/

Nå har de begynt å skyte mot oss

5K visninger
4 minutter lesetid
67

Han var klar på at en demonstrasjon ikke nytter og her må det kraftigere lut til. En storstilt handelsblokkade var i første omgang tiltenkt, i tillegg til at han også krever at regjeringen straks utviser Israels ambassadør og stenger ambassaden…NÅ!

Og jeg vil tilføye at vi også burde fjærnet “lion of judea” fra vårt våpenskjold, og i fra løvebakken. Gi meg en elg! I Norge er det elgen som er skogens konge.

19 sivile er henrettet, og resten er fraktet til Israelske interneringsleirer.Han rettet også kraftig kritikk mot de akademiske miljøet i Trondheim, og mente de hadde en ansvar i forbindelse med en handelsblokkade. Rektor ved NTNU ble spesifikk nevnt. Terroraksjonen mot de sivile hjelpearbeiderene i internasjonalt farvann er en Israelsk krigsærklæring mot hele verdenssamfunnet.

La nå regjeringens reaksjon være en prøvelse på hvilket land vi bor i, og hvem som sitter ved roret på Kongeskipet Norge. Er Norge en selvstendig nasjon, eller en Britisk-Israelsk provins?

Den sionistiske ambassadøren i Norge

Noen repotasjer fra den Israelske terror aksjonen:
http://www.youtube.com/user/russiatoday?blend=1&ob=4

http://www.youtube.com/user/russiatoday?blend=1&ob=4#p/u/0/eB_CKL5h2_8

http://www.youtube.com/user/russiatoday?blend=1&ob=4#p/u/2/Y2o_f3D0aXs

http://www.youtube.com/user/russiatoday?blend=1&ob=4#p/u/4/OQrklzc5g_g

http://www.youtube.com/user/russiatoday?blend=1&ob=4#p/u/8/DSFwyWyVo74

ADVARSEL! Varen innholder spor av okkupasjon og undertrykkelse 

Kåre Willoch tror Israel kan komme til å angre på sin steile linje.

Det ryktes fra regjeringslokalene at de ønsker å løse dette med diplomati… Diplomati er et forfinet ord på å feie problemet under teppet, så det kan man bare glemme.

En storstilt handelsblokkade kan om ikke stoppe det, men iallefall begrense de sionistiske skadeomfangene og vinne tid. Pro-sionistiske nettsider har vært så vennlige å gi oss en grei oversikt over hvilke varer som vi ikke må kjøpe, og hvem som er importør.
http://www.freewebs.com/vierforisrael/israelskevarer.htm
http://www.israeliproducts.com/index.html
http://www.buyisraelgoods.org/
http://torget.miff.no/product_info.php?cPath=111&products_id=1233

Strekkode for israelske varer
En av måtene du kan kjenne igjen varer fra Israel i butikkene, er ved å ta en titt på strekkodene. Hvis du finner tallet “729” først i strekkoden, er varen produsert i Israel. Det finnes flere eksempler på at varer produsert i Israel er merket med andre tall. Så glem ikke å se etter “Made in Israel”. Ikke gjør den samme tabben som man altid gjør…dabbe av etter en stund.

Sett Israel i karantene på livstid, og sørg for at våre etterkommere gjør det samme!

Om en handelsblokkade virkelig skal fungere, må det skje i statlig regi og varene må stoppes allerede ved tollen. Siden vi vet provinsen norge trolig ikke kommer til å gjøre det frivelig, er det nettopp den norske stat man kjøre handelsblokkade imot. Og på dennne måten få presset igjennom den ønskede effekten,  -En total boikott av Israelske varer.

Jeg har ingen tro på at selv etter at Israel nå har begynt å skyte mot våre egene, at satans folkevalgte hverken vilje eller guts til å tale Israel imot på en slik måte at det har noen positiv innvirkning for Gaza og for oss andre i resten av verden som ikke er så heldige å være en del av den selvutnevnte hellige blodslinje.

Noen tiltak:

  • Begrens ditt konsum til det minimale
  • Ikke kjøp tjenester, men vær en god venn og gjør hverandre vennetjenester uten betaling
  • Gjør harryturer til sverige til en fast rutine og kjøp alt av dagligvarer og drivstoff over grensen
  • Bruk fantasien!

-Ikke vent og høre hva politikere har å si, start NÅ!

Sønner og døtre av Norden og Arabia møtes for å markere avsky mot terror-staten Israel og solidaritet til våre falne martyrbrødre, mens pi-nuke-io nesene sitter i regjeringslokaler å knekker ut planer på å atter en gang feie Israelsk terror under teppet.

Loki!

Flott ungdom og eldre viser sin solidaritet til verdensfreden og avsky mot terror.
Leder ved Raudt i Sør-Trøndelag Lars Kjelsberg i sin tordentale mot det internasjonale terror-regimet Israel.


…Kongefamilien burde skamme seg!

Følg saken videre på Palestinakomiteen sin nettside

Bli aktiv og støtt opp, -en investering i din fremtid!
For hvem skal hjelpe deg når midtøsten har falt og Norge står for tur?

Dette skjedde innenfor 24t etter at det ble kjent at Israel vil stasjonere ubåter utstyrt med atomraketter utenfor kysten av Iran. Den første ubåten er alt sendt til området under påskudd for å møte trusselen fra konvensjonelle raketter utviklet av Iran, Syria og Hizbollah.

De israelske ubåtene har et mannskap på mellom 30 og 50, blant dem en oberst som sitter klar til å avfyre atomrakettene om bord. Foruten å være parat til å legge Iran i glass, skal ubåtene også drive spionasje av etterretningsinformasjon og kunne sette i land agenter fra den israelske terrorgruppen Mossad, som etter sin historiske bakgrunn å bedømme skal bedrive innfiltrering, politisk sabotasje, og politiske drap.

Krysserrakettene om bord har en rekkevidde på 1.500 kilometer og noen av dem er utstyrt med de mest avanserte kjernefysiske stridshodene Israel har i sitt arsenal. De kan nå ethvert mål i Iran, sier en kilde i den israelske marinen til avisens korrespondent i Tel Aviv.

Dette er svært alvorlig!

Irans brutale og umenneskelige valg er å gå til krig mot et predatorisk militær-regime ruset på talmudskroller, eller å la det sionistiske selvutnevnte herrefolket slavebinde det Iranske folk og sine etterkommere. Sant å si så tror jeg sistnevnte er verst, og jeg hadde trolig sagt det samme om Norge hadde vært i Iran sine sko.

Hva sier land som Russland og Kina til dette?

La dette være en prøvelse på hvem som styrer også disse land.

Sigr Huginsson

Han har en IT-bakgrunn og har studert historie, religion, filosofi, kultur, og sivilisasjoner fra antikken i snart 10 år. Han er en hverdagsfilosof, amatørhistoriker, og samfunnsanalytiker med glimt i øye.

0 0 stemmer
Artikkelvurdering
Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest

67 Kommentarer
Nyeste
Eldste Mest populær
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
Russia Today
Russia Today
Abonnent
8 år siden

Ei kvinne kledd i T-skjorte “Boikott Apartheid Israel” ble pågrepet av sivilkledd politi i Paris under toget på “kvinnedag” 8.mars.
I Frankrike fortsetter “unntakstilstand” erklært i Paris etter brutalt mossad-terrorangrep i november i fjor.
Den unge kvinnen ble tatt til politistasjonen for avhør.
Hundrevis av demonstranter fulgte med og protesterte høylytt foran politistasjonen i en time inntil fangen ble sluppet fri.
Kvinnen ble innkalt til politistasjonen for avhør neste dag på mandag, mistenkt for “fremme hat på grunnlag av [nasjonal] opprinnelse ved bokstaver”, skriver avisen L’Humanité. (https://desertpeace.wordpress.com/2016/03/12/new-dress-code-in-france-if-your-t-shirt-criticizes-israel-its-illegal/)
Arrestasjonen vitner om «kriminalisering av politisk kamp,” sier menneskerettighetsaktivister, og lover å vise solidaritet i respons til “politisk og rasistisk undertrykkende politistat.”
Sa presist ble det formulert: KRIMINALISERING AV POLITISK KAMP over hele kloden. Av judisk mafia som kuppet makt på Jorden.

arifkarim
arifkarim
Abonnent
Svar til  Sigr Huginsson
12 år siden

ER farvann utenfor GAZA Israels juridiske eindom?

HAy-RA
HAy-RA
Abonnent
13 år siden

Var det noen som sa at wikipedia styres/manipuleres av jøder/sionister?

Her er iallefall en bekreftelse:
50 ungdommer trenes for «Wikipedia-krig».
To sionistorganisasjoner arrangerte i går et kurs i hvordan man skriver Wikipedia-artikler.
http://www.dagbladet.no/2010/08/18/nyheter/israel/sionisme/13006277/

Uenur
Uenur
Abonnent
13 år siden

-Og Palistinerne er etter folkeslagsdefinisjonen Arabere,eller rettere sagt av arabisk avstammning.I midlertid spørs det hvordan man ser det,og hvor langt tilbake i historien man velger å gå.
Fra oldtidshistorien så er vi jo lært opp til at arabere og jøder er av felles avstamning,og det er vel også svært sannsynlig at det stemmer,iom at sporene etter begge folkeslag strekker seg omtrent like langt tilbake.Som vanlig,kan vi vel gå ut i fra at splittelsen var et resultat av ulik religiøs praksis og tro,slik det pleier å være.

Uenur
Uenur
Abonnent
13 år siden

Palestina var ikke en selvstendig stat før 1945.Det var et britisk protektorat,mao en slags koloni under britisk og noe annen internasjonal kontroll. Diffust?-javisst,men uansett hvordan man vrir og vrenger på det så var de palestinerne som bodde der da innbyggere i det de selv anså som sitt hjemland gjennom flere tusen år.Det må også nevnes at det også før krigen bodde et anseelig antall jøder i samme område,og at det rådde en stor grad av fred og sameksistens de to folkene i mellom. Det er ikke slik at alle jødene plutselig dukket opp i på slutten av 40 tallet. Tallet økte i midlertid bertaktelig da,og ufreden startet for alvor da israelittene fikk sin egen jødiske stat,på bekostning av den palistinske majoriteten i området. Palistinerne mente da,og mener nå,at det skulle ha vært de som burde fått sin egen stat.
Dessverre hadde ikke palistinerne mye de skulle ha sagt,ettersom hele den vestlige verden,med USA og England i spissen backet opp israelittene,også med våpenmakt under,og etter statsdannelsen. De var også i bresjen under folkeforflyttningen av Palistinere,for å frigjøre landområder til jødiske bosettere.
Er det mye som har endret seg på 65 år da? Nei!

Steinar.
Steinar.
Abonnent
13 år siden

Et par spøsmål: Var Palestina et selvstendig land før jødene tok over? Er palestinere arabere?

HAy-RA
HAy-RA
Abonnent
13 år siden

Nok en overraskende bra artikkel på nrk.
Denne gangen om Sionismen i Israel.
http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7164171

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  HAy-RA
13 år siden

If theese walls could speak, imagine what they would say.

HAy-RA
HAy-RA
Abonnent
13 år siden

Israel opplyser at landet selv vil granske bordingen av skipene med nødhjelp til Gazastripen, men to utenlandske observatører skal delta i granskingen.

Det kunngjorde den israelske statsministerens kontor søndag. Den formelle beslutningen om å opprette granskingskommisjonen vil bli tatt i regjeringen mandag, ifølge kunngjøringen.

Israel har avvist et forslag fra FN om å opprette en internasjonal gransking, men vil la to utenlandske observatører delta i granskingskommisjonen.
http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/israel-vil-la-utlendinger-delta-i-gransking-av-bordingen-3228257.html

Hva er dette for noe egentlig?

Dette kan jo likestilles med at politiet hadde spurt Hells Angels om lov til å etterforske dem om de hadde skutt folk på åpen gate.
Det er jo bare å starte etterforskingen det…trenger jo for pokker ingen velsignelse av herrefolket for å gjøre det!

Men uansett er en etterforsking overflødig.
Når de viser en slik vrangvilje til å la upartiske parter etterforske saken, så kan man ikke få en bedre innrømmelse av henrettelsene var mildt sagt unødvendig.

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  Sigr Huginsson
13 år siden

– Nei. Jeg unngår det ordet bevisst. Broren min er i Norge, og vi har kontakt med ham på Facebook. Barna mine hører om livet der. De vil vekk fra Gaza, for de vet at det finnes en annen verden der det finnes fremtid for barn, sukker Amjad Shawwa.

:(

HAy-RA
HAy-RA
Abonnent
13 år siden

NORGE I SKITTEN DOBBELTROLLE
På den ene side refser norske myndigheter sjøblokaden av Gaza. Men ubåtene som er sentrale i blokaden, er testet i Norge. Og nå kan to nye israelske ubåter være på vei. Nå viser det seg at Norge har en hittil ukjent rolle i denne sjøblokaden.

Israels ubåter inngår i blokaden. Det bekrefter det israelske forsvaret IDF bekreftet overfor NRK Brennpunkt. Alle de tre ubåtene som Israel i dag disponerer, er testet under opphold i Kristiansand.

Ubåtene fikk i 1999 tillatelse til å operere i norsk farvann. På spørsmål fra Erik Solheim sa utenriksminister Knut Vollebæk i Stortinget 10.februar 1999.

ISRAEL SEILER UNDER FALSK FLAGG
”La meg først si at det er riktig at vi har lagt til grunn at det er et israelsk fartøy. Hvorfor den går med tysk flagg kan ikke jeg svare på”
http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/1.7159835

SALG AV TYSKE UBÅTER TIL ISRAEL OG TESTING I NORGE ER ULOVLIG.
– Vi eksporterer ikke forsvarsmatriell til land som er i krig eller som er truet av krig. Derfor eksporterer vi heller ikke denne type matriell til Israel, sier Jansen til NRK.

Dersom noen likevel skulle ønske å eksportere denne type matriell, må de etter loven søke om dette til departementet.

– Og det blir ikke gitt lisens, sier Jansen.

Faller utprøvingen av tyskproduserte ubåter som skal selges til Israel inn under dette regelverket?

– Ja, det gjør det.

– Betyr det at dere vil si nei til utprøving i norsk farvann i dette tilfellet?

– Det kan jeg ikke uttale meg om før det har kommet en søknad om slik utprøving, sier Jansen til NRK.
http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/1.7159835

HAy-RA
HAy-RA
Abonnent
13 år siden

Da er hestehandelen i gang.

– Drøfter hemmelig byttehandel om Gaza-blokaden.

Israel nekter verdenssamfunnet er uavhengig gransking, I stedet har regimet nedsatt sin egen granskingskommisjon. Samtidig er Israel under sterkt press for å heve blokaden av Gazastripen. Ifølge den britiske avisen The Daily Telegraph skal Stor-BRIT***-annia ha lagt frem et forslag til hvordan en lettelse av blokaden kan gjennomføres.

Stor-BRIT-annias utenriksminister William Jefferson Hague (med tvilsom familie) skal også ha antydet at det kan være aktuelt å gå bort fra kravet om en egen FN-gransking, og i stedet akseptere en løsning der internasjonale observatører får mulighet til å følge den israelske granskingskommisjonens arbeid.

Flere aktører, blant annet Tyrkia, er imidlertid bekymret for hvilke motytelser Israel vil kreve for å lette blokaden. De frykter en hestehandel som innebærer at Israel aldri blir holdt ansvarlig for at ni mennesker mistet livet i forbindelse med bordingen av «Mavi Marmara».

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtosten/artikkel.php?artid=10001398

*** = Brit milah (Hebrew: בְּרִית מִילָה [b’rīt mī’lā], Sephardi pronunciation, berit milah; Ashkenazi pronunciation, bris milah, “covenant of circumcision”; Yiddish, bris) is a religious ceremony within Judaism to welcome infant Jewish boys into a covenant between God and the Children of Israel through ritual circumcision performed by a mohel (“circumciser”). This happens on the eighth day of the child’s life unless health reasons force a delay, in the presence of family and friends, followed by a celebratory meal (seudat mitzvah).
http://en.wikipedia.org/wiki/Brit_milah

ragnaR
ragnaR
Abonnent
13 år siden

USS Liberty survivor on Gaza relief ship

So many truly brave soldiers and sailors, but we never hear about them in the US news media.

Here’s one who was on the US navy ship, the USS Liberty, that the Israelis ambushed in 1967, attacking with napalm and machine gunning survivors in the life rafts. Nearly 40 years later, he accompanied the Gaza relief ships and witnessed Israeli government criminality first hand again.

http://www.brasschecktv.com/page/859.html

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

ragnaR

Veldig bra. Ja, dette virker ikke helt usannsynlig. Jeg har også skrevet bittelitt om Israel’s tilblivelse her: http://www.holocaustinfo.net , men dette med hvordan den kristne opinionen ble vendt på det viset teksten din beskriver har jeg ikke vært borti.

Det som er litt underlig med denne nylige skytehistorien er hvor enkelt alt virker: Israel er slem (og det er de) og alle er plutselig enige om at Israel er slem og noe må gjøres. Er det virkelig en slags “oppvåkning” og opprydning det er snakk om, eller er det en kalkulert hegeliansk operasjon?

Det første skipet som seilte i flotillaen hadde visst amerikansk flagg..

Rothschild, Rockefeller og de andre VIPene som drar i tråder bak kulissene kunne helt sikkert ha klart å stoppet flotillaen lenge før den nærmet seg Israel. Men den kom allikevel, det ble drap og media rapporterte. Med det resultat at Israel har blitt enda mer upopulær enn det var fra før, og folk har enda mer sympati for palestinerne enn de hadde fra før.

Vel, man kan ha to forskjellige teorier:

1. Dette skjedde bare. Slik ting ofte gjør.

2. Dette var akt 1 i en forestilling allerede skrevet. Slikt skjer også.

ragnaR
ragnaR
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

Løsning 2.

a. En repetisjon av forrige holocaust 1940-1945?
b. Mange døde, men det var ikke mest jøder, og slik de fikk sitt Israel, av sympati for en løgn at det var de som led mest.
c. I Bibelsk forstand utgjorde Eretz Israel i sin tid hele verden. De visste ikke bedre, som vi ikke visste om Amerika ‘den nye verden’, før Colombus.
d. Om ikke lenge vil du se at skikkelig holocaust til, hvor 2/3 av ‘jødene’ (khazarene) i Israel ‘brenner i flammer’?
(Ny fornyet sympati, ny syting hvor dårlig de blir behandlet, mer politisk makt, nå et skikkelig holocaust som gir mer makt, osv)
e. Da vil kristne og såkalte jøder tro at det er tiden for Jesus sin gjenkomst, og vil begge tro på den messias de blir tilbudt.
f. Etter det vil menneskeheten være utmattet av krig og nød, som Pike sier i brev til Mazzini (nihilistene og ateistene satt fri), og deretter vil Eretz Israel omfatte hele verden, etter at alle menneske trygler om fred, og trygle verdens ledere (Rothschildene) om å bli spart for mer av disse krigene Rothschildene og andre, har planlagt og utført hele tiden – med endelig mål; hele verden under deres kontroll. Selvfølgelig vil deres trygling bli hørt.
g. Det blir Hegels syntese av spillet som settes opp no. Begge sider (Iran/Tyrkia – vs. Israel og deres slaveland med USA) kontrollert for formålet.
h. Det Nye Jerusalem i Eretz Israel; Hele verden, som vi kjenner den idag vil dermed bli realisert; Den Nye Verdensorden.
i. Alt dette skal være klart til 2012 London Olympics. De begynner å få dårlig tid.

2012 Enlightenment = Genocide
http://www.youtube.com/watch?v=pedoqyfLgRk

http://www.2012.com.au/Hitler_Pt3,4.html

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

Det er naturlig å stille to spørsmål:

1. Lederne av Israel og de øvrige verdenslederne visste nok 100% sikkert hva reaksjonen på angrepet på båtene kom til å bli. Så hvorfor gjorde de det likevel? Altså, er det dumhet, eller er det kalkulert? Er planen at en ny palestinsk stat skal opprettes,og er Israels ledelse innforstått med dette?

2. Skal det bli en ny og stor krig som får utgangspunkt i aggresjon mellom Israel og en ny palestinsk stat?

Høres gjerne drøyt ut. Men vi er jo ikke helt ukjente med drøye tanker her..

Det er gjerne mulig at Israel simpelthen skjøt seg selv i foten, men er det kanskje naivt å tro at det er så enkelt? Jeg vet ikke.

ragnaR
ragnaR
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

Sjekk Hegel.
Se Albert Pike brev til Mazzini

In the late 19th century, the World Zionist movement had set their sights on acquiring land that American Christians referred to as ‘The Holy Land,’ but knew that they would face opposition from obtaining it. Christians of the time considered Jews to be the persecutors of Christ and his disciples, and would never allow a Jewish occupation of Palestine.

To overcome this obstacle, the World Zionists enlisted the help of The Oxford University Press and an old Civil War Veteran and Pastor by the name of Cyrus I. Scofield.

The plan was to change the Christian attitude towards Zionism by creating and promoting a pro-Zionist subculture within Christianity. Scofield’s role was to re-write the King James Version of the Bible by inserting Zionist-friendly notes in the margins, between verses and chapters, and on the bottoms of the pages. He was also used as a front to help promote it to the Christian community, where he was held in high regard. The revised bible was called the Scofield Reference Bible and was given widespread advertisement and promotion. It soon became the best-selling “bible” in America and has remained so for 90 years.

The Scofield Reference Bible sparked the birth of the modern day Christian Zionist movement. It redirected the focus of worship away from Jesus Christ and concentrated it directly upon pro-Zionist politics. Without the support of the American Christian community, Israel would have never come into existence.

Christian Zionists are taught that Jews are the chosen people of God and that mankind is obligated to provide unwavering support to the state of Israel. They believe that if America fails to support Israel in every way, then God will turn his back on them and suffer his wrath.

Christian Zionists will explain away Biblical passages that point to hereditary connections between the true Semitic people and the children of Abraham. Palestinians and Arabs are to be hated, ethnically cleansed and persecuted if it serves the best interests of the Israeli government.

Bible passages in the Old Testament (2 Kings 6:21 –23, 2 Chronicles 28:9-11, Nehemiah 5:7-11, Jeremiah 34:11-17, Amos 2:6-7) that condemn the kinds of human rights violations committed by the Israeli government are either ignored or justified by Christian Zionists. Even liberal Jews, who call Israel their home, are more likely to call out their government on humanitarian issues than the Christian Zionist.

The relationship between Israel and the Christian Zionists is a sick and twisted one to be sure. Each requires the other to die. It’s really nothing more than a murder-suicide pact.

Israel relies on Christian Zionists to sacrifice their money, resources, freedoms and children. They need these things to wage war on their neighbors and expand their empire.

The Christian Zionists rely on Israel to sacrifice 2/3 of their Jewish population in an apocalyptic war in the Middle East. They need these things to hasten the return of Jesus Christ so he can usher them up into Heaven.

No sane person would ever allow themselves to be involved in a relationship like this. But these people are not sane—they are psychopaths.

http://revoltoftheplebs.wordpress.com/2010/05/29/psychopaths-united-for-israel/

o
o
Abonnent
13 år siden
bin Laden
bin Laden
Abonnent
13 år siden

La oss våkne opp i vesten og kaste ut broilerhuset på sosialhjelp.
Vi har ikke tid til å sitte og håpe at andre masser skal gjøre noe.
STOPP DEBIL-PARASITTER NÅ!
Bilderbergs jødebesetning og øvrige pro-sionistiske nyttige idioter forsøker å presse de tvilende til å si “ja” til bombing av Iran:
According to Tucker, Bilderberg luminaries are dismayed at the fact that “many important people” are not attending this year because, due to increasing exposure, invitees are “getting in trouble at home” and constituents are embarrassing them by asking irate questions such as “what are you doing with these monsters?”
…but more alarmingly according to Tucker, the majority of Bilderberg members are now in favor of military air strikes on Iran.
(http://www.prisonplanet.com/bilderberg-agenda-revealed-globalists-in-crisis-supportive-of-attack-on-iran.html).

Akademik Levashov som sendte oppskrift til fredelig løsning på alle problemer på jorden til jewropeiske regjeringer og “vitenskapsmen”, har ikke fått noen respons.
Han hevder at denne generasjonen blir den siste på prisonplanet hvis den ikke gjør innsats og stopper jøde-psykopater.

En av desperate jøde-psykopater Brzezinski uttrykte bekymring for massers politiske oppvåking, men klokka tikker og faen jobber med saken på spreng.
Hvis det ikke blir samlet en kritisk masse ute foran lokale broilerhus, så brenner alle sauer sammen med parasittene på atombål.

Thunder
Thunder
Abonnent
Svar til  bin Laden
13 år siden

Da tror jeg du må våkne opp og innse at makteliten gjemmer seg bak verdensreligionene og bruker disse til å føre sin kamp. Fint at du retter skytset mot bilderberg og kongehus osv. Men våkn opp fra rase og religionskamp og fyr løs mot de som har hjernevasket sine masser gjennom religion og hudfarge opp igjennom historien. Da kan vi snakkes!

Dine innlegg er gjennomsyret av jødehets. Er det en ny religionskrig du vil at massene skal våkne opp til? Da oppnår du akkurat hva THEY ønsker.

bin Laden
bin Laden
Abonnent
Svar til  Thunder
13 år siden

og hvem er “de som har hjernevasket masser gjennom religion og hudfarge opp igjennom historien”?
Det er jo disse!
Forfalskninger, løgn, styrt kaos, revolusjoner, kriger for profittens skyld…
Hvem står bak alt dette?
Åpne øyne.

Thunder
Thunder
Abonnent
Svar til  bin Laden
13 år siden

Ja hvem er det Bin Laden? Er det Verdens konger og religionsoverhoder?
Håper du ikke sikter til all verdens jøder, for da tar du forferdelig feil. De gjemmer seg bak religionen og skyver massene i skyttergravene foran seg. Jøder og andre religiøse har blitt forfulgt opp igjennom historien, det er ikke tvil om det. De som leder dem er de samme som har forfulgt dem. Midt-østen er veldig glad i sin gud og er veldig lett å styre inn i krig. Den perfekte stormen er hva maktpsykopatene prøver å skape. Disse er satanister ikke jøder eller muslimer. Hvis du selv åpner øynene så ser du tegn på at endetiden er her. Eliteapparatet vil gjerne ha en krig mellom oss og prøver febrilsk å lage en endetid. Ikke la de få det, men la det bli deres makts endetid.

bin Laden
bin Laden
Abonnent
Svar til  bin Laden
13 år siden

Presist, galningene manipulerer sauemasser, men dette fritar ikke jævla masser fra ansvar for sine handlinger.
Enhver av disse sauene drives av begjær og hat.
Det er deres jævla lyster og hat faen manipulerer med.
Det er feil å frikjenne en pedofil, uansett hans bakgrunn.
Alle har fri vilje.
Hva fikk disse jøde-sauer til å feire massakren på nødhjelpsflotilia: http://www.youtube.com/watch?v=EumUZczJNBo&feature=related ?
Hva søker norske leiemordere i Afghanistan?
Hva fikk stupid yankees til å torturere uskyldige irakere i Abu-Graib?
Hvordan kan ruse-schweins bestialsk utryddelse av tsjetsjenere rettferdigjøres?
Du kan si så mye du vil om hjernevasking, men dette fritar ikke hver enkelt sau fra ansvar for sine handlinger.
Hver sau blir nødt til å se annen side av geværet den drepte med, i samsvar med karmaloven. Ikke fordi jeg er hevngjerrig, men fordi urett mot en annen deformerer overgriperens sjel.
Derfor fjernet jøder enhver minne om karmaloven fra Bibelen.
Påstår du at jøder ikke er hovedansvarlige for faenskap i verden?
Beklager, men det var verken mongoler eller indianere som forfattet sions djevlers protokoller og fascistiske talmud.
Les igjen http://home.c2i.net/mortenkielland/nesevis/sionsvise.htm og http://www.nyhetsspeilet.no/2010/01/de-glemte-holocaust .
La oss avslutte denne diskusjonen, vi blir aldri enige uansett.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  bin Laden
13 år siden

Ja la oss håpe det Thunder :)

Men tiden er knapp, Hopiene sier at en del av havet skal farges svart og mange skal dø av det
Høres det kjent ut ?
Så skal en blå stjerne vise seg, vel i går kom en blå stjerne til syne på himmlen

http://www.spaceweather.com/

2.30 uti filmen her kan du høre Hopi spådommen, resten av dokumentaren fra 1-5 er også meget oppysende :)

http://www.youtube.com/watch?v=AtMS0DfOyUQ&NR=1

På denne her dokumentaren prøver dem ved hjelp av profetiene og finne ut hvem Anticrist er
Man trenger ikke akkurat være god i gåter for og skjønne hvem det er for og si det sånn

Han skal være kommer til makten nå, han skal råde over en enorm hær og et vannvittig flyvåpen
Ham skal være svært karismatisk, velltalende og intligent
Han skal samle verdens herskere for fred
Han skal ha lært av feilene dem 2 tidligere Anticristene gjorde, Napoleon og Hitler
En stor skare av maktmennesker skal ha lagt til rette for og forberet hans maktimperium
Det skulle være en ekstra kald vinter i Scotland etter at han kom til makten
Vel Scotland hadde en svært hard vinter i år

Er det forsatt vanskelig og se hvem det er så får du en rekke nye hint i denne meget gode dokumentaren her om hvem denne NWO lederen kan være …

http://www.youtube.com/watch?v=oNc8se5X5ZE

arifkarim
arifkarim
Abonnent
Svar til  bin Laden
13 år siden

smurfen: DVS Islam og Kristendom og Hopi-religionen er ikke så ulikt allikevel! :D Vi er da brødre alle sammen ;)

smurfen
Redaksjonen
Svar til  bin Laden
13 år siden

Nei egentlig ikke Arif :)
Alt begynner og smelte sammen nå, er man litt åpen på tolkningene så ser man at alt har bindinger til hverandre
Det er vel bare forskjellige navn på samme ting som skiller det meste
Noen kaller det Anticrist andre Jiins, Reptil, onde ET osv

Relgionene snakker om en utskilling av onde og gode der begge grupper havner der dem fortener, RA kaller det negativ og posetivt polariserte
Andre igjen mener dem blir hentet av et moderskip snart der dem onde og uopplyste blir værende igjen
Det meste er mao ikke så ulikt

Illuminati ble dannet av en liten elite i sin tid som ekspanderte veldig med vitenskapsmenn, topp politikere osv osv, Illuminati betyr opplyst og dem mente dem hadde svaret på universets gåter
Dem ville styrte verdens regjeringer samt kirkens makt der dem etablerte en ny verdens orden, dem mente også at siden dem var så opplyste så kunne ikke vanlige folk ha rett til og bestemme over eget liv
Sånne dumsauer som oss var jo ikke i stand til og ta kloke valg sånn som dem opplyste
Så dem ville ha en verden der dem opplyste hadde all makt, relgion var forbudt og vitenskapen var den rette ideologi
Dette avslørte den Katolske kirken rett før dem skulle styrte regjeringer verden over og ta makten
Over hele verden ble dem arrestert, drept og jaktet på, medlemslister og dokumenter ble beslaglagt, men det som skulle bli Iluminatis død førte bare til at dem ble enda mere hemmlige og infiltrerte frimurerene som ble dannet av arkitekten til Salamons Tempel, derav byggerene og arbeidsredskaper som symboler samt Egyptiske hiroglyfer som koder
Illuminati dyrker ugle-guden Moloch som på den campen der Bush og co ble avslørt
Det var visepresidenten som var en 33 grads frimurer som fikk Roosvelt til og bruke Iluminati pyramiden med det alseende øye på dolarsedlen
Merkelig nok symbolene som finnes på 1 dollar seddelen ikke blitt forandret siden den føste 1 dollar kom i produksjon. På de fleste andre sedler blir det gjort forandringer med jevne mellomrom. Forbindelsen mellom Illuminati og frimurerene bekreftes også av frimurerene selv. For øvrig er Illuminati i norge i dag kalt OTO, og organisasjonen har egne nettsider. Dette er vel det jeg vil kalle en satanist bevegelse, som har Allister Crowley som sin største helt. Crowley omtales som ”verdens ondeste mann” og var også 33. grads frimurer.
Moloch er og kjent som guds demon av både muslimer, hebrere osv
Iluminati og den katolske kirke var bitre fiender før, nå er dem blii svært gode venner og fått med seg frimurerene som har sine sataniske ritiualer
For den katolske kirke og Frimurerene har 2012 vært velkjent i århundrer og sikkert lenger som er blit avslørt i skulte koder og Haydanes kors
Dermed blir 2012 det perfekte startskuddet for deres nye verdensorden
Ut av kaoset som råder på jorden i 2012 dukker et reddende og samlet NWO opp skal vi tro som seff blir det motsatte av en redning for oss
Man ser nå at dem er så ivrige at dem selv startet det meste av alle katastofene som vi har sett til nå

2012 handler om at vi beveger oss inn i kosmiske høyenergifelter der atomene begynner og spinne fortere, tiden går fortere, det blir mer av alt som apokalyptiske katastofer mm, dem onde blir ondere og det gode strekker seg enda mere mot lyset
Menneskeheten blir løftet opp mot en høyere bevisthet og der finner man det dem er så livredd for, en høyere bevisthet av menneskene vil føre til at psykopater og maktmennesker mister all makt og rikdom
Dette vil dem seff gjøre alt for og forhindre så dermed kom ideen og og tilføre oss en rekke stoffer som angriper hjernen og pineal kjertlen vår som Fluor, Kviksølv osv osv, dem har dårlig tid så jobben interverest med stadig mer og ny ståling, tvinge GMO på verdens land med nye og bedre utgaver av roundupp, Codex mm

Dem er seff dømt til og misslykkes siden vi har vennet utenfra som hjelper til med overgangen til 4 Densinitet/åndeverden, himmlen eller hva en nå velger og kalle det

Snart er vi alle fri og psykopatene blir dømt til og leve videre med hverandre i elendigheten dem har stelt i stand der karma vil ramme dem kraftig :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Moloch

Thunder
Thunder
Abonnent
13 år siden

La oss håpe på at massene våkner i midtøsten og kaster ut lederpakket i begge leirer. Kanskje Peace Now kan vokse og få et skikkelig balletak på krigsherrene?
http://www.abcnyheter.no/verden/100606/demonstrasjon-i-israel-mot-okkupasjonen Gledelig nyhet oppi all elendigheten…

bin Laden
bin Laden
Abonnent
13 år siden

Du har rett, Ra, at parasittenes neste trekk er lett å forutse, og dette må utnyttes. Det er også helt korrekt at de er primitive intellektuelt, men har beklageligvis råd til å kjøpe andres hjernekapasitet til sine skitne formål.
De er stupid reptilier, krokodiller går som kjent, rett på kniv satt på veien de krøp frem. Mennesker vet at disse skal krype tilbake samme veien.

Vi må begynne å lære oss å sette feller på disse parasittene.
De er ekstremt gjerrige, dette kan brukes som lokkemat.
Hele deres “finanssystem” er en såpebobla oppblåst med markedets forventninger om konsumenters reaksjon.
Jødeiede propaganda-medier banker inn i hode til menig konsument at fandens € vil stupe ned. De har sine djevelske planer basert på styrt panikk.
Folk kunne lett velte disse planene ved å kjøpe opp fandens € istedenfor jøde-yankees aksjer, og tjene på påfølgende automatisk €-oppgang istedenfor å subsidiere jøde-yankees terror å tape stort på det,
både på denne,
og spesielt på den andre siden.
Gud hjelpe oss å beseire parasitten.

P.S. ang. kreativitet har du også rett. det er allmenkjent at mennesker som ser helheten og finner ekstraordinære løsninger, er umulig å manipulere eller hjernevaske.

o
o
Abonnent
13 år siden

Et humanitært Normandie, er det som Må til Nå !
EU, evt, eller enkelte stater må sende en beskyttende militærflåte ned til farvannet utenfor Gaza.
De har plikt til å beskytte sine borgere på internasjonalt farvann .
De må beskytte den kommende brigaden med nødhjelpforsyninger som skal fortsette i lang tid fremover !
“Den “staten” , jeg i k k e anerkjenner” må da evt provosere et angrep på en internasjonal humanitær styrke. . .
Slik kan de presses til maktesløshet ! Og det er på høy tid NÅ !

bin Laden
bin Laden
Abonnent
Svar til  o
13 år siden

Flott initiativ, aloalo, men for å få til “Et humanitært Normandie Nå”, skal en 40-tusen-demonstrasjon til.
Stoltenberg og hele møkkaklanen i jødeluer vil ikke gjøre det av sin vilje.
Har vi ikke makt til å sette press på andre JEWropeiske land, så kan vi gjenta Petter Nome`s suksess utenfor Broilerhuset i Oslo.

Jødisk angrep på nødhjelpslast og massakre på fredsaktivister var avtalt på forhånd med verdens styrende møkka.
Avtalen gikk i detalj at vestlige “aktivister” skulle gjemme seg under dekket slik at jøder kunne trydt massakrere kun muslimer fra Tyrkia som står skulder ved skulder med naboland utsatt for jødisk terror subsidiert av JEWropeiske og yankee-land.

Du har rett at parasittene KAN presses til maktesløshet, men da må JEWropeiske masser reise seg fra sofaer.
Vil de ofre så mye og gå glipp av billig sirkus /JEWro (VI)SION?

« Forrige artikkel

Monsanto og genmodifisert mat – Full kontroll over matkjeden

Neste artikkel »

Psykopolitikk – dets opphav og implementering

67
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x