Kreft er kurert en rekke ganger opp gjennom historien, men det farmasøytiske kartellet kontrollerer legeindustrien og slipper ikke til de ulønnsomme alternativene.

Samfunn
  01.02.2010 10:15

Kreft er kurert

Kreft er kurert mange ganger med metoder som er repliserbare, ufarlige, effektive og billige. Disse metodene har uten unntak blitt hardhendt undertrykt.

Det vil føre for langt å gå detaljert inn på hver enkelt historie, men jeg presentere noen tilfeller og jeg vil på det sterkeste oppfordre hver enkelt leser til å selv gjøre sine egne grundige undersøkelser. Det står om livet. Ditt liv og livene til din familie og dine venner.

Professor Dan Bruke

Kreftforskere i dag prøver å finne en måte å treffe kreftceller med medisiner uten at medisinene skader andre celler. Dette innebærer å finne en ”biomarkør” som gir medisinen tilgang til kreftcellene, men ikke til de friske cellene (cellegift er kun destruktiv og skader alle celler). Denne biomarkøren er funnet og er et enzym som heter CYP1B1 (ensymer er proteiner som katalyserer kjemiske reaksjoner i kroppen).

Professor Dan Bruke og hans team forkere ved Aberdeen University publiserte de første bevisene vedrørende dette kreftspesifikke CYP1B1-enzymet i 1997. Dette funnet er siden verifisert i peer-omtaler og andre studier. Forskere ved Dana-Faber Cancer Institute i Boston, Massachusetts, beskriver ensymet som ”en felles tumor assosiert antigen uttrykt i nesten alle menneskelige maligne som så langt er testet”.

Professor Dan Bruke er ingen hvem som helst. Han er Professor Emeritus innen farmasøytisk metabolisme. Han har forsket vidt på hvordan medisiner og andre substanser virker i kroppen. Han har forelest, forsket og publisert utstrakt om emnene medisinsk metabolisme og kreft gjennom nesten 40 år. Han har en ”First Class Honours BSc degree” i biokjemi fra University of London i 1969, en PhD i “Drug Metabolism” fra University of Surrey i 1973 og han har arbeidet ved University of Texas Southwestern Medical School of Pharmacy og ved Karolinska Institutet i Stockholm. Han foreleste i farmakologi ved University of Aberdeen Medical School og ble senere ”Head of the Leicester School of Pharmacy” og både professor og Dean ved Sunderland University. Mannen har med andre ord svært sterk dokumentert kompetanse innen sitt fagfelt. Hva som virkelig skiller han ut er at mannen har et åpent sinn.

Ved Leicester University arbeidet Bruke sammen med Professor Gerry Potter ved ”the Cancer Drug Discovery Group” og gjennom dette samarbeidet fant de at salvestrol ødelegger kreftceller via biomarkør CYP1B1.

Naturlig tilgjengelig

Salvestrol er et molekyl som finnes naturlig i planter. Dette er dette molekylet som planter har utviklet til å beskytte seg fra sopp. Dette er nok en bekreftelse på at kreft er en form for soppangrep.

Bruke og Potter fant at salvestrol dreper kreftceller, men bare når de først blir aktivert av CYP1B1-enzymet. Denne aktiveringen forårsaker en endring av den kjemiske strukturen i salvestrol gjennom metabolisme, og slik omformes salvestroler til en form som kalles ”salvestrol metabolites” Friske celler skades ikke av salvestrol fordi de ikke har CYP1B1 biomarkør.

Naturen er perfekt. Salvestrol er det som frukt og grønsaker naturlig utvikler til å motstå soppangrep. De finnes kun i de sortene som opplever slike soppangrep.

Her er noen eksempler på salvestrolrik mat:

  • Frukt: jordbær, blåbær, bringebær, druer, solbær, rips, Bjørnebær, tranebær (tyttebær er en slektning av tranebær), epler og pærer.
  • Grønnsaker: Alle grønne grønsaker, særlig brokkoli og alle sorter kål, samt artisjokk, paprika, avokado, asparges, auberginer og watercresses.
  • Urter: Basilikum, persille, salvie, rosmarin, timian, mynte, sitronverben, rooibos te, løvetann, smalkjempe og skullcap.

Hvorfor er ikke dette allment kjent? Særlig leger og annet helsepersonell burde ha en faglig interesse for dette men jeg kan godt se for meg at avisene kunne ha solgt billass med aviser på dette til Hvermansen. Dette har gullkantet nyhetsverdi, men det rapporteres ikke. Hvorfor? I år, 2010, er det 13 år siden denne oppdagelsen først ble publisert! Sammenlign dette med hva avisene vanligvis skriver om helse.

Undertrykt kunnskap

Men, det er mye som tyder på at denne informasjonen har vært kjent i andre kretser tidligere og derfor forties i massemedia. Professsor Burk og teamet hans har funnet ut at de mest utbredte fungicidene (soppbekjemperne) som brukes i landbruket er ”svært kraftige” CYP1B1-blokkere. Dersom du får i deg nok CYP1B1-blokkere inn i kroppen så hjelper det ikke hvor mange salvesterol molekyler du får i deg. Du får kontinuerlig i deg rikelig med CYP1B1 blokkere gjennom den industrimaten som du spiser. Derfor aktiveres ikke salvestrol i kroppen din – den blokkeres av sprøytemiddelrester som setter seg fast i CYP1B1-reseptorene slik at salvestrolmolekylene ikke får plass.

Slike reseptormekanismer er svært godt kjent innen farmasøytisk medisin og biokjemi. Denne kunnskapen er en hovednøkkel som de bruker den hele tiden i de fleste av midlene sine. Det er derfor ikke tenkelig at dette er tilfeldig. Slik forhindres naturens eget kreftbekjempende middel effektivt. Det er også et faktum at de sortene som i dag dyrkes i industrilandbruket har ”foredlet” ut det meste av salvestrolinnholdet (sammen med de fleste andre næringsstoffene). Dette er neppe tilfeldig. Det passer for godt inn i et gjentagende mønster.

At salvestrol foredles ut av maten og at det lille som er igjen passerer uvirksomt igjennom kroppen på grunn av salvestrolblokkere kan være en av de sentrale årsakene til at kreft har eksplodert i vår tid.

Det finnes flere ulike salvesteroltilskudd i handelen i dag. Flere av disse er regelrett svindel og fullstendig uvirksomme. Kan det være fordi myndighetene så kan si at salvestrol er svindel og uvirksomt, og derigjennom få stoppet videre forskning og diskreditere det som har blitt funnet? (Sammenlign med WHO sin utprøving av MMS.) Burke og Potter har nå utviklet og produsert sitt eget salvesteroltilskudd med sterk nok dose til at den har terapeutisk effekt. Sjekk før du eventuelt handler.

Kilde: Informasjonen om Professor Dan Burkes og salvestrol er hentet fra: David Icke, Newsletter – 5th April 2009.

Dr. Tullio Simoncini

Så kan man besøke hjemmesiden til den italienske onkologen Dr. Tullio Simoncini  som til slutt ble så frustrert av at alminnelig kreftbehandling ikke virker at han bestemte seg for å gi på båten alt han hadde lært for så å starte egne undersøkelser fra bunnen av.

Han har dokumentert at kreft er en candidavariant. Han har behandlet kreft med natrium bikarbonat siden midt på 1980 tallet. Natrium bikarbonat er en naturlig basisk forbindelse som kroppen selv produserer, som finnes i vanlig bakepulver. Simoncini bruker bikarbonat både systemisk og han anbringer det direkte på svulsten når det trengs. Kreft kureres på dager.

Etter å ha levert grundig dokumentasjon til de italienske helsemyndighetene på en kreftkur som virket ble han fengslet for å ha behandlet kreftpasienter med en ikke godkjent kur. Siden har myndighetene konsekvent ignorert kunnskapen hans. Simoncini har ikke gitt opp, og er i dag fri og jobber med egne midler og egen innsats for å spre kunnskapen sin.

Kilde: CureNaturalicancro.com.

Royal Raymond Rife

På 1930-tallet fant Royal Raymod Rife (1888-1971) opp et mikroskop med et apparat som satte ham i stand til å måle den eksakte frekvensen til ulike mikrober, for så å bruke et annet apparat til å rette en eksakt motfrekvens mot hver enkelt mikrobe. Effekten var at mikroben døde og kroppen fikk rom til å helbrede seg selv.

Rife dokumenterte at kreft er en mikrobe og at den kan drepes med dertil egnet verktøy. Rife ble hyllet for sine oppdagelser. Oppfinnelsen begynte å spre seg blant amerikanske leger.

Så kommer Morris Fishbein inn på scenen. Han var formann i den amerikanske legeforeningen, og han vil ha prosenter av det økonomiske utbyttet. Rife avslo kravet om bestikkelser, og Fishbein svarte med å forby alle leger å bruke Rife sin oppfinnelse.

Kilde: “The Cancer Cure that worked! Fifty years of supression“, av Barry Lynes. ISBN 0-919951-30-9.

Jim Humble

MMS er 28% natriumkloritt. Natriumkloritt er en mikrobebekjemper par excellence. Den brukes rundt om i verden til å desinfisere operasjonsstuer, vannforsyning, kjøtt og fisk med mye mer. Humble har dokumentert at MMS også kan behandle kreft effektivt.

Jim Humble lever i dag på flukt. FDA liker ikke det han holder på med.

Kilde: Jim Humble “Breakthrough – The Miracle Mineral Supplement of the 21st Century“, ISBN 13-978-0-9792884-4-9.

Historien om et overlagt folkedrap

Det finnes mange flere slike historier. Samtidig dør det årlig millioner av kreft – unødvendig – fordi kreft er kurert gjentatte ganger med trygge og effektive verktøy. Billige verktøy som man kan bruke selv hjemme.

Millioner andre dør hvert år av rett bruk av rett foreskrevet medisin – over 100.000 i USA alene. Det dør enda flere av feil medisinering, feil bruk av medisiner og uhell. Hvis vi så legger til alle som dør fordi farmasøytisk og kirurgisk medisin ikke er egnet til å behandle sykdommene deres i utgangspunktet, så står vi i dag overfor den største drapsmaskinen i verden.

For meg ser det ut til at det farmasøytiske kartellet tar i dag livet av langt flere mennesker hvert år enn alle krigene i forrige århundre til sammen.

VN:F [1.8.2_1042]
4.8 (71 stemmer)
Kreft er kurert4.8671

Det du kan gjøre


» Tips media   <strong>Skriv ut artikkelen</strong> Skriv ut artikkelen   Share/Bookmark  » RSS-feed  » RSS-kommentarfeed


Om forfatter

Lars-Roger Moe

Etter 20 år i helsevesenet jobber jeg nå på heltid med alternativ medisin og energiarbeid. Det handler om å hjelpe folk å ta tilbake full styring i eget liv og så finne tak i de ubrukte ressursene - for så å bruke alle kreftene på å skape en verden der frihet, glede og overflod er livets orden.

Kontakt forfatter | Flere artikler av Lars-Roger Moe (2) | Forfatters nettsted



Kommentarer

285 kommentarer

  1. Sithious sier:

    Paprika?

    Jeg visste det! Grandiosa er sunt!

    UN:F [1.8.2_1042]
      -16 (46 stemmer)
  2. aurum14 sier:

    Hvis alle leger og naturmedisinere hadde samarbeidet om å bruke de medisinene som finnes i jordens natur og samtidig kuttet ut pengene,da hadde vi neppe hatt noen helsekø hverken her eller der .man skal etter min mening ikke ta betaling for å hjelpe mennesker fra sykdom eller nød.DET GJØR VIRKELIG GODT Å FÅ EN EKTE HJELP SOM KOMMER FRA MENNESKETS INDRE FOR ALLE HAR DET EGENTLIG I SEG ,DET ER BARE DET AT EN PLASS MÅ MAN BEGYNNE.

    UN:F [1.8.2_1042]
      +13 (31 stemmer)
    • Hvis du er en dyktig snekker, og det å lage fantastiske gjenstander, eller hus, med hammer sag og spiker, er det du er flinkest til, skal du da snekre gratis for folk og så vaske gulv på si for å betale regningene dine?

      UA:A [1.8.2_1042]
        0 (0 stemmer)
      • Arcturus sier:

        Det er faktisk ikke bare å sette opp et hus selv om man er en aldri så flink snekker, heller. Ikke engang for seg selv. Det finnes et meget strengt regelverk som kontrollerer dette også, selvsagt for å sikre at hus holder en akseptabel kvalitet.

        Snekrer du derimot et skap for en eller annen, så har du i hvert fall et konkret resultat å vise til, og å ta betalt for. Kunden behøver ikke ty til innbilning og ønsketenkning for å “se” skapet.

        Den dagen du og andre kan vise til etterprøvbare resultater på¨at kreft kan helbredes med soppmidler og natron, er jeg sikker på at legevitenskapen vil være mer enn interressert.

        UN:F [1.8.2_1042]
          +4 (26 stemmer)
        • Og hvordan skal vi få til det da, når du og andre konsekvent nekter å følge opp den dokumentasjonen som foreligger? De jeg har lagt ut her oppe er alle dokumenterbar og repliserbar. De er dokumentert og replisert. Det forundrer meg at folk med (desto mer desto verre) utdanning kan uttale seg så skråsikkert om noe de ikke har satt seg inn i bare fordi de har satt seg inn i en masse annet. Innlært systemisk faglig arroganse. Også kalt skylapper eller kognitiv dissonans.

          Vil du vite hva WHO gjorde med MMS? En substans som ufeilbarlig kurerer malaria, 98% kur på 3 timer etter 1 dose til noen øre. 100% kur etter 12 timer og dose nr 2 (til de som ikke var frisk etter første). Klinisk dokumentert opp ned og i mente. WHO brukte 2 ÅR på å sette en (01) lege på saken. Han gjorde konsekvent IKKE som Jim Humble foreskrev og fikk følgelig negativt resultat og konkluderte med at MMS ikke funket. Dette er gjengen du stoler på, så overlagt og arrogant svindel at det er til å bli mørkredd av.

          De slipper unna med det fordi journalistene har sluttet å spørre (ellers så mister de jobben) og fordi de har lært opp alt akademisk personell til å stille FEIL spørsmål (da spiller ikke svaret noen rolle) og til å være så suveren og arrogant i sin selvfortreffelighet at alle andre må ta feil (det er uunngåelig når du vet du har rett). Utdanning forteller bare at du er flink til å huske det du har blitt fortalt. Det forteller ikke at du kan legge sammen 1+1 på egenhånd og få 2. Sjansen for sistnevnte er omvendt proporsjonal med mengde utdanning. Det er ikke tilfeldig.

          Dette er en glitrende bok fra en fysiker som så skriften på veggen, nærmere bestemt tavla, og så hva som hendte med de som på selvstendig grunnlag klarte å sette sammen 1+1 og få 2: http://www.amazon.co.uk/Disciplined-Minds-Critical-Professionals-Soul-Battering/dp/0742516857/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1265032154&sr=8-1-spell

          Her er en psykologisk klassiker: http://www.amazon.co.uk/Obedience-Authority-Experimental-Stanley-Milgram/dp/0953096475/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1265032248&sr=1-1-spell

          Eller denne filen: http://www.amazon.co.uk/Wave-Classroom-out-Control/dp/0141322608/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1265032292&sr=1-1

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)
        • Arcturus sier:

          Jeg er faktisk i byggebransjen, og kan ikke følge opp noe av det du beskriver. Det jeg nekter å tro er at forskning og legemiddelbransjen underslår behandlingsmetoder som kunne helbrede kreft. Ren og skjær logikk. Kreft koster samfunnet så mye både i lidelse og utgifter at det ville være i alles interresse å helbrede dette. Legemiddelbransjen kunne tjene penger på disse metodene også, dessuten er det flust av andre sykdommer det både trengs mer forskning på og utvikling av legemidler for. Så ingen ville bli arbeidsledige om kreft kunne helbredes.

          Jeg tror du har en feilaktig oppfatning av både forskning og verden forøvrig. Og dine utsagn om utdanning er til å grine av.

          UN:F [1.8.2_1042]
            -5 (43 stemmer)
        • Arcturus:
          “Jeg er faktisk i byggebransjen, og kan ikke følge opp noe av det du beskriver.”
          I så fall er du en kandidat når jeg trenger å få bygget noe.

          “Det jeg nekter å tro er at forskning og legemiddelbransjen underslår behandlingsmetoder som kunne helbrede kreft.”
          Du “nekter å tro” det er greit. Det er ditt valg. Det er du i din fulle rett til, men – verbet er “tro”.

          ” Ren og skjær logikk.”
          Ren skjer vanetenking og fullt kresj med alt du har lært før. Veldig forståelig, men det hjelper akk så lite.

          “Jeg tror du har en feilaktig oppfatning av både forskning og verden forøvrig.”
          Det tror ikke jeg.

          ” Og dine utsagn om utdanning er til å grine av.”
          Enig. Fordi det er sant.

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)
        • aurum14 sier:

          det er bare det at alt blir egentlig tatt fra naturen .du bør kansje tenke litt over det .

          UN:F [1.8.2_1042]
            -2 (10 stemmer)
        • Arcturus sier:

          Det dreier seg om mer enn TRO for mitt vedkommende. Gi meg en eneste god grunn til at jeg ikke skulle stole på forskning som kan vise til RESULTATER, etterprøvbare sådanne, og i stedet TRO på anekdotiske “bevis” i form av uttalelser fra mennesker som MENER de har blitt helbredet av alskens humbug. Ingenting er lettere enn å lure seg selv.

          Og denne “forskningen” dere har å vise til, holder vel ikke mål, ellers hadde den aldri i verden blitt oversett. Hvorfor skulle den det?

          Det er også et faktum at legevitenskapen klarer å helbrede flere og flere tilfeller av kreft.

          Og du forsto utmerket godt hva jeg mente med det jeg sa om ditt utsagn om utdanning. Ingen grunn til å vri på det.

          UN:F [1.8.2_1042]
            +3 (29 stemmer)
        • Arcturus:
          ”Det dreier seg om mer enn …”
          Det dreier seg om hvilke sett av bevis man velger å tro på. Jeg velger å tro på egen erfaring og på egen evne til å tenke når det jeg blir fortalt (innenfor det offentlige sykdomsvesenet) ikke stemmer med det jeg kan observere med egne øyne.

          ”Og denne “forskningen” …”
          Legg merke til tvilen som kommer frem i ordvalget ditt. Svaret er ganske enkelt profitt og makt.

          ”Det er også et faktum at …”
          Og det blir stadig flere tilfeller av kreft å helbrede.

          ”Og du forsto utmerket …”
          Jeg liker å leke med ord. Alle skjønte hva du mente og alle skjønner hva jeg mener. Humor er lov, særlig når alvorlige tema tas opp.

          La meg bruke et par bilder.

          Det er forskjell på perspektivet innenfra et egg og utenfra. Innenfra kan man tro hva man vil om utsiden. Man kan tro at høna er der eller ikke, og man kan ikke være sikker på om det er et hønseegg eller et slangeegg. Man vet ikke at begge deler eksisterer, fordi man aldri har sett noe utenfor egget. Når kyllingen eller ormeynglet har kommet seg ut av egget kan den observere reiret, opphavet og verden rundt. Metaforen her er relativt til paradigme. Å diskutere utsiden med folk på innsiden er vanskelig, for å si det mildt.

          Allopatisk medisin, sett fra utsiden av egget, kan sammenlignes med følgende: Sykdom er som vannlekasje i et hus. Allopatisk medisin er som å hente brannskalgen for å spyle ut det vannet som flyter rundt. Så blir man overrasket over at det blir mer vann som må spyles ut og skrur opp trykket. Man fornekter at stoppkranen finnes og unngår alle muligheter til å slå den av. Rørleggere er kvakksalvere, det å tørke opp vannet og sette på en byggtørker er tull.

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)
      • aurum14 sier:

        Om du vil snekre gratis til folk er det ditt valg .Vis du vil samle på papirlapper er det også ditt valg.Man bør kansje begynne med seg selv.Hvis man vil hjelpe noen blir det jo din sak om du vil ta betaling.Man kan komme langt uten penger bare man tar de riktige valgene.

        UN:F [1.8.2_1042]
          +3 (7 stemmer)
        • Ja, men regningene kommer, og jeg må bestemme hvordan jeg best kan bruke min tid. Jeg som alle andre må få loåv til å livnære meg på det jeg er best på. Alle har ulike evner og hver unik evne kan kalles en “gave” fra “gud” om man vil.

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)
      • aurum14 sier:

        du har nok bare gjort deg alt for avhengig av penger.Det finnes andre ting å tenke på her i verden enn penger.Jeg har allerede begynt på å frigjøre meg fra pengene.

        UN:F [1.8.2_1042]
          -3 (7 stemmer)
  3. J.Johansen sier:

    400 år før vår tidsregning sa den greske legen Hippokrates at mat kunne brukes som medisin. “Din mat skal være din medisin, og din medisin skal være din mat”, sa han. Den greske filosofen Herodot (484 – 425 f. Kr.) skrev: «Alle sykdommer kommer fra kosten.»

    Guds Apotek. En glimrende oppsummering av planter og grønnsakers helende virkninger.All sykdom er mangelsykdom, bortsett fra brukne hender og føtter osv.
    http://www.riksavisen.no/?p=1657

    UN:F [1.8.2_1042]
      +22 (38 stemmer)
    • arifkarim sier:

      Helt enig. Det er jo velkjent fenomem at “alle” organismer blir sterkt påvirket av sine nærmeste omgivelser som klima, næring, andre organismer osv. Ikke rart at arv og miljø av de fleste av oss “bestemmer” vår fremtidige skjebne.
      Ettersom vi er født i naturen, av naturen i harmoni med andre “skapninger”, er det helt naturlig å påstå at også denne “naturen” som kurerer / helbreder visse sykdommer. I motsetning har legemiddelindustrien har satset på dop-midler som de kaller for “skolemedisinen”, ment bare for å “dempe” virkninger av sykdommen midlertidig, og ikke fjerne fra bunn og grunn! Derfor har bruken av disse “avhengige” narkota økt i takt med inntaket, og jeg trenger ikke å nevne eksempler på dette her… ;)

      UN:F [1.8.2_1042]
        +9 (25 stemmer)
      • Ergon sier:

        Likte godt at du brukte ordet “harmoni”. Det bringer også psyken vår inn i sykdomsbildet. Harmoni mellom kropp og sjel og harmoni i forhold til miljøet vårt. Leste for noen år siden en norsk lege skrive at rundt 70% av alle pasienter til de privatpratktiserende legene kom til legen med plager som skyldtes psykisk ensomhet. Er dette riktig er det ikke noe rart i at norsk helsevesen er overanstrengt.

        UN:F [1.8.2_1042]
          +5 (15 stemmer)
    • Kanaloa sier:

      …og det var saklig fordi…?

      UN:F [1.8.2_1042]
        +8 (16 stemmer)
  4. zero sier:

    Hvorfor By Folk har et desperat behov for negative ioner!

    Av: Willie Jones

    De aller fleste mennesker vet ingenting om negative eller positive ioner og hvordan de påvirker alle aspekter av livene våre. Her er hva du trenger å vite!
    Luften vi puster har positive og negative ioner. Ioner er atomer som har anskaffet en elektrisk ladning ved å vinne eller tape et elektron. Positive ionene gjør oss trøtt, irritabel og grinete. Negative ioner føle deg uthvilt og kan dramatisk forbedre humøret.
    I naturen er det en balanse mellom positive og negative ioner i skog, frisk luft land eller nær vann. Disse ionene er produsert av stormer, vind, luftfuktighet, fosser, vann slå mot strendene, radioaktiviteten av jord og blåser sand eller støv. Den tørre blåser sand eller støv generere flere positive ioner og blir noen ganger referert til som sørlige vindene eller hekser vinden fordi vi ikke føler seg så vel når de oppstår. På den annen side, når det er fallende vann som regn, eller nært forestående regn, fossefall, eller filtrert dusj, og til og med lapping av vann på stranden, går den negative ion forholdet dramatisk opp. Disse miljøene kan ha en ratio på 2000 negativ til 1000 positiv. Vi flokker til strendene, og vi føler en følelse av velvære står nær en foss. Det samme gjelder i furuskog. Denne live miljø har ikke samme nivå forurensning av større byer.
    Byer skaper en ubalanse av ioner i favør av positive ioner. Mengden av betong, stål, bil eksos, industrielle gasser, syntetiske materialer, metall rundt aircondition kanaler, eletrisk stråling. alle absorbere anklagene av negative ioner. Det minimum av negative ioner som trengs for mennesker å fungere skikkelig er ca 1000 pr kubikk centimeter og en reell følelse av velvære forholdet 2000 negative og 1000 positive synes å skape den rette påvirke. I en storby miljø den negative ion teller kan være 100 per kubikk centimeter eller mindre med positive ioner ut taket.
    Har du noen gang lagt merke til hvordan du føler når du forlater storbyen og ut til landet, eller la på ferie til stranden eller hytte i skogen? Stresset begynner å smelte bort og en følelse av velvære kan komme over deg. Få bort til et nytt miljø kan være veldig terapeutisk men du er også en god dose av negative ioner.
    En russisk team ledet av AL Tchijevski oppdaget at negative ioner faktisk dreper bakterier og at ioniserende et lukket miljø ville sterilisere lufta. Negative ioner fester seg til bakterier, drepe dem, og faller de ned på bakken der de kan da bli støvsugd opp.
    Negative ioner øke flyten av oksygen til hjernen ifølge Dr. J. Howard PHD og dette gjør oss mer våken og uthvilt. Du kan ha opplevd dette for deg selv når du er sliten og svak, men føler seg uthvilt rett etter å ha åpnet et vindu og tar et dypt pust eller følelse en følelse av ro å være ute etter en varm sommer regn. Alt om luften lukter annerledes etter en regnskyll.
    De opprinnelige indianerne levde i harmoni med landet og leve med naturen ble betraktet som en grønn sang. Men det var da koloniene kom og bygde sine store byer som indianerne ville vurdere byene svart og fremmede for naturen. De hadde rett når det gjelder det faktum at det fortrenger den negative ioner.
    Nyere boliger bygges i dag er ment å holde luften ute og air condition og oppvarming i. Flott for strøm regningen, men et perfekt miljø for en overdose av positive ioner. Det kan virkelig gjøre deg syk. Åpne vinduer og la den friske luften i når du kan og når det ikke er mulig da få tak i en god kvalitet Air Ionizer og aften en ionisk fotbad. Du vil føle deg bedre etter det

    UN:F [1.8.2_1042]
      +5 (25 stemmer)
  5. Denne har jeg lett etter lenge. En bok som DFK forsøkte å kjøpe opp i sin helhet, hele opplaget ble forsøkt kjøpt under teppet. Du kan nå finne ett og annet eksemplar på bruktmarkeder til fra 7-800 til 2000 USD.
    Corporate Crime in the Pharmaceutical Industry av John Braithwaite. Her er er den på PDF: http://www.anu.edu.au/fellows/jbraithwaite/_documents/Manuscripts/Corporate_Crime.pdf

    UA:A [1.8.2_1042]
      0 (0 stemmer)
    • La meg sitere litt fra innledningen til denne boken som DFK har prøvd å støvsuge ut av verden siden 1984. Legg spesielt merke til siste avsnitt (min uthevelse av det). Last den ned. Ta hardcopy. Sørg for at den aldri forsvinner!

      Fra sidene 4, 5 og 6:
      ”Denne boken dokumenterer grusom skade som gruppeavgjørelser i den farmasøytiske industri har forårsaket ved mange anledninger”. Den ”kollektive ondskap” i mange farmasøytiske firma er manifest selv om så mange ”bra folk” jobber for dem. Hoechst og Bayer, respektivt det største og tredje største farmasøytiske firma i verden, målt i omsetning, og begge er inne blant verdens tretti største selskaper, avstammer fra det tyske I.G. Farben. I.G. Farben rangerer ved siden av Standard Oil Trust som ett av de to største kartellene i verdenshistorien. Etter andre verdenskrig delte de allierte I.G. opp i effektivt tre selskap: Hoecst, BASF og Bayerr. Tolv toppledere fra I.G. Farben ble dømt til fengsel for slaveri og mishandling ved krigsforbryterdomstolen i Nuremberg. I.G. bygget og driftet en massiv kjemisk fabrikk ved Auschwitz med slavar som arbeidskraft; I.G sine fasiliteter ved Auschwitz var så enorme at de brukte mer elektrisitet enn hele Berlin by. Omtrent 300.000 konsentrasjonsleir arbeidere passerte igjenom I.G. Auschwitz. Minst 25.000 av dem ble arbeidet i hjel (Borkin, 1978: 127). Andre døde i I.G.’s medisin testings program. Det følgende er en passasje i et brev fra firmaet til Auschwitz som demonstrerer holdningen til I.G. Farben angående medisintesting:

      ”In contemplation of experimments with a new soporific drug, we would appreciate your procuring for us a number of women. … We received your answer but consider the price of 200 marks a woman excessive. We propose to pay no more than 170 marks a head. If agreeable, we will take possession of the women. We need approximately 150. … Received the order of 150 women. Despite their emaciated condition, they were found satisfactory. We shall keep you posted on developments concerning this experiment. … The tests were made. All subjects died. We shall contact you shortly on the subject of a new load (Glover, 1977: 58)”

      Etter krigen insisterte de allierte på at ingen krigsforbrytere skulle innsettes i styrene til de nye I.G. firmaene. Når den allierte kontrollen slakket opp, imidlertid, så utnevnte Hoechst i juni 1955 Friedrich Jaehne, en av de tolv dømte fra Nuremberg, til sitt styre. I september samme pr ble han valgt til styreformann. Bayer utnevnte Fitz ter Meer, dømt til syv år i Nuremberg, til styreforman i 1956.
      Vi skal senere se hvordan ett annet av de fem største firmaene, det sveitsiske Hoffman-La Roche, bygget på massiv profitt i mellomkrikstiden fra salg av heroin og morfin til underverdenen. Det vil også bli demonstrert hvordan Amerikas største farmasøytiske foretak la grunnlaget for sine industrielle imperier ved internasjonalt prisfiksingsavtaler gjennom 1950–tallet som holdt de nye ’vidundermedisinene’ de bredspektrede antibiotika, utenfor den økonomiske rekkevidden til det meste av verdens befolkning.
      Samtidens observatører av farmasøytiske korporasjoner gir lite trøst i retning av at industrien nåtid skulle være mindre tvilsom en dens nære fortid. Clinard et al.’s (1979: 104) grundige studie av korporativ kriminalitet i Amerikansk foreningsliv fant at farmasøytiske foretak hadde tre ganger så mange alvorlige eller moderat alvorlige lovbrudd per firma relativt til andre foretak i studiet. Det vil bli argumentert for at den farmasøytiske industrien har et verre rulleblad med internasjonale bestikkelser og korrupsjon enn noen annen industri (kapittel 3), en historie av svindel i sikkerhetstesting av medisiner (kapittel 4), og et foruroligende rulleblad av kriminell slendrian [negligence] i utrygg fremstilling av medisiner (kapittel 5).

      UA:A [1.8.2_1042]
        0 (0 stemmer)
    • Luna sier:

      Takker så mye for den!!! :D

      UN:F [1.8.2_1042]
        0 (0 stemmer)
  6. Otto sier:

    Royal Raymond Rife kurerte kreft og infeksjonssykdommer i år 1934. Det ble ikke populært blant alle. Royal Rife

    UN:F [1.8.2_1042]
      +5 (17 stemmer)
  7. Caspase sier:

    Du kan i det minste linke til artikkelen

    http://www.naturesdefence.com.my/Bri%20Nat%20Journal_2006_v23No1p10.pdf

    Publisert i British Naturopathic Journal…hmm ok.

    Hvorfor snakker forfatterne så fint om sin egen forskning uten å henvise til egne artikler. ? Den eneste artikkelen er Potters

    “The cancer preventative agent resveratrol is converted to the anticancer agent piceatannol by the cytochrome P450 enzyme CYP1B1″

    Ikke noe sted i denne artikkelen eller de andre kildene nevnes ordet “salvestrol.” Ikke noe sted i kildene nevnes det at man bør proppe i seg såkalt salvestrol.

    Sitat fra konklusjoenn av overnevnte artikkel forresten:

    “Lastly, it validates the strategy of developing CYP1B1 activated prodrugs for cancer therapy which raises interesting opportunities for the treatment and prevention of cancer.”

    Samtidig kommer en masse påstander om at dagens frukt og grønt inneholder mindre av de stoffene vi trenger pga jorbruket osv ( oi sann dette var jo originale påstander, dette har jeg da hørt før av vitamin-pushere) Derfor må man kjøpe tilskudd ( legg merke til at artikkelen linker til sider som selger salvestrolprodukter)

    Referanselisten har hele 4 kilder, der 1 er fra en av forfatterne selv, når de fleste artikler gjerne har flere dusin. Aner jeg en seleksjon av foreliggende dokumentasjon???

    Det at artikkelen avslutter med å linke til sider som selger salvestrol-produkter får alarmbjellene til å ringe.

    Dette bruk av blanding av vitenskap og pseudovitenskap blandet sammen i en smørje for å selge folk et produkt.

    Det er bred enighet om at et kosthold rikt på frukt og grønt er forebyggende for kreft forresten.

    UN:F [1.8.2_1042]
      +10 (26 stemmer)
    • Takk for linken. Det står på lista over ting jeg skal gjøre å følge opp salvestrol sporet. Jeg gav den referansen jeg har, som er David Icke. Mannen er særdeles grundig og jeg har fulgt opp så mange av hans referanser tidligere at jeg anser han som høyst troverdig. Jeg vil nok tippe at en del andre fortsatt vurderer Mr. Icke annerledes, men tiden er i ferd med å vise hvor rett han har. Dessverre.

      Men, sett dette sammen med de andre, og mange flere, kurer for kreft som faktisk er der ute. Bilde er ikke endret en millimeter.

      UA:A [1.8.2_1042]
        0 (0 stemmer)
      • Alan sier:

        Er David Icke høyst troverdig?
        “Guds sønn” og reptilviteren? Icke er nok ikke bare “annerledes”…

        UN:F [1.8.2_1042]
          +4 (18 stemmer)
        • Otto sier:

          Du kommer med antagelser. Kan du fortelle hva du vet og oppgi kilder?

          UN:F [1.8.2_1042]
            -4 (6 stemmer)
        • Alan sier:

          Otto:
          Antagelser? Han er sterkt representert på Youtube.
          Det er bare å ta et søk der. Medmindre uttalelsene hans er dubbet så kan du høre hans egne ord…

          UN:F [1.8.2_1042]
            +7 (7 stemmer)
        • Fordi det han skriver stemmer med dete jeg finner andre plasser og hva andre mennesker forteller om det usynlige landskapet de selv har opplevd. Alle kildehenvisninger jeg har fulgt opp fra han tidligere har stemt. At han bryter absolutt alle antalgelser og dogmer er en annen sak. De fleste her inne vet hvor troverdige de er.

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)
  8. ares sier:

    Hvor stor tro har dere på alternative behandlingsformer? Stor nok til at dere ville kurert egen (dødlig) kreft utelukkende med natrium bikarbonat/mms/aprikoskjerner, og egen HIV med sølvvann? Eller ville dere tatt en fullgradering og også benyttet dere av skolemedesin? Om svaret er ja til det siste, ville skolemedesin vært “siste utvei”, eller noe dere ville benyttet dere av hele tiden?

    UN:F [1.8.2_1042]
      +9 (21 stemmer)
    • Otto sier:

      Når skaden har skjedd, tar man det som er for hånden for å forsøke å bøte på dette. Problemet er at det som er for hånden bestemmes av et useriøst regime, i det siste best demonstrert med vaksinepandemien som beviselig var, og er, basert på kriminalitet, Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine.

      Det forebyggende arbeidet krever mest slik situasjonen er i dag. UN Population Division Policy Brief, No. 2009/1 March 2009, UNITED NATIONS ● DEPARTMENT OF ECONOMIC AND SOCIAL AFFAIRS What would it take to accelerate fertility decline in the least developed countries?.

      UN:F [1.8.2_1042]
        +6 (18 stemmer)
      • ares sier:

        Jeg velger å tolke deg dit at du svarer ja takk,begge deler. Hva spørsmålet mitt har med depopulason å gjøre ser jeg ikke. Forklar gjerne………..

        UN:F [1.8.2_1042]
          +7 (13 stemmer)
        • Otto sier:

          Du finner mange av de samme personene og organisasjonene bak de dokumentene jeg refererer og farmasiindustrien. Det viser hvilke agendaer de har, hva deres, populært kallt, tankesmier inneholder, mildt sagt sørgelige og beviselig folkefiendtlige holdinger uten respekt for liv og miljø.

          UN:F [1.8.2_1042]
            0 (14 stemmer)
        • ares sier:

          Jeg forstår fremdeles ikke hva dette har med mine spørsmål å gjøre. Det er 4 spørsmål: Du/dere kan svare 1. Lite – Stor, 2. ja/nei 3. Ja/nei 4. Ja/nei.

          UN:F [1.8.2_1042]
            +3 (13 stemmer)
        • Otto sier:

          Kommer an på behovet og de løsningsalternativer jeg hadde funnet. Ville prioriert naturlige behandlingmetoder som kroppen og våre gener er blitt vant til og tilpasset i millioner av år, nedprioritert behandlingmetoder som våre eldgamle og intelligente gener ikke forstår hvorfor de skal bli pådyttet, det vil si ikke er tilpasset.

          UN:F [1.8.2_1042]
            0 (12 stemmer)
    • Beamer sier:

      Ares

      Prøver du å foreta en slags uhøytidlig spørreundersøkelse? Vil du forsøke å avdekke tilliten til alternativ medisin kontra tradisjonell medisin hos alle Nyhetsspeilets lesere? Alle som kommenterer her? Artikkelforfatterne? (Hvem er “dere”?)

      Hva skal i så fall dette nødvendigvis meget lite troverdige datamateriale brukes til?

      Uansett, for å glede deg, her er mitt bidrag til din spørreundersøkelse:

      1. Jeg har stor tillit til legenes kompetanse i å diagnostisere en sykdom jeg hypotetisk sett skulle få i fremtiden. Jeg har moderat tillit til deres kompetanse i å _behandle_ denne sykdommen. Jeg har tilnærmet 0 tillit til deres evne til å _helbrede_ meg for denne sykdommen. Det er nemlig forskjell på behandling og helbreding. Skolemedisin står for det første.

      2. Jeg ønsker å bli helbredet og vil derfor ikke bruke skolemedisin ved såkalte dødlige sykdommer

      3. Samme som over

      4. Skolemedisin er pr definisjon “siste utvei” ved såkalt dødlige sykdommer (siden man med stor sannsynlighet blir behandlet til døde), ergo er dette utelukket.

      UN:F [1.8.2_1042]
        0 (16 stemmer)
    • Jeg vil ikke bruke skolemedisin. Jeg sørger for at kroppen min er der at den ikke blir syk. Jeg tar ansvar for hva jeg putter i munnen og hva jeg ikke putter der. Jeg tar ansvar for tankene og følelsene mine og holder orden der. Skulle jeg mot formodning bli syk vil jeg fortsatt ikke bruke skolemedisin. Ikke på vilkår. Skulle jeg bli overkjørt av bussen skal de få lov å lappe meg sammen – traumemedisin kan de. Klar nok tale?

      UA:A [1.8.2_1042]
        0 (0 stemmer)
      • Luna sier:

        Helt enig med deg. Skolemedisin er stort sett bare kjemisk /kunstig, og det er ikke bra for kroppen på noe måte. Kanskje kan det hjelpe på enkelte ting, men da skader det noe annet. Bivirkninger og skader er en ting som dessverre kommer hånd i hånd med skolemedisinen.

        UN:F [1.8.2_1042]
          +1 (9 stemmer)
  9. Roar Kolstad sier:

    Fakta er at flere og flere overlever kreft, alt annet er ren løgn. Besøk kreftforeningengs hjemmeside og les litt om temaet. Uttalt av rasjonell

    Det er regn løgn. Vis du ikke har sett filmen “Healing Cancer” Så er det anbefalt. Der forklarer de hvordan de jukser med tallene. Grunnen for at det virker som flere og flere overlever kreft er fordi de juger med tallene. Men i motsetning så er det flere og flere som dør av kreft. Bare se filmen :) Og alle mennesker har kreftceller i seg. Og det starter med en kreftcelle. På 90 dager er det to 180 dager fire også utvikler det seg ;) De blir som regel ikke oppdaget av våre maskiner før vi har 6-10 000 kreftceller i kroppen våres. Her er filmen:

    http://www.youtube.com/watch?v=_xkyMAYmrQY&feature=PlayList&p=8B79475D280232E1&index=0&playnext=1

    Her skal du få en forklaring på kreft rasjonell og frodo, for de som forstår litt dype ting.

    *A cancer cell is a disturbed, disorganizing cell with primary parasite-bacteria, yeast/fungus and mold and their associated MAT.A tumor is an aggregation of disturbed and disorganized cells that have been encapsulated by fibrin nets or trees in response to an alarming situation (MAT). This alarming situation is the over-acidification of the blood and tissues due to an inverted way of living, eating, and thinking.

    POSITIVE CHARGE OF CANCER AND TUMOR AND THE FORMATION OF FIBRIN NETS AND TREES IN RESPONSE TO MAT

    Bacteria, Yeast/Fungus, and Mold – Lead to – Exotoxins, Endotoxins, and Mycotoxins – Lead to… – Exotoxic and Mycotoxic Stress.

    Explanation of Exotxic = Disorganizing Cells in the Blood and Tissues which Give Rise to the Primary Parasite, Yeast/Fungus and Mold (Cancer*) – Lead to – Exposed Basement Membrane (Declining Negative Charge) –
    Lead to – Increased Tissue Factor on Cancer Cells – Lead to – Attached Fibrin Net or Trees Surrounding Disorganizing Cells ( Cancer*) + DIC and Tumor* Formation

    Explanation of Mycotoxic Stress = Whole blood – Lead to – Contact with Negatively Charged Surface – Lead to – Factor XII Hageman Activation – Lead to – Attached Fibrin Net or Trees Surrounding Disorganizing Cell (Cancer*) + DIC and Tumor* Formation.

    Kilde: Sick and Tired? “If you are willing to commit the time and energy now to understand Dr. Young’s principles, you will experience a revolution in the quality of you life, Anthony Robbins, author of Awaken the Giant life.

    Her er Dr Robert O Young med sin nye Biologi:

    http://www.youtube.com/watch?v=afa0_y3GUFE

    Her er en film av seks stykker som kurer sin diabetes med bare å spise rå mat i 30 dager. Så fort man kokker grønnsakker over 48 grader i 1min, så har man ødelagt maten, det blir gift for kroppen. Det forstår man med den nye biologien. Her er filmen: RawFor30Days:

    http://www.youtube.com/watch?v=jSuqCMld00w&feature=fvw

    Og her er en film om Codex Alementarius. We Become Silent:

    http://video.google.com/videoplay?docid=451097355502728465#
    UN:F [1.8.1_1037]

    Og Per Aslak Ertresvåg skriver om “En medisink mafia?” i boken sin Makten Bak Makten. ISBN 82-92395-22-9. Skulle vært skolepensum. Han forklare alt på en enkel måte. Levende liv vibrerer. Selv de minste mikroorganismer har sin bestemte puls. Den kanadiske legen Guylaine Lancôt har i løpet av 25 år praktisert sin legegjerning på sykehus, som almenpraktiker og som forsker både i Canada, Frankrike og USA. På bakgrunn av sin erfaring har hun skrevet boken “Medicinens Mafia. Den er, sier hun, “ingen lesning for sarte sjeler eller mennesker som ønsker å bevare troen på at helsevesenet kun er til for pasientens skyld” For 70 år siden fantes i USA en vellyket kreftbehandling for pasienter som var oppgitt av det tradisjonelle legevesen. Trass i suksessens ble metoden og mannen bak knust av maktapparatet. Kan denne kreftbehandlingen nå være på vei tilbake? Anbefalt å lese boka.
    Kunnskap er Makt ;) Her er intervju av han angående Makten Bak Makten Boken: http://www.youtube.com/watch?v=ojxyOpNwwNw .Og her er et intervju angående Sov mitt lille Norge Boka: http://www.youtube.com/watch?v=LDcdSM5CCiY .Detta skulle vært norsk skolepensum.

    I denne dokumentaren om vann får man sett det type microskop i bruk:

    http://video.google.com/videoplay?docid=4947261865733171856&ei=Ot1mS-y-LsiP-AbY4sCxCA&q=apa#

    Og her er to filmer til om kreft:

    Foodmatters Trailer: Anbefalt å se hele!

    http://www.youtube.com/watch?v=r4DOQ6Xhqss

    Og her er: The Beautiful Truth Trailer:

    http://www.youtube.com/watch?v=5ZmV8b1wr10&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-HM.

    Og her Food inc Trailer:

    http://www.youtube.com/watch?v=QqQVll-MP3I&feature=related

    Og siden de viser litt om Monsanto i de filmene over her så er det en film om Monsanto her:

    The World According To Monsanto:

    http://www.youtube.com/watch?v=hErvV5YEHkE

    Og her er en genial film med norske forskere med angående genmanipulert mat og hvordan det kan skru av/på ting i kroppen våres i forhold til sykkdomer/symptomer. Anbefalt å kjøpe filmen.

    The GMO Triology av Jeffrey Smith: The healh Dangers og Genetically Modiefied Foods:

    http://www.youtube.com/watch?v=94d-KVorSHM

    Her er en film som forteller om kontrol!

    Michael Tsarion – Architects of Control Program 1 part 1 of 16(HQ):

    http://www.youtube.com/watch?v=G7MUGZ6JuRI

    Også anbefaler jeg Zeitgeist Final Edition :)

    UN:F [1.8.2_1042]
      +6 (26 stemmer)
  10. Caspase sier:

    Roar, så og si alle videoene dine gir linker til sider som vi selge meg diverse produkter.

    Er det ikke litt betenkelig at mange av disse hemmelige kurene ikke er allment tilgjengelig, men at du må kjøpe en DVD, bok og gjerne mange kostilskudd av ulike slag?

    God helseinformasjon basert på vitenskap og forskning er tilgjengelig overalt. Virkning og bivirkninger av legemidler er fullt tilgjengelig for forbrukerne.

    Men det er legemiddelindustrien som er profittbasert?

    Jeg sier igjen: Bare fordi du tror at legemiddelindustrien undetrykker naturlige og effektive sykdomsterapier, betyr ikke at du automatisk skal være helt ukritisk til alle som selger produkter som “er undertrykt av legemiddelindustrien.”

    UN:F [1.8.2_1042]
      +11 (25 stemmer)
    • Otto sier:

      Det eksisterer mye bra informasjon. En av kildene, Natural news .com, Mike Adams

      UN:F [1.8.2_1042]
        -3 (13 stemmer)
    • Og Det Farmasøytiske Kartellet som leverer 99% av kunnskapen, direkte eller indirekte, til leger, ministere og byråkrater vil ikke selge deg noe? Please!

      UA:A [1.8.2_1042]
        0 (0 stemmer)
      • Overgitt sier:

        Jeg legger merke til at det er typisk for debatten her inne å besvare kritikk med “argumenter” som “enn de andre da, hva med dem?”.

        Jeg synes Caspases spørsmål fortjener et bedre svar, Lars-Roger, så jeg gjentar det:

        “Er det ikke litt betenkelig at mange av disse hemmelige kurene ikke er allment tilgjengelig, men at du må kjøpe en DVD, bok og gjerne mange kostilskudd av ulike slag?”

        UN:F [1.8.2_1042]
          +11 (21 stemmer)
        • Tja. Det koster penger å forske. De som etterforsker her gjør det for egne penger. Det koster penger å kommunisere det man finner, enten å trykke bøker, produsere DVDer eller legge opp en webside. Det er legitimt å ta betalt for egen arbeidsinnsats.

          Disse kurene er ikke ”hemmelige” de er undertrykt. Mange mennesker har jobbet hardt for å få det frem. Klarer du å finne ut noe smart og publisere det er det rimelig at du får betalt en symbolsk sum (hvilket prisen på en DVD eller en bok er) for den innsatsen du har gjort som jeg så kan benytte meg av. Jeg har svidd av 2000 kroner på faglitteratur siste uke alene. Vel investerte penger. Hver eneste av de kronene er bedre investert en hele studielånet mitt til sammen. Nå kan jeg i alle fall selv bestemme hvilke stoff jeg skal tilegne meg.

          Vi betaler penger også for det som kommer fra ”andre siden”. Vi betaler skatt. Skattepengene går til store, store, mengder livsfarlig farmasøytisk søppel. Jeg vil ikke at mine skattepenger skal gå til det, eller til chemtrails eller andre ting jeg kunne nevne. Jeg vil gjerne få lov til selv å bestemme hvor jeg vil bruke mine penger. Hvis det så viser seg at mitt kosthold har ført til at jeg er kronisk underernært på ulike vitaminer eller mineraler, så må jeg få lov til å tilføre det i adekvate doser til å hurtigst mulig rette opp det. Det koster å fremstille de varene i dagens samfunn, og maten på butikken er så utarmet at det egentlig er en vits. En tragikomisk vits til å gråte av. Om jeg vil kjøpe vitamin D3 50.00 IE heller enn potetgull så er det mitt valg, og jeg vil heller betale for de vitaminene enn for potetgullet.

          Disse Florece Nightingale illusjonene som noen forfekter om at man ikke skal kunne ta betalt for den innsatsen man yter, om man hjelper mennesker, har jeg ingen forståelse for. Studielånet forfaller, skattekravene kommer, og så videre. Jeg gjør hva jeg kan for å spre kunnskap, også gratis. Jeg bruker timer av min arbeidstid på nettet med denne artikkelen og alle svarene – det gjør jeg gratis. Nyhetsspeilet er gratis. Bildet er ikke så sort hvitt. Men hvis du vil ha min hjelp til å finne ut spesifikke ting som angår deg tar jeg betalt. Legen og DFK betaler du over skatteseddelen. Vanvittige mengder penger går i deres lommer. Meg betaler du direkte. Men du kan velge om du vil betale meg eller ikke. Du kan velge om du vil kjøpe kunnskapen som er pekt på i denne artikkelen. Går du skole så velger andre hvilken kunnskap du får og hvilke bøker som blir kjøpt – men vær trygg, de betales over skatteseddelen med dine og mine penger.

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)
        • CFF sier:

          “Lars-Roger Moe sier:
          02. 02. 2010 klokken 13:26

          Tja. Det koster penger å forske. De som etterforsker her gjør det for egne penger. Det koster penger å kommunisere det man finner, enten å trykke bøker, produsere DVDer eller legge opp en webside. Det er legitimt å ta betalt for egen arbeidsinnsats. ”

          Gjelder det også for legemiddelbransjen?

          UN:F [1.8.2_1042]
            +9 (19 stemmer)
        • CFF:
          Det er noe med intensjon, mål og hensikt som det ser ut til at du har gått glipp av.

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)
      • ares sier:

        Snakk om å møte seg selv i døra. Her lar NS deg komme med redaksjonell omtale av produkter du selv selger på hjemmesidene dine for 500 kr pr. kur.(mms). Dette minner meg om artikkelen til Kjetil Dreyer. På siden din sier du rett nok ikke at mss kan kurere kreft, noe som er ulovlig. Da er det jo fint å kunne ta av seg “profesjonell terapaut” hatten og på “privat” hatten her på NS og reklamere i vei.

        UN:F [1.8.2_1042]
          +5 (17 stemmer)
        • MMS kan brukes til så mangt. Jeg kan bruke det til å rense vann med når jeg er på tur. Jeg bruker det innimellom til å pusse tenna med. Jeg synes det er noe det norske folk skal ha tilgang til. Har du noen gang tenkt over – stryk det, svaret gir seg selv – at en lege reklamerer for – selger – legemidler for DFK. DFK har bare vært smarte, kyniske og manipulerende nok til å få staten til å betale for både produktene sine og selgerne sine. Ellers hadde de ikke kunnet selge en liten flaske til 250.000.- kroner. Snakk om ran. Hva med å prøve å ha to tanker i hodet samtidig. En lege er en selger som lever av å selge giftige kjemiske preparater. Det er bare en masse ord og tåkelegging rundt sammenhengene her. Legene er lært opp til å tro på en historie om hvordan disse preparatene angivelig skal hjelpe folk. Jeg har tillat meg å stille spørsmål ved hvorvidt den historien er sann, og konkludert med at den ikke er det. Hver enkelt får gjøre seg opp sin egen mening, men tenk i alle fall igjennom det og prøv å still deg fri fra alle de sannhetene vi har fått servert. Folk flest bruker over tid stadig mer medisiner og blir allment stadig sykere. Stadig flere må regne med å få kreft. Det er noe galt med dette bildet. Noen må bringe til torgs alternativer. Noen må spre kunnskap. Fatter du at det kan være en annen motivasjon her? Hadde penger vært motivet mitt burde jeg blitt legemiddelkonsulent.

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)
        • ares sier:

          MMS kan brukes til så mangt. Ok, men i artikkelen din er den knyttet til å kurere kreft(som også er tema for artikkelen) og på hjemmesiden selges den som “kur” under seksjonen “avgifting” Du nevner begge steder at den brukes til desinfeksjon av utstyr m.m, men den selges hovedsakling som et helsesuplement/behandling. Til desinfeksjon finnes det langt billigere saker å få kjøpt. Etter min mening er derfor en klar link mellom den redaksjonelle omtalen og et spesifikt produkt du selger.
          At kobling mellom lege og legemiddelindustri ikke er heldig kan vi være enige om. Heldigvis er denne formen for korrupsjon noe som det jobbes med og en får jo håpe det fører noe vei. Din påstand om at DFK/leger kontrollerer info, reklame og salg er etter min mening i drøyeste laget. Og det er her jeg også mener du møter deg selv i døra som informatør og selger. At de andre er mye verre enn deg syntes jeg ikke er veldig formildene. I tillegg syntes jeg det at du er utøvende alt.behandler egentlig gjør saken verre. Ovenfor en kunde regner jeg med at du verken vil love at mms kurer kreft eller at kunden skal hoppe av cellegiftkuren. Men gjennom artikkelen og kommentarene står du jo for rake motsetningen. Hva skal en kunde som gjør litt “research” tro?

          UN:F [1.8.2_1042]
            +2 (12 stemmer)
        • Ares.
          Jeg ser poenget ditt. Men det er flere problemer her. Jeg har kompetanse. Skal jeg la være å ytre meg? Skal jeg ga under dekning å bruke obskurt bilde og et pseudonym for å skrive mine meninger? Er det mer redelig? Nå kan i alle fall våkne folk (og dem er i flertall på nyhetsspeilet) se at der er det et spørsmål å stille. Jeg som alle andre må ha lov til å snakke. MMS har plass i en sammenheng der jeg viser til at kreft dokumenterbart er en mikrobe og kan bekjempes med dertil egnede midler. Jeg kan ikke ha enten taleforbud eller yrkesforbud. Det er et dilemma jeg ikke ser noen umiddelbar løsning på.

          Jeg har et motiv for å finne ut av helsespørsmål fordi jeg jobber med det. Jeg jobber med det fordi det interesserer meg. Ergo finner jeg ut en god del. Det er også rimelig at jeg da prøver å skaffe til veie det jeg trenger for å kunne gjøre en god jobb. Jeg må kunne ha en del av de verktøyene for hånden fordi de ikke finnes på apoteket eller annen plass si alminnelig handel. Jeg vil at MMS skal være allment tilgjenglig av grunner de fleste lesere av nyhetsspeilet forstår. Jeg tok det inn som et mottrekk mot vaksinepest. Så mange som mulig burde ha det på lager og spre det rundt seg. De med sans for det burde lære seg å lage det. Det er et fabelaktig middel mot løpske mikrober. Jo flere som har MMS fra flest mulig ulike kilder desto vanskeligere er for fascistene å få MMS vekk.

          Når det er sagt skilter jeg ikke med sykdomsbehandling på nettsiden min. Det er ikke det jeg driver med. Jeg hjelper folk å ta tilbake styringen i eget liv, ta tilbake helsa i eget liv og primært er jeg her for å hjelpe folk som vil maksimere sine ressurser og få kontakt med sider og evner de kanskje ikke en gang visste de hadde. Hjelpe superhelter til å utvikle superkrefter. (Nå, dette er reklame :-) ) Merk at det å optimalisere helse er noe annet enn å behandle sykdom, jeg bryr meg ikke om diagnoser og jobber ikke med utgangspunkt i slike. De fleste her forstår hvorfor. Det at å forsterke alle de positive faktorene som mer kontroll i eget liv, en renere kropp og en godt ernært kropp tilfeldigvis fører til at sykdom reverseres er rent tilfeldig. Det er dessverre ikke noe å gjøre med det. Jeg må bare ydmykt be DFK om å ha meg unnskyldt alt tap av profitt dette måtte medføre.

          Om noen kommer og vil ha behandling for kreft spesifikt har jeg ikke lov å gi dem det. Jeg vet heller ikke om MMS er det som er best egnet til formålet fordi det er bare effektivt til å takle symptomet – mykoplasmaen som har tatt overhånd – og gjør ingenting med hvorfor den tok overhånd. Jeg vil mest trolig sende slike videre. Jeg vil også fortelle dem om det regelverket som gjelder og si at dersom de ønsker å bruke MMS til å behandle noe spesifikt bør de strengt tatt unnlate å nevne hvorfor og heller si at de bare vil ha det til å rense litt opp i kroppen. Vi trenger ikke gjøre jobben lettere for fascistene enn strengt tatt nødvendig.

          UA:A [1.8.2_1042]
            0 (0 stemmer)

Legg til en kommentar


Du må være registrert og innlogget for å legge inn en kommentar. Mistet passordet ditt?

Karikaturenes propaganda

Samfunn

Karikaturenes propaganda


Det tredje alternativet – fremtidens vitenskap

Bevissthet

Det tredje alternativet – fremtidens vitenskap


NASA leter etter liv der ute når bevisene finnes her

Kosmos

NASA leter etter liv der ute når bevisene finnes her


The Love Police besøkte Bergen

Video

The Love Police besøkte Bergen