Hopienes hjemtrakter i Arizona, USA.

Hopi-visdom for menneskeheten

12.1K visninger
2 minutter lesetid
55

Hopi-indianerne er kjent for å levere de mest presise profetiene om fremtiden. De eldstes råd har uttalt seg om tidsalderen vi er inne i. Om du ikke har tid til å lese noe annet så les denne.

Det er ikke ofte man opplever å motta visdom fra de eldstes råd hos Hopi-indianerne. De har kommet med profetier om 2012 og er kjent for å være presise i sine forutsigelser. De har gjort noe som fortjener vår oppmerksomhet. Nemlig å dele ut visdom for overgangen til den nye tiden.

Hopienes budskap er å la oss få en myk overgang til den kommende nye tiden. Deres ønske er at vi skal gå tilbake til en mer spirituell måte å leve på. Tiden for til å handle er nå.

At hopiene går ut med slik informasjon er unormalt. Det kan anses som et tegn i tiden om at store endringer er i ferd med å komme. For dere som har sett tilsvarende informasjon før, så er det lett å sette seg inn i hva som menes. For de som derimot trenger vitenskapelige beviser for alle uttalelser så blir dette ubegripelig. Meldingen gjelder uansett alle mennesker på denne planeten. Tolk den slik du føler er riktig for deg.

Når hopiene taler så er det klokt å lytte.

Hopi-indianer fra rundt 1900.

Melding fra de eldstes råd hos Hopiene

Du har fortalt mennesker at dette er den ellevte time.
Nå må du gå tilbake og fortelle folk at dette er TIMEN.
Her er tingene som må overveies:
Hvor bor du?
Hva gjør du?
Hva er dine relasjoner?
Er du i rett forhold?
Hvor er vannet ditt?
Kjenn din hage.
Det er på tide å tale din sannhet.
Lag ditt fellesskap.
Vær god med hverandre.
Og se ikke utenfor deg selv etter lederen.

Dette kan være et godt tidspunkt!

Det er en elv som flyter nå svært raskt.
Den er så stor og rask at det er de som vil være redde.
De vil prøve å holde seg fast til elvekanten.
De vil føle at de blir revet i stykker og de vil lide sterkt.

Vit at elva har sitt bestemmelsessted.

De eldste sier at vi må gi slipp på elvekanten, skyve oss ut mot midten av elva,
holde øynene åpne og hodet over vannet.

Se hvem som er her sammen med deg og feire.

På dette tidspunktet i historien, skal vi ikke ta noe personlig, minst av alt oss selv!
For i det øyeblikket vi gjør det, vil vår åndelige vekst og reise stoppe opp.

Tiden for den ensomme ulv er over.
Samle dere!

Jag bort ordet strev fra din holdning og ordforråd.

Alt som vi gjør nå må gjøres på en hellig måte og i feiring.

Vi er de vi har ventet på.

De Eldstes Råd
Oraibi, Arizona, USA
Hopi-nasjonen

Frank Aune

Frank Aune er redaktør, admin og grunnleggeren av Nyhetsspeilet.no. Han har erfaring som nettredaktør siden 2000. Han står kun inne for sine egne artikler. Han startet nettmagasinet med intensjonen om å vekke den spirituelle gløden i folket slik at flest mulig kan se gjennom illusjonene og bli fri. Det innebærer at du finner din egen sannhet, oppnår forståelse for betydningen av at vi alle er fra samme kilde og våkner opp som den sanne multidimensjonelle mesteren du er. Av hans rundt 160 artikler anbefales Den store bevissthetsguiden og De falske lysarbeiderne som vi allikevel tilber.

0 0 stemmer
Artikkelvurdering
Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest

55 Kommentarer
Nyeste
Eldste Mest populær
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
Susanna
Susanna
Anonym
4 år siden

jeg har også modtaget information igennem perioden 2005 – 2013 , men først nu er tiden inde til at udgive det. Jeg har arbejdet med materialet siden 2005 for at give det en form. Det er skrevet på dansk, så der er brug for en oversætter, der er bedre til engelsk, end jeg er, hvis det skal nå videre ud. Er der en, der kan hjælpe? I første omgang bare at gennemlæse materialet, og melde tilbage om det er forståeligt.Tak

Jostein Wold
Abonnent
14 år siden

Jeg har stor respekt for indianske levesett, hvordan de så/ser på naturen og deres syn på åndelighet. Men ikke desto mindre, også indianerne seg imellom, kriget, ødela og torturerte hverandre, lenge før den hvite mann kom og gjorde fullbyrdelsen komplett.
Det virker som vold og ødeleggelse, blandet sammen med et sterkt ønske om åndelig oppvåkning ligger dypt forankret i menneskets gener.
For meg er opplysning å leve 100% i nået, uten tanke på fortid eller fremtid. Ikke utifra profetier om hva som skal skje eller ikke, og hvem som har sagt hva, det blir å klynge seg litt til at “noe” eller n”noen” skal komme å redde oss fra oss selv. Profetier betyr nada og null, det er i hver enkelt forvandlingen må skje. et finnes ikke noen onde ” de” eller “dem”..så lenge den tankegangen får leve, kommer vi aldri videre. Det som skjer i verden, er hver og enkelt av oss 100% ansvarlig for!

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Jostein Wold
14 år siden

Et veldig bra innspill Crusis. Det kan være lett å la seg bli romantisert og des-illusjonert av den Indianske historie og kultur. Rett skal være rett. Den er sydet av barbariske og forferdelige hendelser, stammer i mellom. Og også innbyrdes, menneskeofringer fant sted hos Mayaene. Jeg kan i forbifarten ikke komme på et folk som ikke har vært innblandet i krig annen enn, innuitene, samene!, aboriginene, og bortgjemte stammer i Amazonas og Polynesia.

Hva angår å oppfylle profetier. Jeg har i en annen tråd kommentert om de kristnes “avhengighets”-forhold til Johannes Åpenbaring. Vi skal ikke som du sier leve i vent på at noen profeti skal fullbyrdes. Universet er ikke en gitt agenda. Vi bestemmer vår egen skjebne, og skal være forsiktig med å handle etter “oppskrifter”. Enhver handling bestemmer ditt videre utg.pkt. Med økt bevissthet, kan vi styre denne i ønsket retning. Vi har fortsatt fri vilje.

Monica Waade
Forfatter
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Takk Lynx, den støtter jeg, vi skaper selv framtiden og som ellers i livet kommer vi til veikryss hvor neste steg avgjør det som videre skjer.

Så ikke gå videre uten å fornemme hva konsekvensene kan bli. :-)

Jostein Wold
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Takk for det Lynx :) Er 100% enig med deg.

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Jostein Wold
14 år siden

Nå er det full rulle her inne, over 200 lesere. Betyr vel at noen har handlet,….noen har fornemmet konsekvenser:)

soul power
soul power
Anonym
14 år siden

Infinite:love,light,balance til hele universet.Nå må vi stå sammen! Merker det selv på vibbene at nå vil folk reise og bli en del av dette positive felleskapet! Vi er alle i samma båt her så la oss være positive mot hverandre.

BelzeBob
Abonnent
14 år siden

Det å bestråle mat er vel litt som det å pasteurisere drikkevarer. Joda, varmer du opp melk og juice til 60 grader så tar du sikkert livet av eventuelle slemme bakterier. Men… hva med alt det andre du tar livet av i samme slengen?

Det samme problemet gjelder vann. Joda, det blir rent og pent med UV stråling og klor, men… det er jo egentlig ikke vann lenger.

http://www.karalstudio.com/water/viktor-schauberger/viktor-schauberger.html

Det er ikke rart folk blir syke –

* Vi puster unaturlig luft (for mange positive ioner)
* Vi drikker unaturlig vann med langt fra optimal kvalitet
* Vi spiser unaturlig mat
* Vi vaksinerer og medisinerer oss med gift
* Vi lever i en “suppe” av unaturlig elektromagnetisme
* Vi tar inn unaturlige inntrykk og fyller vår psyke med søppel

At vi skal bestråle maten vår er vel ikke akkurat det vi trenger mest.

(…hehe, det er jo nesten et under at vi er så friske som vi er. :) )

Balle Clorin
Balle Clorin
Abonnent
14 år siden

Om det er normalt eller ikke, så er sikkert rådene Hopi-indianerne gir velmenende. Men de er ganske generelle og tidløse, så vi får ta dem med oss også videre.

Her er en annen som spår, ganske spesifikt, men ikke så langt inn i fremtiden.

http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2643%3Acould-vancouver-2010-be-the-next-911&catid=1%3Alatest-news&Itemid=64&lang=en

Hippokraten yttrer ønske om å også ta opp andre regimer, som Burma og Nord-Korea. Det skulle man sikkert gjort, men ingen av disse landene er driverne i dagens politikk og næringsliv. De er ubetydeligheter i den store sammenheng, og trenger ikke avsløres. Det er de skjulte agendaer som må frem, slik at vi kan få satt en stopper for den retningen utviklingen tar. Dessuten er det et informasjons- og kommunikasjonsproblem med nevte land. Engelsk, kanskje tysk, spansk og fransk (russisk?) er mulige språk å behandle informasjon fra, men koreansk og burmesisk er langt vanskeligere. Informasjonsstrømmen til og fra disse landene er også svært begrenset. Mao: det er lettere – og riktigere – å konsentrere seg om det som er viktigst. Det kan hende at man etterhvert må rette blikket mer mot Kina.

Når det er sagt, så leser jeg det meste av kommentarene her inne, og det slår meg at Hippokraten er svært skeptisk og kritisk til artiklene på denne siden. Konspirasjoner blir avfeide, og oppmerksomheten forsøkes avledes med å peke en annen retning. Merkelig at man gidder å bruke så mye tid og krefter når man ikke vil leke det samme som de andre.

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  Balle Clorin
14 år siden

Det siste anklagen der kan du bare beholde for deg sjøl. Jeg er som tidligere sagt, Blobb. Jeg har bidratt med plenty av saklige og informerende innlegg på Speilet. At det slår deg at jeg er skeptisk til det meste her inne skulle bare mangle da jeg har påpekt det selv en rekke ganger. Hvorfor jeg allikevel velger å diskutere har jeg også forklart en rekke ganger før. Jeg har ikke tenkt å gjenta det. Bruk hukommelsen din eller oppfordre redaksjonen til å få en skikkelig søkemotor for kommentarer. Case closed for min del.

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  Balle Clorin
14 år siden

Mulig jeg er med på å dra diskusjonen bort fra artikkelen, men det var da jaggu ikke jeg som begynte. Kommentaren min øverst var en respons til Obama-er-satan-sjøl-kommentarene lenger opp. Så det er ikke jeg som står her å peker i en annen retning. Dessuten så følger du jo opp samme diskusjon selv, så fei for din egen dør hvis du mener det er så ille.

ReXoR
ReXoR
Abonnent
Svar til  hippokraten
14 år siden

Jeg støtter deg Hippokraten, men det betyr ikke at jeg er enig med deg. Du har rett til å være uenig med flertallet her inne, samt stille kritiske spørsmål du måtte ha.
Det er min personlige mening iallefall.

“Tenker alle likt er det ingen som tenker. “

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  ReXoR
14 år siden

Tenker alle godt så er det ingen som har det vondt :D

Beklager til Frank Aune og dere andre for denne Baraq avsporingen!

Hopi on people!

leet
leet
Abonnent
14 år siden

“At Hopiene går ut med slik informasjon er unormalt. Dette kan anses som et tegn i tiden om at store endringer er i ferd med å komme. For dere som har sett tilsvarende informasjon før så er det lett å sette seg inn i hva som menes. For de som derimot trenger vitenskapelige beviser for alle uttalelser så blir dette ubegripelig.”

Ja. Jeg synes det er litt ubegripelig. Ikke fordi at jeg på død og liv trenger vitenskapelige bevis for alt, men jeg får ikke helt tak i budskapet. Det er linjer her det er vanskelig å være uenig med. Som det å være god mot hverandre. Lage et fellesskap osv. Så er det linjer jeg rynker mer på nesa av. Skal vi følge med strømmen? Go mainstream? Slutte å streve? Ikke ta noe personlig? Hva betyr alt dette?

Stilen er litt sånn typisk amerikansk urinnvåner, slik vi har lært å kjenne den. Korte setninger, billedbruk fra naturen. Det er som vi hører stemmen inni hodet; mørk, klok, fast.. Det er en form det er lett å bli forført av. En form vi har lyst å tro på.

Men det mest spektakulære er jo innledningen til artikkelforfatteren der han kan opplyse om at de eldre i Hopi-stammen går ut med dette nå. Som en profeti for 2010. Og at det er unormalt at de gjør noe sånt. Sett i lys av dette blir jo teksten enda mer mystisk og kraftfull.

Nå har jo Ursus allerede påvist at 2010-koblingen er tull. Søker man etter den engelske versjonen finner man den spredd overalt. I lang tid. I ulike versjoner. Spådommer for år 2000! står det noen steder. Eller for 2003! Andre steder er teksten brukt i andre sammenhenger enn som spådommer for kommende år. For eksempel er den brukt av Obama-tilhengere i forkant av det siste presidentvalget.

“Breaking news”-aspektet kan vi altså se trygt bort fra, noe som absolutt burde være litt pinlig for artikkelforfatteren etter den i overkant svulstige innledningen.

Jeg har prøvd å finne litt mer ut om denne teksten. Når den egentlig er skrevet. Jeg klarte ikke finne ut så mye, men jeg fant en bortgjemt, litt indignert kommentar fra 2003 der ute i all Hopi-siteringen. Fra en person, Karl Scherer, som på meg i alle fall virker å ha litt kunnskaper om hva han snakker om (..han hevder å ha levd med Hopi-stammen på 70-tallet).

Scherer mener det er høyst usannsynlig at denne teksten stammer fra Hopi-stammen på grunn av innholdet i den:

“As a matter of fact this “message” seems to originate from an Cherokee elder named Will Rockingbear otherwise not noted as a spiritual Leader amongst Native Americans and seems inconsistent with authentic statements made by HOPI Lineageholders themselves except for the first 6 possibly 9 lines of the “message”.”

Videre skriver han noe som gjør inntrykk på meg:

“The “message” appears to be a part of the partially well meant yet in effect destructive, but ongoing re-design and appropriation that many ancient and authentic traditions suffer from attempts made by the dominant culture to “fit for our modern world”.

In fact it downplays and contradicts in part the powerful spirtual message the Hopi tradition has to offer to the world.”

Jeg føler det er her den egentlige historien ligger.

leet
leet
Abonnent
Svar til  leet
14 år siden

Dårlig link. Prøv denne:

http://www.jcrows.com/HopiElders.html

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  leet
14 år siden

Som fenomen minner disse “profetiene” meg om kjedebrev. Er de først satt igang, så slutter dem aldri. Nærmere perpetuum mobile kommer man ikke…

aurum14
aurum14
Abonnent
14 år siden

Jeg tror at dette budskapet er ment slik at hver og en av oss bør tenke over hva vi selv holder på med.og at vi må ta mere hensyn til at vi er del av universet.

Uenur
Uenur
Abonnent
14 år siden

Det tror jeg kommer av at disse landene antagelig er lukkede på ramme alvor,i den forstand at det eventuellt skjulte samarbeidet som måtte foregå andre land i mellom,ikke involverer disse to diktaturstatene.All sin gru til tross,så er det vanskelig å se at Burma og Nord Korea skal ha skjulte agendaer i forhold til NWO.Nå kan det jo innvendes at disse to landene holder alt skjult uansett,og det stemmer forsåvidt det,men sin status i verden tatt i betraktning,så er det nok liten tvil om at de er aller mest opptatt av å beskytte sin isolasjon,og av å nekte absolutt alle andre å komme innpå seg.De ønsker jo å handle litt med omverdenen da,og da må de nødvendigvis ha en viss kontakt,men de vil ikke ha mer kontakt enn at eliten i landene kan greie å opprettholde sin livsstil og makt.NWO interesserer dem nok derfor svært lite.
Det betyr ikke at vi ikke burde vær påpasselige med å nevne dem,for de har en befolkning som det er lett å se som et bilde på hvordan verden vil se ut om noen år,om globalt overstyre blir en realitet.
Burma og Nord Korea lider,og vi den dog friere delen av verden skylder dem å ikke glemme,uansett hva vi ellers måtte være opptatt av.

Armin Bahrami
Forfatter
14 år siden

Denne er sjokkerende. Kom nettop over den. BaraQ er Anti-christ!

smurfen
Redaksjonen
Svar til  Armin Bahrami
14 år siden

Fin den ;)
Klart Obama er anticrist, hvem ellers er i stand til og bombe millioner av kvinner og barn hver dag og likevel smile fra øre til øre og gapskratte på TV
35% av befolkningen i USA tror han er Anticrist og dem er bare glade for det siden det betyr at Jesus kommer ned til jorden og løfter opp alle dem kristne til himmlen og så får Obama fritt leide til og gjøre som han vil med dem som ikke er kristne…….rart i grunnen for det står ikke et eneste ord i biblen om opphøyningen av dem kristne
Flott for Obama da så får dem som støttespillere istedenfor motstandere ;)
Anticrist er vel beskrevet som en stor karismatisk person som er flink med tall og store talegaver som vil få massene til og hylle han
Når man hører 1 million Amerikanere rope Thank You satan om og om igjen som et rituale så er man ikke i tvil lenger ;)
Det er under 2 timer igjen til Obama skal holde tale for nasjonen og den vises direkte på TV2 nyhetskanalen samt at alle dem mektigeste personene i verden har samlet seg til Reptil møte i Davos

Har studert våre flotte fredsskapende kriger i dag og funnet en del bindiger som forklarer en del
I Irakkrigen fikk ikke styrkene pansra og beskytta biler men ble servert åpne biler til og forflytte seg i noe som førte til store unødvendige tap, I afganistan ble dem nekta hellikopter når dem flytter seg over store avstander noe som fører til at dem blir veibombe mat, dem Norske soldatene blir og nekta infrarødt utstyr noe som ville ha reddet fler av dem etter eget utsagn
Det er tydlig at toppene vil at sine egne soldater skal dø unødvendigt
Hva skulle dem tene på det ? jo det at mange blir drept er noe som virklig får opp moralen til “opprørene” og dem tror at dette går akkurat som i Somalia der USA rømte med halen mellom bena etter store tap i Mogadishu, det fører igjen til at svært mange fler verver seg og krigen eksalerer og Toppene får unskyldning til og sende enda flere soldater og tropper
Noen blir svært rike på andres blod

Så vist Hopiene sier at Obama er Anticrist så stoler jeg på det Armin :)
Hopiene har rett i at nå må vi samle oss og stå sammen mot Obama og NWO
Samle vann og dyrke hagen og flyte med
Skjønte ikke helt den med at en container med aske skulle bli kasta ned på oss og sette land i fyr og få havene til og koke….. Nibiru og anunaki invasjon eller komet ??
En annen viktig profeti dem har er at i endtiden skal det vise seg en blå svært lysterk stjerne..

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  smurfen
14 år siden

For en tilfeldighet! Eller er den det? Disse mektige mennene liker å leke med ord, spesielt fra eldgamle språk. Enhver person som kan hebraisk ville ha forstått dette.

Jeg kom til å tenke om det er en grunn til at Obama fikk navnet hans, eller at det bare er en tilfeldighet? Man vet heller ikke så mye om foreldrene til Obama. Om dette er planlagt så har verden blitt verre enn syk.

If you ask me, i dont trust nothing theese days, tryggeste er å stole på seg selv. Obama er ikke født i USA, så hvordan han har blitt president er en gåte i seg selv. Michelle er medlem av Council of Foreign relations, en privat elitist tenketanke som rekruterer medlemmer til førersetet i det hvite hus. Det hadde ikke forundra meg om de Obama og Michelle har “fått” 2 “MK-Ultra” barn som skal venneligjøre dem og gi dem et familievennlig ansikt.

En annen scenario kan være at han er TIM OSMAN, uten skjegg og turban…

But most likely, hes just a pupet who cant have one single speech without his teleprompter. Han kom fra Yale University, samme sted hvor Skulls & Bones holder til. Han er også sagt å være i slekt med Bush familien, hans hvite mors side.

Husker ikke hvor jeg fikk det fra, men Obama fikk en samtale fra en mann når han var ung som sa at han en dag ville få en viktig og stor rolle i verden.

De folkene her planlegger ting for flere hundre år om gangen.

De som sier Obama er en karismatisk leder og en veltalende president som snakker fra hjertet og holder de fineste taler, tenk igjen. Han har aldri sagt et eneste ord som ikke har blitt skrevet for han.

kansje Secret Service kunne gi han et par Hi-tech linser med rullende manus ?

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Armin Bahrami
14 år siden

Reality has no limit,….or

Jeg liker å følge radio-showene til Freeman på lørd. 0300 på The Freezone: http://thefreemanperspective.blogspot.com/

Her tar han opp for folk flest de mest vanvittige konspirasjons-teorier, som ville fått Asbjørn Dybendahl til å rive seg i håret. Hans grundige research rundt det okkulte, har frembragt mye verdifull info, bl.a om Chemtrail og HAARP.
Obama er heller ikke utelatt, og han har spekulert i om Obama faktisk er en kloning av….Akhenaten. You cant make this shit up:
http://www.youtube.com/watch?v=GqZBTzx7lp0

Ifølge Freeman er Amerikas doom et regissert transkript for å vise hva som blir følgene av å gi folket “frihet”, og at en sterk statlig influens er nødvendig. (Er det ikke det vi ser i Obamas agenda?)

Man kan avskrive dette som totalt vrøvl. Freeman er iallefall ikke cointel-pro, han lever på minste-eksistens minimum. Han ber ikke om å bli trodd, bare utfordre din evne til å se så langt ned i kaninhullet du kan komme.
Truth or false,….god historie er det anyway

Monica Waade
Forfatter
Svar til  Armin Bahrami
14 år siden

Er ikke Obama Osama Bin Laden?

http://www.youtube.com/watch?v=ZcxhcMyn8rU

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  Monica Waade
14 år siden

Osama innrømmet aldri angrepene på WTC i 2001. Det var derfor taliban krevde å se bevis før de eventuelt ville utevere han fra Afghanistan. I 2002 kom det en video av Osama som overhodet ikke lignet på Osama fra 2001. Dette var en skuespiller som innrømte angrepene og lovet vesten mer terror.

Obama ble aktiv i politikk i 1992. Hvis han dukket opp out of nowhere i 2002 ville jeg kansje tro det er han, men hey, hva vet vi egentlig ?

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  Armin Bahrami
14 år siden

Hvorfor nevnes aldri det land i Østen? Her kryr det jo av diktatorer som overhodet ikke legger fingerne i mellom for å slakte ned egen befolkning. Ta f.eks Nord-Korea og Burma. Er det ikke politisk korrekt nok? Hva med f.eks Kim Sung Il? Her har dere jo faktisk en fyr som systematisk utrydder sitt eget folk , og nevnes ALDRI på noen artikler her på siden.

Lars-Roger Moe
Skribent
Svar til  hippokraten
14 år siden

Til sammenligning med Det farmasøytiske kartellet, FN med sine underdivisjoner som Verdensbanken, WHO og WTO, assistert av de vestlige regjeringene, så er Kim en pusekatt. Hvis du virkelig vil se proporsjonene så bit deg merke i WHO sin egen kalkyle på effekten av CODEX Alimentarius: I mrd vil dø direkte av sult. 2 mrd vil dø som resultat av sykdommer som kan forhindres eller behandles med adekvat ernæring. Dette er bare som resultat av retningslinjene for næringsverdi. Så kommer effekten av å tillate alskens miljøgifter og tilsetningsstoffer i maten. Stråling og kjemisk forgiftning av vann, pålagt stråling av all mat som ikke spises rå og lokalt, samt konsekvensene av GMO som alt nå begynner å bli synlig i sykdomsbildet verden over. Pusekattene kan vi ta oss av når tigeren er satt på (sølv)vann og urter.

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  Lars-Roger Moe
14 år siden

“I mrd vil dø direkte av sult. 2 mrd vil dø som resultat av sykdommer”

Og det iflg WHO’s egne tall?

Det er i så fall særdeles oppsiktsvekkende at de estimerer at nærmere halve verdens befolkning skal stryke med.

Nå er det svært lenge siden jeg har bedt noen om kilder her på speilet, men jeg skulle MEGET gjerne sett disse kildene dine på dette, Lars-Roger Moe.

For dette har jeg svært vanskelig for å tro på…

Lars-Roger Moe
Skribent
Svar til  Lars-Roger Moe
14 år siden
smurfen
Redaksjonen
Svar til  Lars-Roger Moe
14 år siden

Takk Lars :)
Fin den 5.05 ute i snutten der, Bush gjør ilumaniti tegnet nyaktig som han gjorde under pressekonferansen for Haiti ofrene sammen med Obama og Clinton ;)
Før så var jeg optimistisk og trodde det “bare” handla om det vanlige, kynisk jakt på vanvittige mengder profitt og sykt ønske om makt, monopoler og patenter
Nå vet jeg det handler om så mye mye mer, det at det er så åpenlyst og lett gjenomskuligt tyder på at det er snakk om en gedigen konspirasjon der en stor syk elite har satt i gang en befolkningsreduksjon med viten og vilje for og inføre FNs Agenda 21 om et globalt bærekraftigt samfunn
Ikke et eneste ord er nevndt i media om århundrets største direktiv og omveltning innen næringsmiddel og medisin som gjelder alle land i verden
Folk jeg omgås med kommer stadigt oftere med et Hø…..og bruker tid på og behandle spørsmål, mange er slitne og uvel og det blir stadigt fler
Jensemann har satt i gang store kampanjer for og begrense sykefravær for og skjule forgiftningen av norges befolkning lengst muligt som igjen tyder på at han er full klar over hva som skjer og er med på Konspirasjonen
Bare i løpet av siste 6 mnd så legger jeg merke til i media og blogger at massene tror at vi står ovenfor et overbefolkningsproblem på jorden
Media har hjernevasket massene som fra 0% til nå over 30% tror at det er alt for mange av oss på jorden
Klokka tikker sakte men sikkert mot vår egen undergang og vist vi ikke i løpet av året klarer og stoppe galskapen så er jeg redd det er for sent…

http://www.youtube.com/watch?v=h93lkcv6Ees&feature=related

Den Lille Snille Ulven
Den Lille Snille Ulven
Abonnent
Svar til  hippokraten
14 år siden

hippokraten – for å kunne skrive noe er det en fordel å vite noe. Dette gjelder også skribentene på Nyhetsspeilet, all ære til dem.

Hva tror du egentlig at det er du vet ? Det du er blitt tutet ørene fulle med av Dagbladet og TV2 ?

I min ungdom fikk vi høre at i Sovjet-Unionen var myndighetene så fæle at de stengte opposisjonelle inne på psykiatriske institusjoner og ga dem kjemikalieinjeksjoner for at de skulle slutte å lage “bråk” (for regimet), slutte å tenke selv og bli bedre samfunnsborgere. Trolig pågikk denne praksisen i Norge allerede dengang, den pågår i allefall nå. Det har norske media aaaaaldri fortalt oss et ord om.

Du nevner Burma og Nord-Korea. Er du klar over hvor mye samrøre det er mellom de to landene og USA; særlig i George W. Bush sin tid ? Hva har Burma ? Olje, mye matproduksjon (særlig ris) og mye mennesker. Hva kvalifiserer det til ? Target for depopulasjon; jeg minnes en kraftig syklon som rammet Burma og drepte mange mennesker, det er ikke lenge siden. USA (den skjulte eliten) har teknologi som kontrollerer været og kan lage sykloner på bestilling, inkludert Katrina.

Nord-Korea er en brikke i et spenningsskapende skuespill som lenge har vært vellykket. Google “strategy of tension” eller “gladio”.

Jeg husker våren 2008 og hvor massiv mediekampanjen var for å trekke Kina ned i gjørma, pga. “bruddene på menneskerettighetene i landet” (joda, de skjer, som i USA, som i dagens Norge). Jeg syntes det var usmakelig hele veien, og antok det hadde noe med OL i Kina å gjøre, hvilket er blitt bekreftet i ettertid.

I USA begås det bøttevis av justismord daglig, uten at norske media nevner et ord om de viktigste av dem. En av finessene som THEY benytter ved poiltiske fengslinger i USA er at de dømmer opplyste borgere for kriminelle handlinger uten at det foreligger så mye som en flik av bevis. På den måten havner ikke disse overgrepene på Amnesty’s liste over “politiske fengslinger”, de det som kjent er så mange av i Kina.

Hvis du vil ha et eksempel så Google “Fritz Springmeier”, forfatter av bøker som er så viktige at de mest opplyste blant kommentatorene her inne har lest dem.

Husk at Nyhetsspeilet er for og av personer som ønsker å finne sannheten med illusjonene skrelt vekk. Med all respekt – det ser ut til at du er en av de “bortkomne” her inne på Speilet som tviholder på egne fordommer, og nå klager over at Nyhetsspeilet svikter i å gi deg grunnlag for å kunne opprettholde dem.

Dream on !

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  Den Lille Snille Ulven
14 år siden

Ulven, med all respekt, det må gå ann å ha to tanker i hodet samtidig. Ja, man kan si mye dritt om USA, det kan jeg også, selvom jeg mener at det ikke er like ille som mange her skal ha det til. Burma har vært et brutalt diktatur lenge før noen av Bushene kom til makta. Samrører eller ikke, burmesere lever under jævlig forhold. Og Sovjetunionen, med untak av Stalins herjinger, kommer ikke nærheten av det faenskapet Kim Sung Il bedriver “as we speak”. Det diksuteres mye interessant her på speilet og maaaange andre steder i Norge svært kontroversielle problemstllinger uten at folk blir bura inn. Det der er rett og slett bullshit. Hadde det vært tilfellet hadde Speilet vært stengt og brukerne vært internert for lenge siden. Så enkelt er det. Til og med Tore Tvedt og Krekar får buse rundt med idiotien sin. Det skjer mye dritt i psykiatrien, ja, men at instutisjonene brukes for å stue bort oposisjonelle er tull.
Hva Kina og OL angår så var det vel ingen som la skjul på at menneskerettigheter ble bragt på banen nettopp pga OL? Det ble jo skrevet opp og ned i avisene om dette både før og under Ol. Det var jo reine sirkuset mann, så hvordan du først har fått bekreftet dette i ettertid skjønner jeg ikke. Et eksempel var all diskusjonen rundt hvorvidt man skulle boikotte åpningssermonien. Spør du meg så var det alt for lite fokus på det, og vesten la seg tverimot paddeflate, inkludert USA.

Men det som forbauser meg er at folk ikke ser den uretten som begås i enkelte land, der både røyk og ild er synlig på samme tid. Jeg tror det skjer fordi f.eks N.Korea er et land “laaangt der borte” både kulturelt, geopolitisk og geografisk. Landet forsvinner i egen røyk og navlebeskuelse, enten det er en ild til stede eller om den er innbilt.

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  Den Lille Snille Ulven
14 år siden

liten presisjon: “Landet forsvinner i egen røyk og navlebeskuelse, enten det er en ild til stede eller om den er innbilt. ” Med egen røyk så mener jeg røyken produsert i vår del av verden.

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  hippokraten
14 år siden

Jeg kjenner ikke godt nok til codex alimentarius, så jeg skal være forsiktig å utale meg om den. Litt uforbeholdent ser jeg enkelte betenkligheter ved den, ja. Det jeg ikke ser er at denne standarden er satt for å ta livet oss. Men så har jeg like liten tiltro til eksistensen av NWO som av planetx og utenomjordikse reptiler. Ellers er jeg selv opptatt av hva jeg putter i meg og er i utgangspunktet skeptisk til mat som overbearbeidet og tilsatt diverse stoffer. Ikke fordi jeg nødvendigvis tror maten egentlig er farlig å spise, men at mye mat er behandlet for å kompensere for lav kvalitet. At næringsinnholdet er lavere i industrimat enn “slow food” er det ingen tvil om. Jeg hørte en ernæringsprofessor fra Blindern uttale seg om dette på NRK Radio for et par år siden, mener å huske at det var snakk om 20-30 prosent reduksjon. Han mente man allikvel for å si nok mat slik at det egentlig ikke utgjør noen fare. Men det er klart det er betenkelig. At man skal måtte spise mer for å få dekt behovet burde være unødvendig. Men at WHO bevisst prøver å sulte oss ihjel, den kjøper jeg ikke! At stråling av mat er farlig er jeg uenig. Du må gjerne prøve å argumenter imot meg på dette punktet :D.

Men kan du med hånda på hjertet neste gang du sitter ved middagsbordet og spiser det du, i det minste foreløpig, får velge selv, si til en avmagra og døende 10-åring i en av Kims mange slaveleiere, at han er en pusekatt tatt i betraktning hva du må igjennom?

Lars-Roger Moe
Skribent
Svar til  hippokraten
14 år siden

Har argumentert imot. Har vist deg i innlegget over WHO’s egne tall. Ellers så får du gjøre litt undersøkelser. Hvis du er interessert i mat kan jeg anbefale David Wolfe, The Sunfood Diet Sucess System. God start. Meget dyktig mann.

Industrimat i rå tilstand er 80% redusert i næringsinnhold siden før krigen. Ca. Så kommer bearbeiding til ferdigmat, og det er nesten ingenting igjen. Koker du en sllik gulrot hjemme forsvinner 80% av det gjenværende., det vil si at du sitter igjen med under 5% av den maten som du burde hatt i deg fra den gulroten. Økologisk mat er lanngt bedre, i alle fall om du sjekker andre kilder enn Aftenprofeten. (ooops Aftenposten i den virkelige verden…). Med andre ord anbefales RÅ vegetabilsk mat, økologisk eller vill så langt råd er, med et høyt innslag av urter og oljer.

Selvsagt synd i barna til Kim, men det er noe med å prioritere mål og identifisere den største trusselen.

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  hippokraten
14 år siden

Det var nå mest det punktet at stråling av mat er farlig jeg gjerne skulle sett dokumetasjon på. Kan du gi meg noen linker som bekrefter uttalelsene om flere milliarder kommer til å stryke med som resultat av codex alimentarius? Fortrinnsvis fra en WHO-relatert side…

smurfen
Redaksjonen
Svar til  hippokraten
14 år siden

Det at stråling av mat er så farligt er på grunn av at den ikke er farlig blobb
Det trodde jeg da du av alle burde vite ;)
WHO har fått i oppgave og drepe 6 milliarder og ikke 2 som dem sier selv
Rapportene ligger det mange av på nett, men dette skjønner vel en skeptiker som deg uten beviser vel ?
Vist ikke så kan du få det inn med teskje av meg ..

Benytte anledningen til og gratulere deg med NS rekorden 83 plusstomler av 105 er ikke værst ;)
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/08/mystisk-objekt-pa-himmelen/comment-page-1/#comment-3132

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  hippokraten
14 år siden

Oo….84 plusstomler av 108 stemmer! Her vanker det feit bonus på neste lønnslipp :D .

Men hvorfor skal stråling av mat være farlig? Stråling etterlater jo tross alt ikke noen form for radioaktivitet. Wikipedia har en ganske god og omfattende artikkel om dette http://en.wikipedia.org/wiki/Food_irradiation . Under ‘Criticism and concerns about food irradiation’ finner punktet om at stråling av mat kan brukes til lå dekke over uhygeniske produksjonsforhold spesielt interessant. Ellers virker det ikke som at det forligger forskning som påpeker sammenheng mellom bestrålt mat og f.eks kreft. Nå har jeg riktig nok ikke gått i dybden på dette, så jeg er åpen for videre informasjon om noen har noen linker.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  hippokraten
14 år siden

Glad du spurte Blobb :)
Du vet jo hva som skjer med ben-massen og musklaturen til en astronaut etter få dager og uker i rommet
Nyaktig det samme skjer med imunforsvaret vårt når alle maten vi spiser og alt vannet vi drikker blir bestrålt for og drepe alt som er av ulumskheter og bakterier osv
Et imunforsvar som aldri får motstand blir svekka mer og mer til det nesten forsvinner
Hva skjer da den dagen det møter et eventuelt farligt flybåren virus sånn som dem testa ut med Svineviruset ?
Enorm Chemtrail aktivitet over Oslo og poff var det flere hundre tusen syke på få dager, så kom Trondheins tur og en rekke grisefarmer som var totalt isolert fra omverden ble syke
Hva skjer da vist fugleviruset blir sluppet løs på samme måte med en dødlighet på 60-80% nå med noelunde imunforsvar?

FNs Agenda 21 har for lengst bestemt at Jorden skal ha et globalt bærekraftig sammefunn
Det dem mener at at Eliten skal leve videre pluss ca 1 milliard til 500 millioner skal leve under dem for og sikre deres velstand

Fluor, kvikksølv, smaksforsterker, Vaksiner, Aspartam, GMO mat og ikke minst bestråling av all drikkevann og mat :)
Fellesnevneren er at dem stoffene her angriper hjerne, nervesystem og og viktigeste av alt, dem ødlegger imunforsvaret
7 av 10 av verdens farligeste giftstoffer blir tillat med codex samtidigt som alle helefrembringende og imunstyrkende stoffer blir forbudt
Codex ble inført fra 1.1.10 og gjelder over hele verden og dem landa som ikke følger det 100% blir staffet med store handelsrestriksjoner
Det med at stoffene angriper hjerne er for at vi ikke skal skjønne hva som er på gang før det er for sent og for og hindre opprør, om kort tid når imunforsvaret til jordens befolkning er svekka nok så vil et farligt flybåren virus bli sluppet løs og poff så er 6 milliarder av oss borte
Dem 500 millioner som skal få leve videre har seff fått vaksina si i forkant
Heia vår folkevalgte elite :)
Dem fleste som leser dette vil tror det er sprøyt og vil ikke skjønne noe før det er forsent, noen vil google FNs agende 21, Codex osv og se at det er sant og ta sine forholdsregler :)
FN er flinke til og finne løsningen på et globalt barekraftig samfunn :) (For seg selv )

smurfen
Redaksjonen
Svar til  hippokraten
14 år siden

Alt drikkevann blir i dag bestrålt i vannbehandlingsanlegg etter EU direktiv og selv flaskevann og vann brukte i næringsmiddelindustrien er pålagt det
Det meste av vannet i EU og USA blir i tillegg tilført fluor og diverse andre ting
Løsningen er og spise “møkkette” mat, dra til drikkvanskilder og fylle beholdere rett fra vannet før det har vært igjennnom vannbehandlings anlegget og la vannet du får inn til huset brukest i tolalettet der det hører hjemme

hippokraten
hippokraten
Abonnent
Svar til  hippokraten
14 år siden

Ganske enig i argumentet ditt mot stråling der smurfen. Immunforsvaret trenger noe å bryne seg på. Om fordeler ved ubestrålt mat veier opp mot faren for at noen av bakteriene faktisk kan være svært farlig, vet jeg ikke. I Norge er det vel i hovedsak krydder som bestråles. Med tanke på at mye av krydderet kommer fra India låter det i første omgang fornuftig ut for min del, med tanke på at India er et av de landene som har relativt høy forekomst av f.eks polio.
Hva FNs påstatte utryddelseskampanje så lever vi på forskjellig planet, og kommer sannsynligvis til å være det til vi blir 100 år gamle begge to og dør. Og jeg skal le bra av deg når du vandrer hen av naturlige årsaker som steingammal gubbe :D
Til tross for denne fundamentale ulikheten tror jeg nå det er fullt mulig å diskutere med fruktbare reslutater og noen enigheter i ny og ned så lenge vi er inneforstått med denne forskjellen :D

smurfen
Redaksjonen
Svar til  hippokraten
14 år siden

Jupp, krydder bestråling har jeg ikke invendinger mot siden det utgjør så liten del av vårt daglige intak, verrre med beståling av all mat og vann vi får i oss
100 år? er du begynt og drikke sølv vann nå blobb ? ;)
Klarer jeg meg til 2013 så er jeg kjempe fornøyd :D
Setter pris på og debatere med deg blobb og sikker på at vi snart får mye bruk for super teleskopet ditt fremover :)

Kjetil S
Skribent
Svar til  Armin Bahrami
14 år siden

Jeg må si jeg har store problemer med å stole på:
1. At det som står skrevet i Bibelen, altså at det vi leser i den moderne Bibelen, er “sant” (at det ikke er tuklet med)
2. Tolkninger av det som står i Bibelen
3. Oversettelser tilbake til originalspråket, særlig når 2000 år har gått i mellom det opprinnelige arameiske, til hebraisk, til gresk, til latin, til engelsk, og så tilbake til hebraisk igjen. Og særlig når man vet at Vatikanet har hatt 1500 år på seg til å tukle med originalskriftene
4. Religiøse amerikanere på Youtube med tvilsom agenda

Dessuten er begrepet Anti-Christ så vagt og svevende at hvem som helst kan være vedkommende. Jeg har en rekke forslag:

– Osama Bin-Laden! Jobbet hardt i en årrekke for å ta knekken på “the infidels” (Han er riktignok død, men det vet ikke den jevne kristne amerikaner, eller nordmann for den saks skyld) http://www.youtube.com/watch?v=UnychOXj9Tg

– Karl Marx, oppfinner av marxismen. “Religion er opium for folket”. Mente religionsutøvelse skulle være forbudt da det hindret politisk frihet. Anti-religion og dermed Anti-Krist med andre ord. Hans tanker har inspirert de største diktatorer, undertrykkere, menneskeslaktere og ravende gale psykopater denne verden noensinne har sett. Ingen andre enn Satans stedfortreder på jord, altså Anti-Krist, kunne ha gjennomført dette kunststykket. http://no.wikipedia.org/wiki/Karl_Marx (Herunder kunne psykopatiske bødler som Lenin, Stalin, Hoxha, Ceauşescu, Pol Pot, Kim IL Sung, Mao, Castro, Honnecker m.fl, som alle hver for seg kunne kalles Anti-Krist, virke fritt og velte seg i blod, tortur og lidelse)

– Kristin Mile, leder i Human-Etisk Forbund. Hun jobber hardt for å “løse oss fra kristendommens åk”, og er altså Anti-Krist pr definisjon. http://no.wikipedia.org/wiki/Kristin_Mile

– Greven og Gaahl, satanister med kirkebranner på agendaen. Anti-kristen oppførsel så det holder. http://no.wikipedia.org/wiki/Varg_Vikernes
http://no.wikipedia.org/wiki/Gaahl

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
14 år siden

Indianerne. Står for meg som de mest åndelig utviklede mennesker i historien. Deres forbindelse og forståelse om Moder Jord, og også deres åndelige kont(r)akt med en høyere bevissthet har overlevd tross THEYs utryddelsestrang. THEY må virkelig være redd for dem.

Noen visdomsord på veien fra nettopp en Hopi, og stor åndelig lærer:

Jump in the river,….takk for en viktig påminnelse Frank.

Lars-Roger Moe
Skribent
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Enig. Jeg har hentet mye derfra. Jeg brukte studier av indiansk visdom som brekkstang for å få et ”utenfra” perspektiv på vårt samfunn. Veldig mye som er veldig bra. Har vært på flere kurs, og på et par av dem hadde vi militære helikoptre kretsende over leiren. Denne boka er svært god. Sist den ble trykket så forsvant hele opplaget fra forlagets lager en eller annen plass mellom fredag kveld og mandag morgen. Ingenting annet ble tatt og det var ikke tegn til innbrudd. Kan det leveres noen bedre anbefaling?

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Lars-Roger Moe
14 år siden

Hei Lars Roger. Takk for spennende tips. Sett ut fra kommentar på boken, er dette absolutt noe å kikke nærmere på. Kanskje svaret på den voldsomme interessen ligger her?
“This book is brilliant. The spirituall depth is immense, and the culturall innsight it offers are very valuable. But what really struck me was the Zero Chiefs psychologicall innsight into the human mind. This wisdom has the potential to put Freud and his flock out of business”.
Gotta have :)

Lars-Roger Moe
Skribent
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Hvis verden brenner er det den boka jeg stapper i ryggsekken!

arifkarim
arifkarim
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Ikke rart at illuminati-agenter uttryddet dem da de ble “oppdaget” av europeerne i år 1492! ;)

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  arifkarim
14 år siden

Den der Arif står for meg som en av General-løgnene i historieforfalskningen. Colombus ble sendt over i oppdrag, og nå er vel mission completed. Vel ikke før Amerika er totalt destruert, og innsettelsen av det nye Babylon kan realiseres. Arkitekturen og dens symbolikk taler sitt klare språk. På tide noen der borte begynner å se på hvem som er de rettmessige eiere av landet.

Her er en 8-dels dokumentar om Native-Americans fra pre-Colombus til slutten av 1900-tallet. Sterkt anbefalt,….om du har tid, og Kevin Costner danser med ulver:
http://video.google.com/videoplay?docid=6736846601041698993&ei=ydthS6PyDojW-AbW_5XFCA&q=500+nations+part+1#

arifkarim
arifkarim
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Jeg står med deg! :)
Veldig merkelig at Columbus ble sendt dit i samme år da muslimene ble drevet ut av Al-Andalus (dagens spania + portugal):
http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Andalus

Uenur
Uenur
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Colombus ble nok ikke sendt over i oppdrag.Det var hans egen ide,å forsøke å finne sjøveien til India(sannsynligvis),for både ham og hans slekt var sjøfarere som hadde hatt store problemer med sjørøvere langs afrikakysten,på sine frakteturer til India.(Lyder kjent..).Det som derimot er helt uomtvistelig,er at han dro fra land til land i Europa for å få finansiert sin ide.Han fikk avslag etter avslag,helt til han fikk ja fra den spanske dronningen.Dette finnes det gor dokumentasjon på.Hans besøk i div andre land,før Spania er beskrevet i autentiske dokumenter fra den tiden.

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Se det ja. Dobbel-smack. Ferdinand og Isabella var busy.
Hadde vært spennende med en artikkel om den skjulte historien til den muslimske-verden. Armin har jo bidratt med mye interessant,… but more to dig. Og hvilken rolle spiller Illuminati i den islamske verden?

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
14 år siden

Ja Uenur, man skal være forsiktig å komme med påstander i denne business. De skal helst dokumenteres. Har man brukt litt tid på å prøve å re-puzzle den vedtatte historien, leder det ene til det andre. The rabbit-hole goes deep, og ved å stille seg kritisk til et anliggende, kan man komme over info som leder en lenger ned i red-pill land.
Hva med å starte med et Memorandum fra en professor i historie til President Eisenhower:

“For several centuries scholars have been searching for the lost map of Christopher Columbus. The map is referred to by Columbus’ contemporaries and by the historian Las Cada, as one he used to navigate to the New World.

In 1929 a map was discovered in the former Imperial Palace (The Seraglio) in Constantinople, authored by a Turkish admiral of the 16th Century, Piri Reis. In the inscriptions written on this map the author states that the western part, showing the American coasts, was copied from a map that had been in the possession of Christopher Columbus, but which had fallen into the hands of Piri Reis with the booty seized from eight Spanish ships captured by him in a battle off the coast of Valencia in 1501 or 1508!!.

http://www.flem-ath.com/2009/07/memorandum-to-the-president/

Jeg har forsøkt å spore opp linker som jeg tidligere hadde tilgang til. Disse inneholdt mye informasjon om at Columbus var sendt ut på oppdrag fra Vatikanet. Disse linkene er nå ikke eksisterende, eller uvirksomme. Hmm….merkelig. Det er som gjennom alle tider, alle veier har ledet til Rom. Biblioteket i Vatikanet inneholder nok informasjon og kartverk som beskriver veien til Amerika før Columbus ble beordret dit. Tror du virkelig han snublet borti Amerika på sin vei til India? Ja det stemmer, det er jo derfor de kalles indianere.
Yeah right,….og paven er en snill mann!

Armin Bahrami
Forfatter
14 år siden

En Hopi Profeti som skjer mens vi snakker, ta en titt utenfor vindu og se flyene som syr igjen himmelen med kjemikaliestriper som lager et spindelvev på noen få timer.

“Near the day of purification, there will be cobwebs spun back and forth in the sky.”

8:25 in i filmen

http://morris108.files.wordpress.com/2009/04/chemtrail2.jpg

Ursus
Ursus
Abonnent
14 år siden

All ære til nyhetsspeilet. I en mediaverden som graver sin egen grav så er det viktig med steder som dette der fokus rettes på viktige saker som ellers ikke blir nevnt med ett eneste ord.

Her synes jeg imidlertid det med fordel kunne vært gjort litt mer research. Dette er ikke sagt spesifikt for 2010. De nøyaktig samme ord er publisert tidligere, se for eksempel her (fra 2001, og jeg finner ingen steder at dette er spesifikt for 2010).

http://www.angelfire.com/moon/fae/hopi.html

og her, fra 1999:

http://www.barefootsworld.net/hopielders.html

Blir misvisende headinga på artikkelen (hvor kommer 2010 inn i bildet?) rett og slett :)

« Forrige artikkel

Plantepyramide i hellig geometri

Neste artikkel »

Grunnstoffet for fremtidens liv

55
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x