

Nord-Koreas befolkning er blitt sterkt manipulert av eliten over mange år.

Plan B

They, the powers that used to be, are trying it again.

You know, the whole ‘problem, response, solution’ thing that they use to control large numbers of mostly hypnotized people on this planet. They create a ‘problem’ that causes you to go into fear mode which is chemically triggered by the R-complex in your lower brain matrix, and then they control you through your emotions by manipulating events such that you agree to give them your power in exchange for them providing a ‘solution’ to the ‘problem’ that they caused.

They had thought that their ‘israel versus iran’ problem would be sufficient to lever the planetary populace into a middle east focused global war. It did not work since so many of us were watching for so long.

Note, and you may certainly argue with me, that the planetary populace focus on the potential for a [nu-war] beginning with the [israeli mistake] has contributed to the destruction of potential emotional energy for that war to exist. Also note i am not saying anything more than words from hph *participated* in the process of grounding that potential war. It works on an energetic level beyond the condensate matter plane which is the ‘place’ where your body, the planet, universe and all the pies exist. It works at this energetic level by concentrating ‘attention’ which is a form of ‘directly focused consciousness (note…little ‘c’ consciousness, not BIG ‘C”). This directly focused consciousness acts as a spot light may act on a particularly vulnerable area of a house, which is to say, preventing burglary and other mischief due to the ‘exposure’ to the whole neighborhood.

So they fell back to Plan ‘B’….. also please note that tptw (the powers that were) undoubtedly have Plan B as a bolded statement in their minds. This is due to their whole attitude of “we are the grown-ups in this world” and we have ‘really really serious plans’. Yeah..right (sarcastic derision here).

Skape krig i Korea

The Plan B, it appears, is to generate a war between amongst the Korean peoples. Nope, not as good as getting the whole planetary populace whipped up about the Israeli’s and Jews versus the Farsi and Islamists, but hey? what can you do…it’s a plan B. Ok, so mostly Korea is too far away from the energy (oil) center of the planet, (note that location matters to tptw in their majic plots, so to have to move their war is quite irritating indeed), and outside the usual emotional framework of the hundreds of millions of sheeple that tptw (the powers that were) are trying to herd, but what the hell. In cases of desperation, you take what you can get.

So they are trying to promote this latest [nu-war] effort into their [coup-de-grace] that would, in their twisted reptilian minds, lead to WW3, then the N W O, and their wet dream of the great harvest of souls.

They are desperately working their Plan B, this is, by the way, their response to the Chinese submarine continental ballistic missile signal off the coast of California. All this shit is connected…in case you were not paying attention.

Fra et synkende skip

The Plan B, again as an aside, is no where near their ideal energy draining control-of-planetary-humans optimum, and they, that is the former powers-that-be, are in a desperate, and intensely fearful state, as they realize just how shaky their position has become. They know they are in deep and sinking fast.

So look for them to be both stupid, and careless.

Since the former-powers-that-be are trapped in ritualistic, even reptilian, thinking, they will re-run one of their previous hits, which is to say, expect another ‘gulf of tonkin’ incident. Only this time in the seas off of Korea, and considerably more violent. In fact, judging from our emotional quantifiers and the steady erosion of emotional tone sums within the FPTB (Former ThePowersThatBe) entity in our modelspace, they will likely have to pretty much totally destroy at least 1/one large, American carrier group in the Gulf Of Tonkin Incident, Part Deaux.

Now please note…if you are ignorant of what the Gulf of Tonkin Incident is, and how it affected your life and the social fabric of the planet, you should go look it up now. We will wait till you get back…

Ok, she’s back.

Orkestreringen av planen

And now we have our cultural perspective, yes? The twisted humans that we all call minions, also known as scummy politicians, are being instructed by their masters, which include but are not limited to, the banksters, to ‘play’ us all with a new war, and to do it NOW.

They will arrange for an ‘in your face’ provocation to the North Koreans, that will NOT be visible to anyone other than the North Koreans.

This will be their ‘problem statement’, that they anticipate will drive the North Koreans quite batshit, and they in turn will respond violently (as they have been trained by decades of trauma induced and planned by the old TPTB).

The violent response is likely to be an unexpectedly sophisticated low flying missile attack on multiple ships in a carrier group. The attack, as tptw hope, would be devastatingly successful since the American fleet commanders are *not* aware that they are the sacrificial goats this time. The use of the word ‘goats’ is quite specific as many of the upper echelon naval surface ship officers are masons ( a secret society abhorrent to regular humans), and thus really should know better. But, probably they were out the day of the meeting and so were chosen to be the goat by everyone else. Yes, masons, i do know of what i speak and the mental image in your mind now is quite deliberate.

The resultant horrific destruction of ships and men, it is thought by the former-powers-that-be, would be enough to compensate, energetically, in sparking their global war.

Will it?

Well…. time and all the planetary humans will determine the outcome of their Plan B approach.

Energier styrer fremtiden

You see, it is a question of energies, not only nuclear and armies of men and machines, but also of the energy of focused attention by humans. This is the woo-woo part in case you had not noticed.

The focused concentration of all the planetary humans is now being directed to the stage play organized by a bunch of twisted/damaged minds around the traumatized Korean peoples. For them, that is, the twisted fuckers who planned this, the situation *appears* to be a prime Plan B.

But, as any human knows, plans usually don’t work out in manifesting universe, at least not as conceived inside the limitations of mind. To think otherwise is delusion…do not kid yourself.

So…what i am doing is to consider the problem of the Korean peoples not from the view being crafted by tptw and their loyal but stupid press minions, but rather to focus my attention on the whole production (getting my mind away from their narrow perception), and to consider the Korean peoples not as warring parties, but as a family of related humans, deeply traumatized by the insidious and hideous actions of a small group of power elite that behave as though they are not human.

Nord-Korea er diktatorisk styrt over mange år. Befolkningen har blandede følelser.
Nord-Korea er diktatorisk styrt over mange år. Befolkningen har blandede følelser.

Hva kan vi gjøre?

Now then, what is to be done about Plan B? Well….do not expect me to answer that question for you. There are thoughts i have, mainly of trying to heal the trauma state of the Koreans, and yes, some of the healing involves pie (if you don’t get it by now, and can’t smell the cinnamon wafting up in the warm scent of baked apples carried by the gently roasting wheat, then you seriously need to learn to bake). And yes, they, the thoughts are a good start, but obviously not enough.

We live in the plane of matter condensed from the energy of universe. Some of the thoughts must express themselves on the material plane….thus this missive. Not a missile. Rather a string of words designed to excite other words in other minds until maybe, just maybe, within the storm of words, will arise the necessary vibrational harmonic that will begin the resonance that will derail Plan B.

We could tell the American navy guys, through their buddies in secret society criminal activities, the masons, that we know. But you can’t warn them…that would probably be some kind of criminal act under the many constraining ‘laws’ from the minions and tptw (the powers that were).

But, we could express our sadness – to them, their families will find out soon enough so don’t go adding to their up coming trauma and please stand by to aid and comfort all of the families of those who will be sacrificed for the political and banker welfare in this next new war.

This needs to be treated with respect as these men and women will all soon be dead and deserve no less than our serious intent to preserve their lives, even if they think the wu-jo to be woo-woo, and their ‘mission’ to be righteous.

If you take their death and their mission seriously, and acknowledge their courage, even in the presence of the larger ignorance about their fate, then they may be reachable. Not that it would, or even could change much. Been there (military brat), so i understand the situation that traps these brave humans.

We could figure out a way to tell the Koreans that they are being ‘played by the elites’, but will they listen? Would they recognize the power that they have to step outside the paradigm being rapidly built to fence them in to a cage match? Would they, even if they understand the broader strategy employed against them, have the raw human courage to stand up and say:

“I am human. I am courage personified. I fiercely fight for my family, my tribe, my country, my planet. I do not fight for profit and amusement for twisted minds. Your fucking war does not start with me.”

The Koreans that i know are such people as to say this. They are the koreans of the Tae Kwon Do…which is also an art of peace.

But I am open to suggestion. These are just my thoughts, what are yours?

If we don’t do something, the obvious will continue. This Plan B does not suit me, how about you?

Clif, 28. november, 2010.

Frank Aune

Frank Aune er redaktør, admin og grunnleggeren av Nyhetsspeilet.no. Han har erfaring som nettredaktør siden 2000. Han står kun inne for sine egne artikler. Han startet nettmagasinet med intensjonen om å vekke den spirituelle gløden i folket slik at flest mulig kan se gjennom illusjonene og bli fri. Det innebærer at du finner din egen sannhet, oppnår forståelse for betydningen av at vi alle er fra samme kilde og våkner opp som den sanne multidimensjonelle mesteren du er. Av hans rundt 160 artikler anbefales Den store bevissthetsguiden og De falske lysarbeiderne som vi allikevel tilber.

0 0 stemmer
Artikkelvurdering
Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest

88 Kommentarer
Nyeste
Eldste Mest populær
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
Ulven
Ulven
Abonnent
13 år siden

Sør-Korea avsluttet artilleriøvelse etter en time…
“Vel en time etter at Sør-Korea innledet militærøvelsen på øya Yeonpyeong, ble artilleriøvelsen avsluttet, melder nyhetsbyrået Yonhap.

Det sør-koreanske forsvarsdepartementet bekrefter ifølge Reuters at den omstridte militærøvelsen er avsluttet, en time før planlagt.”

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3956679.ece

Uffda
Uffda
Abonnent
13 år siden
Ole-John Saga
Skribent
13 år siden

NÅ FINNES DET IKKE NOEN UNSKYLDNING TIL Å VANDRE I UVTENHETENS DAL LENGER. THE ARRIVALS PÅ NORSK.

http://www.youtube.com/watch?v=av8fjk3NxpY&feature=related

Likorm
Likorm
Abonnent
Svar til  Ole-John Saga
13 år siden

Helt enig. Du finner de i sentrale posisjoner i nrk, storting og over alt ellers. Det er bare menn og de holder sine aktiviteter hemmelig. Legg merke til sjakkrute mønsteret på politiets uniformer i norge, england, australia? osv sjekk selv.

Dette er en organisjasjon som er massiv. Bli ikke overasket om du har en eller flere av disse menn i din egen famile.
Det er vanskelig å tenke seg noe mer udemokratisk enn denne gutteklubben her.

kjell108
Abonnent
13 år siden

Carol Rosin (NASA) om hvordan Gulf-krigene ble planlagt

“By the way, everything that I’ve just said to you has already been proven to come true. In 1977, I was talking about the fact that there was going to be a Gulf War because I was in a meeting when it was being planned. In 1977! It’s one of the reasons I woke up and resigned from my cushy position in the industry. I couldn’t believe there was a chart on the wall of potential enemies against which we were going to build space-based weapons that I and most people in the room had never even heard of. This is how these wars are planned and I went forward with that story for years. And then three months before the first Gulf War started, my husband as my witness will tell you that I sat down watching TV waiting for the war with even my husband saying, ’Carol, you’ve flipped out.’ You’ve gone over the top. No one is talking about a war in the Gulf.’ ”

http://www.bibliotecapleyades.net/exopolitica/esp_exopolitics_ZCb.htm

kjell108
Abonnent
Svar til  kjell108
13 år siden

Carol Rosin hadde ledende posisjon i “Fairchild Industries”, underentrprenør for Pentagon og NASA

Ole-John Saga
Skribent
13 år siden

Please, en eller annen, finn opp et våpen, som får alle som blir truffet av det til å forstå hvem de egentlig er og ikke hvem de tror de er og andre har fått dem til å tro at de er. Med et slikt våpen i hendene melder jeg meg frivilig til tjeneste når som helst og hvor som helst.

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

Stemmer. Aldri sett det før. Boy.

DocTore
DocTore
Abonnent
13 år siden

Vet dere hva som kjeder meg ved dette nyhetsspeilet? Det er stort sett bare utklipp/referat fra nettstedene og bloggene til utlandske “Sannhetssøkere”/”Konspirasjonsteoretikere” etter hvem som omtaler dem.

Har noen her lest
Om PlanB på:
http://r4e-exploringrealitytunnels.blogspot.com/
Neppe….

Nordic Eagle
Abonnent
Svar til  DocTore
13 år siden

Ja,har lest den.
Den har ligget her:http://www.halfpasthuman.com/mastery.html siden 28 nov.
Den ble til fordi denne:http://www.halfpasthuman.com/nunums.html ikke slo til.

kjell108
Abonnent
Svar til  DocTore
13 år siden

Litt for mange vil gjerne regne en kilde sannferdig ved å vise til at “profetier” går i oppfyllelse. Man kan ikke spå, og en kilde er pålitelig selv om den ikke klarer å spå. Metoden overforenkler, det er ikke så enkelt å finne ut av verden.

kjell108
Abonnent
Svar til  BiggusD
13 år siden

De 9 linkene overfor bekrefter ikke “Wiki-Leaks-Serves-Israeli-Agenda-Of-Demonizing-Iran”. Kildene gir ammunisjon til alle parter
(fra link nr 2)
“There is more to be gleaned from what Wikileaks doesn’t report than what it does. – Among other things…
Israelis in northern Iraq, supporting the PKK’s independence activities in southeastern Turkey and northwestern Iran
Opium poppy cultivation in Iraq
Record opium crops inn Afghanistan
Israelis and Indians in Afghanistan”

Media ser masse godt stoff her. Vinklingen bestemmer de selv. Wikipedia har en vinkling som er tannløs inntil videre Klassekampen kan vinkle kildene på sin måte. Mainstream er opptatt av at vinkling blir rett, slik at folk sitter igjen med inntrykket at kildene bekrefter hva de alltid har sagt.

Nordic Eagle
Abonnent
Svar til  BiggusD
13 år siden

Fra den øverste linken:
In Israel the prime minister, Benjamin Netanyahu, said that he felt vindicated by [Wiki-leaks] revelations about the extent of international and Arab concern about Iran and its nuclear programme. “Israel has not been damaged at all by the WikiLeaks publications,” Netayahu said.

Dette passer jo Israel ganske bra.
Det virker som om Julian Assange er en del av et Zio-opplegg siden det omtrent ikke har kommet noe negativt ut om Israel.

http://www.sott.net/articles/show/218843-WikiLeaks-More-Israeli-Game-Theory-Warfare-

Ratatosk
Ratatosk
Abonnent
13 år siden

Rom: Interessante betraktninger du har, ang karakter assasination.
De er aktive her også vær sikker, kan være godt kamuflert og ha fløtepoter men kvesser klør målrettet mot personer hvis troverdighet visse er tjent med at ødelegges, har sett dem in action. Debunkere ser man lettere hvem er, verre med de som er doble og fremstår som allierte og likesinnede, de er her, vær sikker. Har du noe mer ang dette eller noen spesiell grunn til å nevne spesielt den tjeneste som begynner med bokstaven M? Er de spesielt aktive på dette?
Noen mener frimurere også har en spesiell rolle, men kan det være mulig at de får slike oppdrag i frimurerlosjene? Eller andre losjer?

kjell108
Abonnent
Svar til  Ratatosk
13 år siden

Jeg tenkte egentlig på http://sherriequestioningall.blogspot.com/ ettersom det godt etablert at mange truthere er agenter. Når jeg sjekker denne heltidsbloggen (eventuelt nettavis) virker det ikke slik. Hun/de er superintelligent og hyperkritisk vs. Cliff High som kilde, et bilde er ikke et bilde men noe annet. Hun/de går alltids bak det synlige. Uten å ha lest alt hun/de skrev om Cliff High trakk ikke jeg noen konklusjon om fake for Cliff High vedkommende, mere mange personlige svakheter. Sherrie/de er lite pratsom seg selv, presenterer ikke bilde på blogg. Jeg gav fort opp å finne “About”. “Sherrie” kan være et blogprosjekt, i og for seg ok.

huskarlahvot
huskarlahvot
Anonym
13 år siden

BelzeBoB sier::

“Mye spådom er basert rett og slett på akkumulerte data, akkumulert erfaring. + et skarpt blikk for trender, tendenser og mønstre. Noe vi nesten kan relatere til folk som er mestere på poker.”

Helt enig. Dette er jo også prinsippene som etterretning er bygd opp på. Men i “Web Bots” tilfelle så mistenker jeg det er en solid dose “woo woo” involvert i den ALTA-prosessen (tolkningen av rådata-innsamlingen) og utferdigelsen av spådommene.

I en link postet lengre oppe så jeg at de opererer med en feilmargin på 50%, noe som må være komfortabelt å ha i spådomsbransjen. Når man i tillegg kommer med såpass uspesifiserte spådommer som “en katastrofal hendelse vil inntreffe i løpet av de neste tre månedene”, så er jo sjansen stor for at man får en del treff i skrytelista, samtidig med at man har en feilmarginen å skylde på i andre tilfeller.

Uten at jeg kjenner Web Bots i detalj, så vil jeg nesten anta at Google Trends og Google Insight er bedre verktøy. Verktøy som i tillegg er gratis. Her kan det være mye informasjon å hente, både knyttet til årstider, geografi og andre ting.

Her er for eksempel et søk på chemtrails (..der Beck er prøvd å holdt utenom):
http://www.google.com/insights/search/#q=chemtrails%20-beck%20&cmpt=q

Vi ser “chemtrails” ofte peaker på den nordlige halvkules vårpart, men at vi også har et oppsving denne høsten. Vi ser også hvilke land der chemtrails har mest interesse, med Norge høyt oppe på lista.

Her er et søk på HAARP (..der Muse er forsøkt holdt utenom):
http://www.google.com/insights/search/#q=HAARP%20-muse&cmpt=q

Her kan man se at spekulasjonene i Chile tydeligvis har tatt av noe vanvittig.

http://www.google.com/insights/search/#q=nibiru&cmpt=q

På “Nibiru”, som har en fallende trend utover i 2010, ser man at Uganda merkelig nok troner øverst på geografi-lista (?)

http://www.google.com/insights/search/#q=nyhetsspeilet&cmpt=q

“Nyhetsspeilet” hadde sin gyldne æra rundt vaksinesaken og spiralhendelsen ifjor. Det er også tydelig at chemtrailsdiskusjonen har gitt et litt kjærkomment løft nå i høst :-)

BelzeBob
Abonnent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

huskar

“I en link postet lengre oppe så jeg at de opererer med en feilmargin på 50%, noe som må være komfortabelt å ha i spådomsbransjen.”

Jeg er uenig. Er det ikke minst 75% så har jeg mistet interessen.

kjell108
Abonnent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

En feilmargin på 50% må man regne på fortid også. Hvis man spår et krakk i gullprisen siste uke i januar og treffprosenten er 10% er det mye å hente for fondsbestyrere..

kjell108
Abonnent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

Hvordan bankene “spår”
http://www.ritholtz.com/blog/wp-content/uploads/2010/11/Econ-Formula.jpg
Selvfølgelig vil ikke modellen skjønne at WWIII har brutt ut selv om det er på forsiden av alle avisene. Modellen kan ikke lese.

Michelle
Skribent
13 år siden

Eye of illuminati 2

illuminati øyet på den “norske” 1000 monarki-kroner’s lappen som tilhører illuminati

Kan du se øyet på toppen av pyramiden?
Øyet til Horus/Osiris/Annunaki/Ra/Lucifer..?

Lars-Roger Moe
Skribent
Svar til  Michelle
13 år siden

Megt bra! den har jeg ikke sett før.

BelzeBob
Abonnent
Svar til  Michelle
13 år siden

Plasseringen er i så fall feil.

Anyway: “Solen” av Munch er et veldig vakkert bilde.

DocTore
DocTore
Abonnent
13 år siden

Vel, ser ut som om teorien om en liten “global-makt og penge-elite” med ambisjoner om full kontroll over alt og alle på jorda, enten de kalles “NWO”, “Illuminati” -som sikter til en fraksjon av “Frimureriet”, som utgjøres av
“B’nai B’rit” (“Paktens Barn”), eller den jødisk-sionistiske fraksjonen, og alle andre i de høyeste gradene, – den 33. i “Scottish Rite” osv), samt grupper som FN, IMF, WTO, NATO, CFR, Bilderberg – og mange andre “Globaslistiske” grupper.
Se en liten video fra det Brittiske “House of Lords”:

http://www.youtube.com/watch?v=y2Xu-5B22Ok

Det er ikke lett å benekte deres eksistens, som et løst nettverk av fille-rike, psykopater og misantroper, (inkl. Soros, Kissinger, Brzesezinski, og de fleste eiere av Verdens sentralbanker, hauger av poliyikere og næringslivsledere mmfl.) -som bl.a ser på oss Nord-Europeere, og de Vest-Slaviske folkene, samt Ikke-sionistiske Kristne og Muslimer, som fiender av sitt maktspill, som bygger på bruk av Hegels dialektikk i politikk, økonomi og andre former for maktspill. Alle former for “krig”. Det er selvsagt mye splittelse, og fronter innnad, men hva vet vi om det…

Mange av disse tror på, og tror at de tjener en åndelig, makt, som Frimurerne omtaler som “Jabulon”, og mange identifiserer med “Satan”, “ad-Dajjal” el. “Anti-Krist”. Andre mener at det er “Jahweh”, “Baal” osv,
[men personlig må jeg tilstå at jeg ikke å se tilværelsen som en rent dualistisk sak… Livet er vel ikke bare en kamp mellom Det Gode og Det Onde, men jeg er mer pan-/polyteistisk, og sjamanistisk orientert, samt Esoterisk Kristendom/Sufisme, uten at dere skal ta det så alvorlig].

Les f.eks. Jüri Linas bøker (for dere som ikke var på hans foredrag i Oslo):

http://www.gnosticliberationfront.com/Architects_of_Deception_by_Juri_Lina.pdf

Som utforsker “Frimurernes” nettverk. Og;

http://www.gnosticliberationfront.com/Under_the_Sign_of_the_Scorpion_by_Juri_Lina.pdf
Som beskriver og forklarer starten og “avviklingen av “Sovjet Imperiet”

En av deres (FMs) store helter, Albert Pike, forutsa i et brev til sin kollega Mazzini i 1871 tre store verdenskriger, den første hadde som mål å ta makten i Russland, og ofre alle kristne der, den andre å skape Israel, og den tredje skulle skape en konflikt med utgangspunkt i Midtøsten, og en krig basert på en konflikt mellom Europeisk-Sionistisk- og Islamsk kultur, med mål å utslette alle nåværende sivilisasjoner, og omvende alle til “Lucifer”.

http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm

Jeg er klar over at bestrebelsene for å få dette til, har pågått i lang tid nå, og tilsynelatende uten suksess, men vi har ennå ikke sett konsekvensene av de såkallte “WikiLeaks”, men Netanyahu, og andre sionister, har sagt at de er meget fornøyd med de påstandene om midtøsten, som har kommet frem. Noen mener at lekasjene er styrt av CIA eller Mossad:

“You will therefore be surprised to learn that Wikileaks is in fact a US-front organisation, or at the very least a Mossad operation. It is intent on undermining peace in the Middle East, and discrediting the region’s leaders and Iran in particular.” Sier en kilde fra Iran;

http://blogs.telegraph.co.uk/news/richardspencer/100065816/is-wikileaks-a-front-for-the-cia-or-mossad/

Det har vært mye uttalelser i NrK og “vanlig” media generelt om faren med å slippe løs slik informasjon, men mange “sannhetssøkere” har kritisert WikiLeaks, og mener Assange, i det minste, har blitt utnyttet for å spre dissinformasjon, sammen med opplysniger som nok er sanne, men ikke så skadellig for USAs “verdens-diplomati” som Støre og mange andre har skreket opp om.

http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=15342
http://www.rense.com/general92/wik.htm

Når det gjelder konflikten i Korea, kan man ikke glemme forhistorien, og den amerikanske krigføringen der. Jeg må innrømme at jeg har mer tro på integriteten til regimet i Nord, enn de i Sør. Men, under det presset Nord-Korea lever, vil det vel ikke være forunderlig om de føler seg mer presset, og derfor litt mer uforutsigelige for oss.

Jeg ser at Ron Paul mener at krisen er et forsøk på å redde dollaren,ved å få i stand en større konflikt. I så fall, var det det samme FDR gjorde.

http://www.davidicke.com/headlines/41206-ron-paul-korea-conflict-may-be-orchestrated-crisis-to-boost-dollar-

Og å få i stand en krig, er jo det eneste det internasjonale Bank-kartelllet kan gjøre, for at ikke alle skal gå bort fra bruk av fiat-valutaene deres.

http://www.pakalertpress.com/2010/11/25/north-korea-bombardment-us-to-send-nuclear-aircraft-carrier-to-south-korea/

Uansett, så tror jeg at de vil lykkes med å få til krig i midtøsten, også, men, kanskje vi må vente til 2012, for at WW3, skal bli en realitet, så det er best at vi forbereder oss!

http://www.threeworldwars.com/prepare/

Vi får forlage at myndighetene, hjelper oss med å lage og lagre matvarer og andre nødvendige forsyninger, og sjulesteder, ellers kan vi jo bare avsette dem.

javelja
javelja
Abonnent
13 år siden

For noe vås… Her vises det ikke til kilder eller annen pålitelig informasjon som kan bekrefte påstandene som er skrevet.

Noen få mektige menn som styrer verden? Det er jo helt umulig. Det må jo et byråkrati som til som er helt uvirkelig for å kontrollere så mye som skjer i verden.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine…..

kjell108
Abonnent
Svar til  javelja
13 år siden

Selvfølgelig er det “umulig”. Et enkelt eksempel. Hvordan ble beslutningene tatt da man angrep Pearl Habor. Var det en demokratisk beslutning? Neppe. Var det hundrevis av politikere og generaler som vedtok dette? Neppe. Hvor mange av Japans 50 eller 70 millioner var det som besluttet her? En håndfull antagelig. Ikke flere enn at man kunne ha puttet dem inn i en Maxitaxi? Resten er historie.

Lars-Roger Moe
Skribent
Svar til  javelja
13 år siden

Jeg elsker mennesker som uttaler seg så skråsikkert om emner de ikke har studert. Verry nice. Det illustrerer så vakkert det uendelig forbedringspotensiale menneskeheten har.

Sist jeg sjekket var summen av byråkrati her i verden helt uvirkelig. Det faktum at det hele er segmentert så grundig at ingen andre enn de helt øverst har oversikt over noe som helst, med rom for at hver enkelt byråkrat i hovedsak tror at de gjør en god og viktig jobb, gjør det selvsagt vanskelig å forstå at noen kan trekke i tråder.

Case in point: Codex Alimentarius. Ingen konspirasjon. Et offentlig FN prosjekt. Implementerende organ i Norge er helt offisielt Mattilsynet. Hva om du gjør litt research selv.

Liitt bakgrunnsinfo på hvordan få kan kontrollere mange og gjør det hver dag. Her finner du en kriminologisk studie på det farmasøytiske kartellet som i dag frontes av millioner snille vellmenende mennesker som tror de hjelper folk med helsen sin. http://www.anu.edu.au/fellows/jbraithwaite/_documents/Manuscripts/Corporate_Crime.pdf

M.JOHAN
M.JOHAN
Abonnent
Svar til  javelja
13 år siden

Det er ikke så vanskelig å forstå, hvorfor du er frustrert grine / gråte, begynn heller med å se hvem som har vært rådgivere for presidenter i Israel og Usa i etterkrigsårene, deretter googler du hvilke lobbyister som har vært med i deres kampanjer, så kan du jo dobbeltsjekke med å se hvilke store internasjonale firmaer som står bak mange av disse donasjonene.
alle vet at penger er makt = der har du svarene.
Å tro no annet er blir jo bare motstridende.
Sjekk selv,stuser analyser, ikke la andre gjøre jobben for deg heller ikke kritiser andre for deres syn på verden før du selv har har sømfart det du kritiserer. Det blir som å sage greina du sitter på.
Hadde du vokst opp i Nord korea hadde du sett verden på samme måte?
Tror ikke det nei.

kjell108
Abonnent
13 år siden

Antagelsen at krig løser økonomiske problemer?

I historiebøkene heter det gjerne at statskassa var tom på grunn av alle krigene vedkommende keiser hadde iverksatt., derfor harde tider

VK 1: Tyskland ble bankrott. Oppgangstider for USA og UK? VK 2: UK kom i dyp gjeld. Tyskland og Japan havnet i ruiner. Oppgangstider for USA.? Vietnamkrig: USA opparbeidet seg gjeld. 1971 ble gullstandard avskaffet ettersom det ble opplagt at dollar ikke kunne konverteres til gull. 1973 kom oljekrise og depresjon? Irakkrig: USA opparbeidet seg gjeld.

Det økonomisk regelverket i verden er for komplisert til at man kan endre det på et år eller to, selv i krig. Systemet beholdes. Det man kan gjøre i krig er å bruke mere penger. Hva som skjer er ikke så ulikt QE, man låner og trykker opp penger. Budsjettunderskuddet vokser og vokser. Man gir blaffen i budsjettbalanse. Utenlandsgjeld er ikke noe som oppheves med mindre man er i krig med debtor.

En ny Korea-krig betyr mere budsjettunderskudd i en situasjon hvor USAs gjeld og budsjettunderskudd allerede har eksplodert. USA har ikke råd. Det hjelper ikke å starte en ny krig. Det blir Bush om igjen og Kina overtar det økonomiske hegemoniet uten videre. Kineserne ser det.

Alle skjønner det forferdelige i å investere 10000 mrd i militær hardware og ikke engang få fyrt det av før imperiumet er historie. Veldig frustrerende selvfølgelig. Men der er – som påpekt av noen – ingen verdier av betydning å hente med å erobre land som Korea, eller Kina, som kan rettferdiggjøre krigen økonomisk. Gull og olje mangler. Ny verdenskrig blir elendighet overalt.

Nordic Eagle
Abonnent
13 år siden

Hei alle.
Fant en interessant blog til en kvinne som har vært en stor fan av Clif High,men som tydeligvis har blitt skeptisk.
http://sherriequestioningall.blogspot.com/2010/11/what-i-think-and-why-about-clif-high.html#comments

What I think and Why Through My Research about Clif High and the Webbot Technology Being Used To Try To Manifest Negative Events – How I came to the Conclusion!

Har selv kjøpt en del av disse rapportene hans,men mye om ikke det meste,har vist seg å være bom.

kjell108
Abonnent
Svar til  Nordic Eagle
13 år siden

Det slår meg at innholdet er 100% karakterdrap, og formen vil være typisk for etterretning, eks. Mossad, de vll foretrekke å fremstå som “kvinne”, “tidligere fan”, og “veldig saklig”, liksom contrailsscience foretrekker å fremstå som “science”. Enhver israelsk politiker siden staten israelsk opprettelse vil stryke på samme krav til integritet, ha private meninger som ikke er de offentlig meningene. “Kvinnen” “gremmer seg til døde” over hykleriet i verden. Hun er ikke av kjøtt og blod.

bin Laden
bin Laden
Abonnent
13 år siden

Kina viser finger til jøde-yankee-jewropeernes planer om å komme ut av selvpåført krise på kinesisk nakke en gang til:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10019808
Bravo, Kina.
Hatten av for orientalsk mentalitet.

bin Laden
bin Laden
Abonnent
Svar til  bin Laden
13 år siden

Neimen, likte ikke NS` jøde-jewropeiske lesere nyheten?
Er det ikke like artig å diskutere sjakk-matt til seg selv som det ville være med koreansk blod og tipping om $$-overlevelse?

huskarlahvot
huskarlahvot
Anonym
13 år siden

Interessant artikkel. Den fikk meg til å undersøke litt mer om denne Cliff High (fantastisk navn!) og hvordan han kan ha slik kjennskap til elitens planer. Dette er hva jeg fant ut:

High baserer sine spådommer og kunnskap på et dataprogram, eller rettere sagt en web crawler, som ble utviklet i 1997. Intensjonen var da å bruke crawleren for å finne trender i aksjemarkedet. Den er senere videreutviklet til å finne understrømmer i den kollektive “internettbevissthet” som kan si noe om fremtiden.

Rent teknisk fungerer dette ved at crawleren teller hyppigheten av 300.000 forhåndsprogrammerte nøkkelord. Resultatet av tellingen kjøres gjennom en annen egenutviklet process (ALTA – Asymmetric Language Trend Analysis) som igjen genererer rapporter (Web Bot reports). Disse kan man kjøpe.

Programmet har blitt kreditert med flere oppsiktsvekkende treff, for eksempel 911: ” In June 2001, Web Bot predicted that a catastrophic event would occur within the next 60–90 days.” Men har også bommet ganske hyppig. Siste store spådom var at Israel og Iran ville ryke i hverandre mellom 8 og 11.november, noe som ville sende verden utfor “the tipping point”. Det er med denne bakgrunnen at den siste artikkelen hans heter “Plan B”.

Her er flere spådommer fra 2009 / 2010:

– Global tsunami (midten av 2009)
– 1000 ganger økning av UFO-sightings (sommeren 2009)
– Fullstendig kollaps av dollaren (fra slutten av 2009)
– Amerikanske militærbaser vil bli sparket ut fra mange land som følge av kollapsen av dollaren.
– Informasjon om chemtrails vil komme ut til massene (2009)
– Mange fløyteblåsere fra NASA vil står frem (2009)
– En milliard mennesker vil dø som følge av dollarkollapsen (sykdommer, revolusjonskriger, sult..)
– Forskere vil videreutvikle H1N1 til et kraftigere virus som vil bli sluppet januar 2010
– Hendelse den 11. juli 2010 som vil føre til “civil unrest” verden over.

Selskapet bak “Web Bot” heter Tenax Software Engineering. Foruten å selge spådommer til interesserte beskriver de seg selv slik:

“Tenax Software provides technical repensentation to state and local government agencies within Washington and Oregon. We act as manufacturers reps for software (or specific hardware) to government agencies. We provide technically astute sales and installation/support for software products applicable to government operations. Our work involves 24/7 support for products in use in Washington and Oregon state and local governments.”

http://www.djc.com/co/firms.html?firmid=P2000000596
http://en.wikipedia.org/wiki/Web_Bot
http://2012wiki.com/index.php?title=Web_Bots

kjell108
Abonnent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

En takk til norsk forsvar for at de produserer noe iallfall.

BelzeBob
Abonnent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

huskarlahvot

Her er jeg faktisk helt enig med deg: viktig å følge med og se om disse folkene har noen evne til å spå fremtiden noenlunde korrekt eller ikke. Har de ikke det så må vi jo slå fast at de er udugelige.

Monica Waade
Forfatter
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

De spådommene du lister opp huskarlahvot, kom de ut det tidsrommet du har satt i parantes eller hevdes det at hendelsene skulle komme da? Fremtiden er ikke låst som jeg sier i artiklene mine, det finnes mange veiskiller underveis. Det er vi som skaper denne virkeligheten så du er også med på hva som skjer videre, vi har et stort ansvar ja.

huskarlahvot
huskarlahvot
Anonym
Svar til  Monica Waade
13 år siden

Monica:

Hendelsene skulle inntreffe den perioden som er angitt. Med andre ord; vi skulle ha opplevd alt dette hvis spådommene stemte. Web Bot har også kommet med masse spådommer knyttet til 2012 og videre etter det.

I og med tematikken i disse rapportene; en slags symbiose av de mest populære konspirasjonsteoriene som finnes der ute, og tatt i betraktning av folka som står bak, så synes jeg det hele lukter litt ..eh.. god gammeldags kommersiell virksomhet.

Det er etterhvert mange som er opptatt av disse tingene, og da er det penger å tjene på det også.

Colleen Thomas som også spådde heftige hendelser (Pleidiansk angrep, FN invasjon av USA..osv) som skulle hende først i oktober, og senere i perioden mellom 8. og 11. november har enda ikke lagt ut ny video etter siste heseblesende videoblog den 9. november. Jeg er spent på om oppfølgeren også vil inneholde spekulasjoner rundt en Plan B, eller hva forklaringen vil bli. Mulig hun vil hevde hun avverget hele greia på egen hånd.

Hun er imidlertid blitt litt av en youtube-hit de siste månedene, og tjener sikkert litt penger på de mer voksne kjøpevideoene sine.

Du kan kanskje lese mellom linjene her at jeg ikke har så veldig god tro på spådommer, men jeg er ellers helt enig at vi er alle med på skape fremtiden selv :-)

Lars-Roger Moe
Skribent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

Du kan trøste deg med at du ikke er alene om å ha en smule sunn skepsis til spådommer. Det er et generelt vanskelig tema fordi, som Monica sier, fremtiden er ikke en gitt størrelse. Hadde spådommer vært allment til å stole på hadde det bygget opp under det reduksjonistiske paradigmet. Surprise. Samme om det hadde funket å sette inn en digital webcrawler som spåmann med nevneverdig hell.

Verre er det at vi i dag er i et tideverv der fler enn to sterke trender trekkes av ulike krefter. Ulike krefter forsøker også å mate “sine” kanaler med ulik informasjon. For mange av de som kanaliserer forstår ikke at de må sortere både kilde og informasjon. Det beste man kan få til er ofte få tak i ukjente variabler og lodde ulike muligheter.

Samtidig våkner større og større deler av menneskeheten og legger sin skapende kraft til i dette bilde og velger fremtid for menneskeheten og den jorda vi bor på. Det er ikke sikkert det som gav gode odds for et halvt år siden gir det i dag.

huskarlahvot, hva tenker du om denne? (trykk på knapen “about us”.)
http://www.newrealitytransmission.com/

Monica Waade
Forfatter
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

huskarlahvot:

Takker for svaret ditt og linken i dette. Så bare fjeset på ho i videoen og straks ramlet ordet Illuminatipuppet inn i meg. :-D
Den raketten hun snakker om har jeg skrevet om i kommentar under siste artikkelen min. Iran og Pleiadene, ha ha, dama fikk nok god betaling for det skuespillet der. Fryktspredning, de begynner å få lite næring jævlene så nå tyr de til alle midler. ;-)

Tror du har rett i det med penger og spådommer, men det er ikke nytt, spådom pr. telefon til sinnsyke minuttpriser har foregått lenge.

M.JOHAN
M.JOHAN
Abonnent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

Denne dame er scam fra ende til annen, har ingenting med å være skeptisk til det etablerte, hun er der kun for å skape frykt, dårlisgte skuespillerinne jeg har sett på laaaang tid.
Prøv litt bedre neste gang huskarlahvot.

BelzeBob
Abonnent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

huskar

Jeg har allikevel en tro på grunnprinsippet som Clifferne baserer seg på: hvordan “prat på stor skala” kan analyseres og gi innblikk i hva som er like rundt hjørnet.

Jeg hørte en presentasjon om nettopp dette fra en av de seneste hacker-konferansene i USA der en ung asiat-amerikaner gikk igjennom sitt eget arbeid på dette området. Nå glemmer jeg akkurat hva han kalte dette, men han demonstrerte programmer han jobbet med og gikk igjennom steg-for-steg reelle hendelser som hans “data mining”/”data analysis”/web bot-talk analysis” hadde fanget opp før de skjedde. Dvs. han hadde klart å forutse forskjellige konflikter og konfrontasjoner av politisk art basert på hans analyse av hva folk snakket om måneder i forveien på en milliard nettsider.

Dette i tillegg til ting av mer kommersiell og hverdagslig karakter. Så det virker for meg som at det ligger noe i dette. Jeg relaterer det til hvordan folk med god peiling på økonomi klarer å forutse nye trender, at topper/bunner nås osv.

Om dette er en slags “magi” eller tvertimot 100% logisk kan jeg ikke svare på. Men det er nok et emne som ikke er så helt lett for de fleste av oss å forstå. Hovedsaken: virker det? Er det i det minste mer enn ca. 60-70% korrekt?

Mye spådom er basert rett og slett på akkumulerte data, akkumulert erfaring. + et skarpt blikk for trender, tendenser og mønstre. Noe vi nesten kan relatere til folk som er mestere på poker.

Universet er en snodig ting. Har du studert om emnet synkronisitet? Jung var opptatt av det, og det fins noen bøker om emnet. Dette er noe man kan legge merke til i det daglige livet: når det regner høljer det, og ting skjer på en måte som både er snodig og meningsfull.

Tid er også en gåtefull ting; tiden er relativ. Jeg tror at ofte så observerer vi 100 eller flere hendelser og vi … tror de er 100 forskjellige og urelaterte hendelser – men i virkeligheten er de kanskje kun små deler av en og samme hendelse? Hvordan formes en bølge på vannet? Om vi hadde saktet ned tiden 100 ganger – hadde vi da klart å se at bølgen var én hendelse – eller hadde vi bare sett hundrevis, tusenvis av hendelser, uten å se at alt vi ser er en bølge som blir til?

Dette var kanskje litt vanskelig å følge med på. Ikke så greit å uttrykke på 5 minutter. :)

huskarlahvot
huskarlahvot
Anonym
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

Lars-Roger Moe sier:

“huskarlahvot, hva tenker du om denne? (trykk på knapen “about us”.)
http://www.newrealitytransmission.com/

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro. Idealistisk new age prosjekt. eller scam for å samle mail-adresser?

De hevder å være fysikere og matematikere, men språkbruken og tematikken harmonerer ikke helt med dette. Setninga: “Unfortunately, we are not staffed to handle incoming e-mails of contact from the public at this point” er heller ikke spesielt tillitsvekkende.

Det er nesten umulig å finne ut hvem som står bak. Noen spor fører til et håpløst dårlig funk-band fra Colorado ( Sign up / Dugjam – myspace ), mens noen hevder det er Zhi Gang Sha som er bakmannen.

Uansett så er vel første transmission unnagjort, uten at noen analyser av hvordan det gikk er lagt ut på siden, og de sitter på en mail-liste over alternativt-søkende mennesker fra hele verden, som sikkert er verdt masse penger.

Beklager min kynisme og skepsis, men hva med deg? Hva vet du om de som står bak? Var du med?

kjell108
Abonnent
Svar til  huskarlahvot
13 år siden

http://www.newrealitytransmission.com/
Typiske idealister som tror at vitenskap vil bli brukt for å løse problemer, ikke bombe folk sønder og sammen. De vil ikke klare å selge varme hveteboller engang.

kjell108
Abonnent
Svar til  Monica Waade
13 år siden

På sammen måte kan vi konkludere at strategiske analyser og wargames simulering har en lei tendens til å havne i grøfta. “Brannen” i Afganistan var “slukket” etter et par måneder. og modernisering av landet ble planlagt. heroinproduksjon skulle slås ned på. Etter 9 år brenner det om aldri før og heroinproduksjonen setter nye rekorder. Vitenskap, utdannelse, logisk tenkning og kremen av generaler i verden var ikke mye å stole på. Man kunne liksågodt ha brukt terning. Vi har tilsvarende problemet med aksjeinvesteringer. Betal fondsmeglerne 1 mill. i året og avkastningen blir dårligere enn aksjeindeksen, verifisert mange ganger.

(i siste eksempel kan man manipulere avkastningstallene på mange måter, øke giring slik at det ser ut som man slår akseindeksen noen år, deretter at neste fond kommer på topp ut fra tilfeldigheter, og skylde på “krisa” når man går dunken)

Telemakos
Telemakos
Abonnent
13 år siden

De har allerede begynt å varme opp “fremtidens soldater” med propagandaspill som Homefront:

http://www.homefront-game.com/#/home

Du snakker om å “rettferdiggjøre” forkjøpsangrep…
Det eneste de mangler nå er en ny falsk-flagg-operasjon for å få hjulene i sving, tror de. De ofrer kanskje et skip eller to med noen hundre soldater i flåten som skal “redde” Sør-Korea. Det burde gjøre folk sånn passelig oppildnede, tror de. Den gang ei. Som lille-Bush selv så fint sa det:

“There’s an old saying in Tennessee – I know it’s in Texas, probably in Tennessee – that says, fool me once, shame on — shame on you? Fool me – you can’t get fooled again.”

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  Telemakos
13 år siden

Were a nation addicted to fooling!

aurum14
aurum14
Abonnent
13 år siden

Har stor tro på at dominans er på vei ut og dermed kontroll, makt og penger ut.
bra du skriver dette,det mitt hjerte lette.ingen skremsler ingen frykt
Det vil sende ondskapen på flykt.

« Forrige artikkel

Zero Emission Conference – Nyhetsspeilet konfronterer

Neste artikkel »

Sigr`s Yule-evangelium Del 1 av 4

88
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x