Vi befinner oss i en kjemisk og elektronisk krig hvor presse og politikere er tause.

Samfunn
  13.09.2009 21:48   (Oppdatert 14.09.2009 9:50)

Per-Aslak Ertresvåg om stortingsvalget

Valgkampen har avdekket  tvangspålagt taushet om de viktige sakene, mener Per-Aslak Ertresvåg Selv om mange synes at årets valgkamp har vært både kjedelig og perspektivløs, så er det nettopp dette sørgelige faktum som både er det interessante og det viktige ved valgkampen.

- Det er vanskelig å se denne tvangspålagte tausheten som annet enn en barsk innrømmelse overfor realitetene: norske politikere har godtatt at de store, livsavgjørende politiske spørsmål ikke kan, eller ikke skal, fram i lyset. Det sier Per-Aslak Ertresvåg, tidligere mangeårig redaktør i Venstres Pressekontor og Inter Press Service, et av verdens største nyhetsbyråer, og forfatter av bøkene Makten bak Makten og Sov, mitt lille Norge. Han har i nesten 50 år fulgt norsk politikk på kloss hold.

Vi er i krig

Intet parti og ingen politiker har våget å stille det viktigste av alle spørsmål: hvorfor skal vi (som mennesker i alle NATO-land) godta å bli bestrålt hver dag, og utsettes for det helseskadelige nedfallet fra chemtrails, kjemiske flyspor. Dette er bare noe av det som angår alle, fra nyfødte barn, til de eldste. Vi befinner oss i krig hvor kjemiske og elektroniske våpen blir brukt mot oss fra makter som ikke vil oss vel.

Titusener nordmenn som følger med på nettet vet dette, mens presse og politikere er tause. Hva skal vi med slike politikere og en slik presse?  Likheten med den taushet som i det stille ble innført i Tyskland i 30-årene, er alarmerende. Ingen har selvsagt våget å ta opp det kravet som jeg i min siste bok kaller naziparagrafen i norsk psykiatrilov, og som må fjernes. Som mange etter hver vet, blir 10,000 -11,000  nordmenn hvert år tvangsinnlagt på psykiatriske institusjoner, ofte med politiets hjelp. I Danmark iog Sverige ligger tallet på 2-3000. Når man da kjenner til at denne loven også er blitt misbrukt i politisk øyemed, er det skremmende.

“Skal også dette få fortsette – beskyttet av taushet? Det er slike saker som inspirerte til  boken og tittelen  Sov, mitt lille Norge, sier Ertresvåg.

Flere våkner

- Veldig mange har heldigvis  etter hvert våknet, det har jeg registrert på tallrike møter som jeg er blitt invitert til å tale på de siste par årene, men disse befinner seg ikke blant landets politikere, ennå i alle fall. En politiker som har vakt oppmerksomhet i år, er  Fremskrittspartiets Siv Jensen, på visse avgrensede områder en begavet kvinne.

Fremskrittpartiet har jo tidligere ønsket å selge ut oljereservene våre på kysten. Det ligger en viss freidighet og inkonsekvens i at intet parti er så villig til å bruke nettopp pengene fra oljevirksomheten til alle gode formål. Hadde Stortinget fulgt Fremskrittspartiets anvisninger, ville vi  simpelthen ikke hatt disse pengene. Nå foreslår partiet at landets største selskaper, som Statkraft, Hydro og andre selskaper som gjennom mange år er bygd opp av våre skattepenger, bør selges til utlandet.

Det er ikke sjokkerende at partiet mener dette. Det sjokkerende er derimot  at disse tankene følger nøyaktig oppskriften  som den hemmelige internasjonale Bilderbergerklubben anbefaler, og som er brukt for å underlegge seg  flere utviklingsland.

Siv Jensen er antakelig den siste norske politikere som har deltatt på et møte i Bildebergerklubben, den klubben som ble stiftet av Rockefeller hvor mangeårige president var en tidligere nazioffiser.

Når Siv Jensen vil selge norske ressurser, hun er dessverre ikke alene om det, så er det altså Fremskrittspartiets politikk hun forfekter, det er kanskje en tilfeldighet at det stemmer med Bilderbergens planer for hvordan man tar kontrollen over et land? spør Ertresvåg.

VN:F [1.9.3_1094]
5.4 (45 stemmer)
Per-Aslak Ertresvåg om stortingsvalget, 5.4 out of 6 based on 45 ratings

Det du kan gjøre


» Tips media   <strong>Skriv ut artikkelen</strong> Skriv ut artikkelen   Del artikkelen med andre  » RSS-feed  » RSS-kommentarfeed


Om forfatter

Armin Bahrami

New World Order destroyer. Et virus som renser verden for det teknologiske som vil ta over naturen og menneskene og gjennskape den i deres eget morbide bilde. Jeg er, og det er alt jeg er. Mitt kropp er mitt tempel, mitt sinn er min festning, og mitt hjerte tilhører den som tror på kjærlighet, konsistens i sameksistens og en ny verden uten den gamle.Det må skje nå, vi må ødellege for å kunne gjennoppbygge på den gode måten, derfor er de neste årene veldig turbulente og følelsmessig anstrengt for mennesker og familliemedlemmer som er fiender fordi de har ulike meninger. Jeg ønsker dere alle lykke til, jeg har bestemt meg for å kjempe for noe bedre enn dette her, derfor sa jeg opp jobben for å redde verden og bruke mine skrive og tenkeferdigheter til å rydde oppi lokaldemokratiet for å stoppe blodbadglobaliseringen. Er en etterforskende reporter på Nyhetsspeilet, som jeg var så heldig å få være med å starte med likesinnede venner av menneskeheten, som mente det er viktig å speile nyhetene, bak speilet er det en skjult krig, som ingen får høre om. Jeg er samfunnsredaktør på Nyhetsspeilet.no og en bevegelse på bevissteskjorter.no. Jordlig alder: 25år, begynte som "jesusbarnet" på Aftenposten debatt som 16 åring.Jeg har gjort min lekse og vet hvordan jeg kan være en del av en større forandring som kan komme når som helst. Et par måneder etter 11september, etter å ha trodd islam var den største ondskap på jorden, begynte jeg å tvile på den offisielle teorien, jeg som mange andre, kom over et nettsted "hunt the boeing", ingen fly var å finne i pensylvania, eller Pentagon.

Kontakt forfatter | Flere artikler av Armin Bahrami (101) | Forfatters nettsted



Kommentarer

55 kommentarer

  1. La oss begynne med å komme ut av denne hersens Globalist-avtalen (EØS-avtalen) og det fortere enn fortest, men det avhenger jo av hvor mange Globalister som på nytt tar sete i Stortinget nå etter valget? Men et håp om redusering i det antallet er vel på linje med å vinne i Lotto.

    I dag er jo disse Globalistene i flertall inne på Stortinget. Og EU motstanderne i flertall utenfor Stortinget.
    Er ikke Demokratiet vårt definert som et “Representativt folkestyre”?

    I dette forholdet avspeiler så absolutt ikke denne såkalte demokratiske representasjonen seg på Løvebakken, tvert om.

    De udemokratiske kreftene ser ut til å ha god kontroll på alle partienes nominasjonsprosesser helt ned på lokallagsnivå?

    Norge behøver nå et Reelt Demokrati som kan erstatte det Representative Demokrati. Norge behøver et Realdemokrati.

    Efter morgendagens innsats ved ønskebrønnen (valgurnen) får vi jo se dere om våre ønsker for fremtiden går i oppfyllelse?
    Kanskje like greit å stemme blankt siden de diktatoriske krefter uansett, både har og igjen får styringen med landet vårt?

    La oss gjøre Nyhetsspeilet ennå mere kjent gjennom kreative tiltak, slik som f.eks beskrevet i denne teksten jeg fikk tilsendt i en e-post.

    ” Hei,
    >
    > Foreslår at nyhetsspeilet former en e-missil med linker/bilder etc. som også oppfordres til å sende vaitere og videre.
    > Noe alle kan bruke istedenfor at alle sender ut litt om det og litt om det. Bombadere folk med samme mail, henvise ……
    >
    > De kunne også produsert plakater i nettbutikk eller filer så vi kunne bestilt hos trykkeri selv. Noen har penger til overs ennå.
    >
    > La budskapene bli synlige??? (ikke kyr)
    >
    > Jeg hverken ser eller hører noe om alt det aktuelle utenom nyhetsspeilet og e-mailer fra deg.
    >
    > Snakk om sovende gjeng, slik 0-satsing gjør at alt blir for sent, for tynt og bortkastet enærsji.
    >
    > Hva med å melde seg inn i en klubb, det blir handlingskraftig og målrettet utretting.
    >
    > Stille opp og demonstrere blir bare dumt så lenge folk itte skjønnè nò hvilke gærninga som toger mot oss andre rettskaftete borgare i samfunnet.
    > ”

    Lars Rønbeck
    http://www.norgespartiet.no

    VN:F [1.9.3_1094]
      +13 (15 stemmer)
    • Glemte å poengtere at personen innledningsvis foreslo Posters.

      Selv spør jeg hva det kan koste å trykke opp “Streamers” til å ha på bakvinduet til bilen med Nyhetsspeilets nettadresse, gjerne også Logo?

      Vi er nemlig mange her nå og dette vil da bli synlig på svært mange stedewr rundt om i Norge.

      Vi er nå på vei gjennom Nyhetsspeilet å bli vårt eget media.

      Lars Rønbeck
      http://www.norgespartiet.no

      VN:F [1.9.3_1094]
        +11 (13 stemmer)
    • Evald sier:

      TID FOR REFORMER ?

      Etter det som i årevis har foregått (i “demokratiets” navn) – mener forhåpentligvis flere at spørsmålstegnet skiftes ut med et utropstegn !

      Hva disse reformtiltak skal innebære – må opp til debatt i full bredde.

      VN:F [1.9.3_1094]
        +7 (9 stemmer)
    • Dette er en god ide Lars. Det hadde vært en jævlig god jobb utført om vi hadde klart å bruke nyhetsspeilet for alt det er vært og brukt det som et seriøst alternativ. Det er den eneste måten vi kan klare å stoppe dem på, det var en av grunnene til at vi gikk sammen og startet denne siden, ingen av de etablerte mediene ville skrive om noe av det vi tipset dem og diskuterte med dem om, det var mange mail med mange journalister. De er som soldater i en krig de også, informasjonskrigen pågår for fult, men de vet bare ikke hvilken side de er på da journalister tror alltid det vil være en nyhet imorra, men sånn verden ser ut til å gå nå kan det hende det ikke blir noen imorra, så det er best de våkner opp de også. Derfor kan vi ta noen dager utenfor disse medie husene og dele ut flyers til alle som går inn. Jeg driver å samler lister og spør folk om email og telefonummer for å samlle en tropp, dette er en krig, derfor hadde det vært bra om vi delte oss opp i 3-4 grupper 2-3 personer hver gruppe og dro til de forskjellige mediehusene og ga flyers til alle ansatte som gikk inn og ut. På den måten kan vi få dem til å prate i kantiner og ved kontorplassene sine. Om vi hadde en 500 Posters, så kunne vi satt dem på alle t banestasjoner, og andre reiseknuter. Vi kan bruke Club of now i Oslo til møter og diskusjoner og eventuelt planlegging av stunts, kampanjer og aksjoner. Det er best å ta sånne ting off the net.. Club er definitivt viktig. Penger er en faktor, en donasjonsprosjekt hvor folk kan gi en hundre lapp hver for innkjøp av utstyr til å sende en helium ballong med måleutstyr og beholdere med lukkemekanisme samt påmontert kamerautstyr med en 7000meter lang kabel, hadde vært noe å investert i.

      Det kunne blitt månedens gruppeprosjekt på Nyhetsspeilet. Flere gode ideer som kan brukes til å skaffe solid bevis, er alltid velkomne. Chemtrailsværballongen vil skaffe oss det vi alle har ventet på… For min del så vet jeg at de sprayer oss, men for alle de som fortsatt er skeptiske…Vi trenger alle sammen.

      VN:F [1.9.3_1094]
        +6 (6 stemmer)
  2. Monica Waade sier:

    Nå i perioden før valget har vi vært rundt på politikerjakt for å stille dem kritiske spørsmål, dette når de har hatt stand for å preke om sitt eget partis fortreffelighet. Istedenfor å ta imot røde roser og tomme løfter ba vi om svar, samt ga dem skriftlig og muntlig informasjon om det vi vet som skjer i kulissene. Dette var lite populært, nysgjerrige tilhørere fikk jo høre mer enn det Høybråten, Hanssen & Co. ønsket. Vi fikk redegjort for korrupsjon, vaksineskader, legemiddelmafia, kvikksølvskader m.m. og det virket som dette fenget de som hørte på mer en det tafatte politikere formidlet. Spre informasjon er viktig, på den måten vekkes folk som hittil har stolt på at landets ledere vil vårt beste.

    Med Helse-Hanssen tok vi opp den korrupsjon som pågår når det gjelder legemidler og vaksiner, vaksinen mot svineinfluensa inneholder som kjent bl.a. kvikksølv. Stakkars Hanssen, hans kunnskap var heller dårlig så han måtte innrømme at han som helseminister kun rådførte seg med folka under seg. Ut fra dette ble avgjørelsene tatt, så saken er grei det spiller ingen rolle hvilket parti man stemmer på, de fleste rådgivere har sittet i en mannsalder og det er altså den gjengen som styrer skuta rett til bunns med sin lobbyvirksomhet.

    Nå avdøde Lita Heiding har også fortalt om den korrupsjon som pågår i lille Norge. ”Jeg er blitt forsøkt kjøpt av multinasjonale selskaper, tilbudt hemmelige konti i Sveits og har mottatt bombetrusler” forteller hun.
    http://www.nnh.no/article.aspx?id=419

    VN:F [1.9.3_1094]
      +15 (17 stemmer)
    • Singoalla sier:

      Dette du sier her var interessant Monica..

      Hm.. jeg tror tiden er inne, for å gjøre nettopp dette,
      konfrontere dem med de fakta som mange av oss kjenner til, vi som er her.
      Og mange andre også, ja med så mange “våkne” som tross alt finnes etterhvert, så blir jo skuespillet mer og mer absurd for flere og flere..
      Ilusjonene brister, og hvor lenge kan de egentlig holde dette gående?

      Om de ikke snart begynner å forholde seg til de presserende problemer som flere og flere vet om, vil det kunne ende med revolusjon, iallfall mister flere og flere tro på dem og ser på dem som skuespillere og klovner i et absurd teater som ligner meg og mer på Hotel Cesar, selv om jeg aldri har sett en eneste episode av den serien, innbiller jeg meg at det kan være visse likheter. Iallfall er de ikke tilstede i realitetenes verden, politikerne..

      Så hvorfor ikke konfrontere dem enda mer, med realitetene?
      Heavy realiteter? Jeg har vært med på lignende, enten så er de uvitende og famlende, forskrekket, eller de backer ut, fordi de VET.. mumler og kommer seg unna.. Vi har sett eksempler hvor Armin har konfrontert f eks Støre ang Chemtrails. Vi må ha mer av akkurat den typen journalistikk.. å konfrontere dem er en ting, men å filme dette slik at flere kan få sett det, er essensielt.

      Berit Ås er vel en av de mest oppegående og modige politikere vi har hatt, hun er over 80 men fremdeles engasjert, nå særlig ang den elektromagnetiske strålingen som hun vet hvor ekstremt skadelig er..
      Oppfattet henne som ganske på linje med oss her, i det meste..
      Hun sa vi kunne bare glemme Stortinget, de er under kontroll.. ja..
      Da er de jo egentlig svikere.. de fortjener ikke vår stemme..

      Forresten er det en ide å intervjue Berit Ås her.. det ville vært fint :-)
      Hun er en legende og har opplevd ufattelig mye, i Norsk politikk osv.
      En gang bodde hun hos John Lennon og Yoko Ono en periode, og en annen gang fant man ledninger inn på Stortinget fra e-tjenestenes overvåkning..
      Det var den gang man trengte ledninger og det var HENNE de avlyttet :-)
      Hun har kommet med mange kontroversielle og modig utspill..
      Og hun er i dag opptatt de samme tingene som oss..

      Ertresvåg sier: Veldig mange har heldigvis etter hvert våknet, det har jeg registrert på tallrike møter som jeg er blitt invitert til å tale på de siste par årene, men disse befinner seg ikke blant landets politikere, ennå i alle fall.
      ————————————————————————————————
      Vel, Ertresvåg.. det har sine forklaringer..
      Noen av oss har nok vært med i politikken litt, men finner jo den slags som bedrives der av intriger og de saker som man er opptatt av, som… ikke særlig interessant å bruke sin tid på..

      Og heller ikke finnes partier som vi føler ivaretar oss og våre interesser..
      De vil vel kanskje heller ikke ha oss, om vi sier rett ut alt vi mener..
      Det passer jo ikke å være på Stortinget f eks å mene slikt..
      Vi vet hvordan det gikk da Bastesen tok opp Bildenbergerne..
      Hjerneslag, var det det han fikk rett etterpå?
      Vel, vi har sett mye slikt også, og vi ønsker jo ikke å gå rett i døden..
      Det vil ikke godtas, et ting av slike som oss, i Norge..
      Det ødelegger helheten i pyramiden.. så hva skjer med oss?

      Vil de godta at vi fortsetter? i så fall hvor lenge og hvor langt?
      Eller vil noe gjøre for å stoppe oss og det vi gjør her?

      VN:F [1.9.3_1094]
        +12 (14 stemmer)
  3. Det ramlet inn en E-post hos meg, som også er en “kommentar” til valget fra en Lofotværing.
    _ _ _ _ _ _ _

    Johannes Åpenbaring 17:13 Og sin kraft og sin makt gav de til dyret.(EU)

    Nå på Torsdag hadde Visjon Norge Carl I.Hagen som gjest i forbindelse med
    stortingsvalget. Og i ca. 1 time fikk denne legge ut sine vyer, uten noen
    kritiske spørsmål.

    Høsten 2004 var det politisk debatt på samme kanalen, visjon Norge, da med
    gjester fra Folkeaksjonen mot EU-medlemskap http://grunnlovens-vektere.com/
    samt fra småpartiene: Kystpartiet, Demokratene og Kristent Samlingsparti.

    Det som kom fram i 2-timersprogrammet 2004, og som senere er lagt på DVD-
    plater som er spredt i tusentall av iherdige grunnlovs-elskede sjeler, det er
    at Europabevegelsen har satt på Stortinget ulovlig og rettsstridig i lang tid.
    DVD’en er tidløs, og har akkurat like stor aktualitet den dag i dag, og vil
    gå inn i historien som ett mesterverk i avsløring av Elitens arbeid mot Norge.

    Folkeaksjon mot EU-medlemskap beviste i klartekst at bl.a Carl I. Hagen er
    en Grunnlovsforakter sammen med mange andre som har trådt stortinget.

    Da er det at jeg og MANGE med setter ett stort spørsmål med hvorfor en slik person får være gjest i en slik kristeligøs kanal. Bare ved noen enkle tastetrykk http://www.norgespartiet.no/ og gå så videre på venstre side og gå inn på: Stortingspolitikernes angrep på grunnloven,som fant sted 10. jan 2008, så kan dere alle se at nevnte stortingsrepresentant har fortsatt ufortrødent i den
    samme leia. I arbeidet med å forandre Grunnlovens § 93 (som omhandler å avstå
    suverenitet til fremmede makter) så står nevnte stortingets vise-president
    fram som selveste opprørsgeneralen.

    Det gjør direkte vondt å se og høre at han angriper andre stortingsrepresentanter fordi at de stod rakrygget opp og forsvarte folkets grunnlov. Med seg i angrepet mot Grunnloven har han bl.a. Inge Lønning, (som også har vært flittig brukt opp gjennom årene på Visjon Norge) og som raste som ett skadeskutt dyr, ifra Stortingets talerstol da han forstod at Europabevegelsen ville tape anslaget mot Grunnlovens §93 i fjor.

    Men samme Lønning presterte å levere inn enda ett lignende grunnlovsendrings-
    forslag av §93, som vil komme i neste stortingsperiode.

    Ja, tenk hvor de gleder seg, Europabevegelsen, da de regner med å få forandret
    denne hemsko-§ 93, det siste verktøy for så å kan melde Norge inn i EU.
    Og de vet utmerket godt at den store majoritet av folket, de sover tungt.
    Som nettopp igjen er med på å oppfylle skriftens ord: At hele verden ligger
    i det onde.

    Europabevegelsen har fått sine pengeoverføringer fra The Rockefeller og Ford
    Foundations i USA i flere tiår nå. Pengene er altså en av faktorene her.

    Det at Visjon Norge anbefaler folk å stemme fremskrittspartiet stiller jeg meg
    svært så kritisk til. Ta f.eks. Siv Jensen, det sies at hun er Israel-venn,
    men det må være en sannhet med modifikasjoner, for ingen sann Israel-venn vil
    oppfordre til å gå inn for å avstå land til fremmede makter(araberne), men det
    gjør altså Jensen, og i Dagen/Magazinet her om dagen så ble det referert til
    at samme Jensen nå har kjørt opp en enda hårdere retorikk mot Israel.
    Så jeg kan strekke meg så langt som å si at Jensen er venn med de vel 1,2 mill.
    araberne som bor i Israel og har fått sitt etterlengtede Israelske stats-borger-
    skap. Det kan ikke bety annet enn at en stor del av kristenheten leser skriften
    med ekstra mørke sveisebriller over nesen. For ett bedrageri. Det er ikke langt
    unna at; en stemme til jensen er en stemme til rødt.

    Jeg likte det ikke, men Under 17.mai feiringen i Kr.sand så gikk SV’s palestina-
    komite medlem med palestinernes flagg, og mange likte det, ble det sagt.

    Si meg, hvor i all verden har dere gjort av partiet DEMOKRATENE som har stått
    rakrygget MED Israel og som har gått MOT Fremskrittspartiets hjertebarn;
    Eøs og Schengenavtalen som bevirker nærmest fri flyt av bander til vårt land??
    Det minste vi kunne forventet var at visjon norge sa at folk på Sør-landet
    sluttet opp om Demokratene.

    På den engelske Revelation/Genesis kristenkanalen er de svært så oppegående på å advare mot EU, altså motsatt av visjon norge. På programmet Mornings tikket det inn en melding, at i ett fylke i Spania, så var det katolske maktnærvær
    blitt så tendt at nå måtte de som var protestanter søke om tillatelse i forkant
    når de skulle ha sine møter, likeledes var det bebudet innstramming mot friluft-
    smøter av protestanter. Kommentaren fra redaktøren i Mornings var; Spania idag-EU imorgen?? — Og med Norge underlagt Eøs så kan det bli det tunge tider.

    For flere år siden kom EU-toppene sammen og laget Barcelona-avtalen, denne går ut på at Nord-Afrika og midtøsten på sikt skal inn i EU. Vi kan da komme til å
    få se at disse muslim-landene etterhvert får noe som ligner EØS-medlemskap.
    (Eøs = Jonas Gahr Støres oppfinnelse for Gro Horlem Brundtland’s og med opp-
    sluttning fra den samme Carl I Hagen og Bondevik som fikk denne banket igjennom i Stortinget i 92-94, denne er rettstridig i henhold til straffelovens § 83).
    Legg merke til at intet skjedde mot Eøs, og grunnen er at mor Justitsia ligger
    nede med brukket rygg her i landet.

    Nå er det vedtatt for flere år siden at det skal bygges kanal fra Spania til Marokko, da kan vi komme til å få se at Carl I. Hagen sitter i sin prektige Spanske bolig med føttene på verandaen, og en pjolter og utbryter når han får se store horder av muslimer som velter ut av NordAfrika-tunnelen og han spør, hvor skal de nå ??
    Vet du det ikke, de skal til “godter” landet – Eøs og Schengen-Norge som blandt
    andre du har vært med på å føde fram i EU-tilbedelsens iver.

    På samme motorvei kan vi komme til å se at Hamas(Som har bedudet at de skal ta verdens-herre dømme) kan komme Siv Jensen til unnsetning i Aktiv Dødshjelp Problematikken.

    Disse Hamasmuslimene har jo som motto; Dere, (de kristne og muslimene elsker
    livet, men vi elsker Døden) Det kan jo bli satt ut på privat anbud, og alle
    Frp-medlemmer som har stemt for at Israel skal avstå Guds Land får slippe egen-andelen.

    Etterpå, når det blir tillyst seminarer om hvor de (sjelene) har tatt veien
    inn i døden, så kan jo tillitsvalgte fra Jehovas Vitner og merkelig nok, de
    likesinnede Adventistene i dette spørsmålet, høyt deklarere; de er insomnia,
    m.a.o. havnet ett sted der alle sover, sier DE.

    Det melder seg desverre ett stort problem, og det er at der hvor folk sover,
    så er det alltid noen EU-tilhengere som snorker, slik at det allikevel blir
    ett forfærdelig sted i evigheten. Men da det etter all sansynlighet også der finnes diverse privatpraktiserende UNDER-avdelinger, så må vi vel regne med at det finnes noen glupinger som får tak i noen u-lykkepiller, pga. mangel på lykke-piller. osv…

    Dersom det nu absolutt måtte anbefales for folket å stemme på Frp. så måtte det
    være de fylkene som har representanter som ikke bare har sagt nei til EU, nei,
    det er ikke nok, dere må forstå at de utspekulerte pengeelskende i Frp har begynt å forstå at en god andel av folket følger med. På Nei Til EU’s sider kan
    vi lese at de sier såkallt nei til EU, men leser du litt til, så kan vi se at
    de som den Største Selvfølgelighet sier JA til spørsmål om å forandre §93 som går på Suverenitetsavståelse. Det betyr i klartekst at 2 av Frp’s represen-
    tanter her fra Nordlandsbenken ikke kan stemmes på. Slik kan man fra fylke
    til fylke luke ut alle Frp’s EU-tilbedere i tur og orden til stortingsvalget.
    http://www.kronikken.no/kronikk.htm og gå ned til dato 17.1. 2009 og les
    innlegget: Det nye Ap ett delt Frp

    Uansett, dersom de rødgrønne kristenhaterne vinner valget så vinner
    Europabevegelsen, vinner Jensen så vinner også Europabevegelsen og vinner
    Erna, så vinner også Europabevegelsen. For å oppfylle det skriftens ord som
    sier at; Hele verden ligger i det onde. Hadde Europabevegelsen opptrådt mere
    ryddig, og stått fram som ett stort parti så hadde folket i dette landet hatt
    noe konkret å forholde seg til, til sammenligning så sto partiet Kadima fram
    i Israel, der der kom folk fra alle hold. Kadima ble stiftet for at Israel
    skal gi bort Guds land, for fred, som de sier. Disse i likhet med Europa-
    begelsen mottar også finansiell støtte. Begges politikk bygger altså på å
    gi bort land til fremmede makter. For de som har fulgt med, så vi hva som
    skjedde med Ariel Sharon, da det i første ettappe ble gitt bort territorium
    på Gaza-stripen, Sharon ble rammet av hjerneslag, og ligger fortsatt i koma.
    Det følger altså ingen velsignelse med å gi bort land til fremmede makter.

    Det paradoksale er at Europabevegelsens store forbilde og medsammensvorne;
    Bilderbergerne, der har Henry Kissinger sagt offentlig, gang på gang,at mikro-
    chipen SKAL under huden på samtlige jordboere innen 2017, og da de fleste
    kristne vet fra Bibelens Johannes Åpenbaring som sier at det skal komme en
    tid, endetiden, der det skal bli umulig å kjøpe eller selge uten å ha tatt
    dyrets merke og dets tall, og at de som tar DET er fortapt for evig.
    Vidre så vil bilderbergerne ha en verdens leder, og vi som har fulgt med i
    timen, vet at han blir alt annet enn en trivelig kar. Men de andre her på
    berget, Nobels Fredskomite, kommer til å be han komme opp hit til Norge, da
    de mere enn gjerne vil gi han nobels fredspris, for igjen å oppfylle det
    skriftens ord, at denne verdens hersker vil bli titulert som Fredsfyrste.

    Det burde vere en tankevekker til Visjon Norge, men la meg si det slik,
    jeg ville ikke gitt min stemme til Frp om jeg så hadde fått ti tusen kr.
    Nå kan det jo være at Visjon Norge har fått mere, hva vet jeg, men Gud vet.
    Og Gud har oversikt over de som er trofast for sannheten. Vi som akter på
    ordet og tiden ser at det blant kristenheten foregår kjødelig hor, åndelig hor
    og nå også politisk hor.
    La det nå ikke bli til som vi leser i det gamle testamente.;
    Veiet er du på vektskål og funnet for lett.

    Hvem vinner valget, utfallet kan med Europabevegelsen bli det samme.
    Det som en av mine døtre fikk beskjed om i år 2000, var følgende. Hun var da 20 år gammel.

    Hun var på en annen kant av landet og ringte hjem og var svært så oppbrakt,
    hva var det du sa, spurte jeg, pappa svarte hun, jeg hørte en tydelig røst
    som talte til meg, den sa; Satan har full kontroll over Norge, og da brøt
    det ut krig mot Norge og Sverige samtidig fra Øst. Jeg fikk se uhyggelige
    ting mot vårt land.

    Det er ikke lett å videreformidle slike ting, men det
    trykker så hardt på at jeg må bare få det bragt videre i systemet.
    Populær blir jeg neppe, til det finnes det så uendelig store politisk korrekte
    skarer som vil skrike opp imot meg, men elsket av Gud vil jeg gjerne være.
    Jeg ber for vårt kjære elskede land at sannheten må få satt folket fri.

    Stamsund 13 sept. 2009
    Mvh. Håkon Erling Johansen – Vestvågø i Nordland Fylke.

    VN:F [1.9.3_1094]
      +8 (10 stemmer)
  4. Et valginnspill fra jusprofessor Ørebech i Tromsø ramlet også inn på min PC.

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    Redaktør,

    Høyre og Frp har programfestet en gavepakke til utenlandske selskaper, de vil selge vannkraften. ”Høyre vil bygge statens eierskap i næringslivet kraftig ned,” heter det i Høyres program for neste stortingsperiode. Mens ”Frp har vi ingen motforestilling mot at private kan eie kraftverk/kraftselskap,” ifølge programmet for de neste fire årene. Det vil være et ran av oss og våre etterkommer. Hvilken rett har Frp og Høyre til å ta fra våre barn og barnebarn den rikdommen som vi har arvet?

    Statkraft fikk et overskudd etter skatt på 3,3 milliarder kroner i årets seks første måneder. Det tilsvarer 700 kroner per innbygger i Norge. I 2008 fikk Statkraft et overskudd på 8,1 milliarder kroner. Det betyr 1700 kroner per hode i Norge. 88 prosent av vannkraft er eid av staten, fylkeskommuner og kommuner. Det betyr at overskuddene i 2008 ga hver innbygger i Norge, stor som liten, omkring 3500 kroner fra vannkraften. Disse pengene kommer alle i Norge til gode ettersom det er staten som eier Statkraft.

    Det aller meste av dette overskuddet vil gå inn i statskassen og finansiere velferd, veier, barnehager, sykehjem, pensjoner til deg og meg, Og lønninger til politi, sykepleiere, leger og lærere. Denne verdiskapinga vil Frp og Høyre selge ut av landet. De vil finansiere velferden med reduserte skatter og avgifter og utsalg av offentlig verdiskapning som vannkraften. Det betyr redusert velferd, over tid lavere lønninger for offentlig ansatte og lavere pensjoner.

    I Norge har vi større verdier i kraftverk og kraftlinjer enn i industri. Verdien på den norske kraftproduksjonen i 2006 var omkring 48 milliarder kroner.

    Med en vedlikeholdskostnad på 1 øre per kilowattime, kan nedbetale norske vannkraftverk kjøres i hundre år. Deretter kan de kjøres i nye hundre år til omtrent samme kostnad til vedlikehold. Nedbetalte vannkraftverk er rene pengemaskiner, og de er våre pengemaskiner.

    Med hilsen

    Peter Ørebech
    Tromsø Senterpar

    VN:F [1.9.3_1094]
      +12 (18 stemmer)
  5. Singoalla sier:

    Takk for alt dette, Realdemokratiet..

    Man blir oppgitt.. hva kan vi gjøre annet enn å gråte?
    Av all denne elendinghet merket jeg meg dog dette som det verste du sa:

    1.Det paradoksale er at Europabevegelsens store forbilde og medsammensvorne; Bilderbergerne, der har Henry Kissinger sagt offentlig, gang på gang,at mikro-chipen SKAL under huden på samtlige jordboere innen 2017, og da de fleste kristne vet fra Bibelens Johannes Åpenbaring som sier at det skal komme en tid, endetiden, der det skal bli umulig å kjøpe eller selge uten å ha tatt dyrets merke og dets tall, og at de som tar DET er fortapt for evig.

    2. Vidre så vil bilderbergerne ha en verdens leder, og vi som har fulgt med i timen, vet at han blir alt annet enn en trivelig kar. Men de andre her på berget, Nobels Fredskomite, kommer til å be han komme opp hit til Norge, da de mere enn gjerne vil gi han nobels fredspris, for igjen å oppfylle det skriftens ord, at denne verdens hersker vil bli titulert som Fredsfyrste.

    Ang punkt 2, så er han langt fra noen fredsfyrste i våkne folks øyne..
    Om de gjør dette en gang til.. blir det helt ufattelig absurd..

    Ang punkt 1: Ja så er det microchippen da, som er “dyrets merke, 666″.
    Dette merke står allerede på ALLE varer vi kjøper i butikkene.. via strekkodene og beviser systemets djevelskap. Men alle vi som også er kristne på forskjellige måter, kjøper også disse varene. Likeledes bruker alle vi som skriver her, nettet, og skriver 666 på hebraisk hver gang vi skriver www foran en nettadresse.. alt dette har de lurt oss til.. håper at vi ikke får dyrets merke eller får en synd på oss hver gang vi kjøper mat el bruker nett..

    Microchippen er et skritt videre, MEN kristne har alltid sagt at det skal være et VALG, et aktivt VALG man tar, men som man kanskje blir truet til..

    Problemet med microchippen.. er at gode mennesker og dyr.. kan få dette inn via vaksiner, og det har vært gjort, bla mot fanger, alzheimers-pasienter, psykiatriske pasienter, og kanskje er det blitt gjort allerede via vaksiner, mot mange av oss.. skal de som har vært ofre for dette overgrep være fortapt?

    Hvis det stemmer, må vi stille et spørsmål ved de skrifter eller den gud som sier dette.. jeg respekterer selv Bibelen, MEN.. er det rettferdig om noen først blir utsatt for det OVERGREP som det er å få en chip uten å vite det, for deretter å bli fordømt av Gud.. det er som å bli dømt for voldtekt..
    Om man mener det mange av oss mener, om kirken som Bibelen selv kaller den falne skjøge som forfører hele verden med en vranglære, så skal vi ikke se helt bort fra at disse mennsker har satt sine agendaer inn i skriftene. Iallfall så oppfyller de profetiene med hensikt..

    Uansett alt dette, så MÅ VI BESKYTE OSS DET VI KAN..
    Hvordan i all verden skal vi klare å unngå å få dette merket?
    Unngå vaksiner, for det er slik det settes på dyr..
    SI NEI, ja selvsagt. Men deres overvåkning og totalitære system..
    Vil det bli noe sted å gjemme seg? Hjelp.. hva skal vi gjøre?
    Kanskje på tide å begynne å tenke konkret på dette?

    Selvsagt vil det være propaganda mot de som nekter, se vil stemple oss som idioter, som kriminelle og alt mulig annet. Det får vi tåle.
    Bare det ikke blir tvang.. det er det jeg er redd for, hva gjør vi da?
    Noe kan vi skrive her, men om noen har en løsning, bør den heller kanskje ikke legges ut på nett.. det er ikke lett dette..

    VN:F [1.9.3_1094]
      +6 (10 stemmer)
  6. Singoalla sier:

    Jeg er skuffet og faktisk overrasket, over at Arbeiderpartiet og Høyre går FREM, på alle målinger og de resultater som har kommet inn..

    Hva i all verden er det?
    Høyre og Arbeiderpartiet gjennomfører agenda mer enn noen andre og er i tilellegg verstinger, når det gjelder alle stormannsgale tiltak.. sentralisering osv. Svære prosjekter som koster enormt med skattepenger, svære stormannsgale bygg, prosjekter, og arrangementer, det er disse pådriver for. Likeledes all sentralisering og nedleggelser av sykehus, sykehjem osv, stemmer disse i fellesskap gjennom. Det sies at disse to stemmer sammen i praksis, i de fleste saker.. slik at de i praksis ikke er så forskjellige som de gir seg ut for.

    Så det er altså DETTE folk vil ha?!
    Og AP er i tillegg en VERSTING når det gjelder tilknytning til e-tjenestene..
    Der har de en del skjeletter i skapet og svin på skogen som også er avslørt.
    Hva er dette? Har det hjulpet INGENTING alt som har vært presentert her på Nyhetsspeilet og alt som en del folk tross alt har prøvd å gjøre for å vekke folk? Vi skal fremdeles ha en statsminister som er eksakt hva vi vet han er…
    Dette er altså hva folket vil ha?! Jeg fatter ingenting av dette jeg..
    Hva mener andre om valgresultatene?

    VN:F [1.9.3_1094]
      +6 (8 stemmer)
    • Beamer sier:

      Har egentlig noe av dette noesomhelst å si???

      - De aller fleste utgiftene er allerede bundet opp i avtaler (feks helse, pensjoner etc) og vil være bundet opp uansett hvilken “regjering” vi har. Politikken dreier som om flytting av skillemynt på budsjettene.
      - De aller fleste veivalg er allerde tatt i organer som EU, FN, WHO etc etc. Uansett hvem som sitter i “regjering” vil ikke disse kunne gjøre noe med direktivene som flommer inn som en flodbølge i disse tider
      - Den politikken som man faktisk HAR mulighet til å utforme selv i dette landet, den er særdeles sterkt påvirket av de virkelig premissgiverne i statsapparatet. Og dette er en form for “skyggeregjering” som består av profilerte byråkrater med utspring og tankegods fra Arbeiderpartiet. Og denne gjengen streber etter kontroll over befolkningen. Særlig skattedirektoratets lakeier er pådrivere for sterkere kontroll av befolkningens gjøren og laden. Og dette er denne gjengen som egentlig utformer politikken, ikke politikere…

      Skåler i en gravøl for “demokratiet”…

      VN:F [1.9.3_1094]
        +10 (12 stemmer)
      • Singoalla sier:

        Akkurat her er jeg helt enig med deg, Beamer, får skåle i noe annet,
        siden jeg ikke drikker øl, men gravøl kan vi kalle det ja…

        Avsluttet akkurat en telefonsamtale med en person med svært mye innsikt, i disse tingene, vil ikke oppgi hvem. Men vedkommende sa at stortingsrepresentanter i dag har INGEN innflytelse overhodet..

        Jeg spurte om igjen om hun mente at de hadde 0 NULL inflytelse..
        Svaret var ja. Men det skjer da en del vedtak, avstemminger osv i stortinget, spurte jeg.. Ja, men.. dette kommer enten fra andre instanser, byråkrater, organisasjoner, EU osv.. det meste er satt og avgjort på forhånd..

        Kongen og kongehuset har jo mistet sin makt, sa jeg.
        Er den totalt borte fra Stortinget også nå da? Tja.. man kan vel si det.
        Men kongen er enda verre stilt, det er med nød og neppe at kongen nå kan tillate seg å gifte seg med hvem han vil..

        Da har det vel ikke noe for seg med nye partier? Eller nye mennesker som skal kaste bort tiden sin på politikk da, om alt er satt på forhånd..?

        Vedkommende jeg snakket med mente at det er maskiner som har makten i dag og ikke mennesker lenger..
        Vel, så er Matrix-filmene kanskje riktig på det punkt også da..
        OG ingenting kan gjøres, eller hva? Det vi holder på med her, teller ikke..
        Vi tror vi gjør noe viktig som kan skape forandringer..
        Men så ser vi hvor lite det teller når det er valg..

        VN:F [1.9.3_1094]
          +1 (3 stemmer)
        • Beamer sier:

          Singoalla

          Vedkommende hadde helt rett. De aller fleste valg er tatt på forhånd. Det vi ser utspiller seg på TV er et teater, intet mer intet mindre.

          “Da har det vel ikke noe for seg med nye partier? Eller nye mennesker som skal kaste bort tiden sin på politikk da, om alt er satt på forhånd..?”

          Nettopp, jeg har vanskelig for å se at å starte et nytt parti har noe for seg, av følgende grunner:
          - Nye partier blir ikke tatt seriøst av media. Om ikke media ser og profilerer det nye partiet, vil man aldri få stemmekveget til å stemme.
          - De sakene som det nye partiet skal profilere seg med, må avvike radikalt fra det de andre partiene sier og mener. Dette har tre utfall: Det blir ikke tatt seriøst av media (ref # 1), det vil pr i dag ikke ha apell i de større hjernevaskede massene, og det vil rokke ved status quo med den følge at “maktens voktere” setter iverk tiltak for å stilne motkreftene
          - Om det nye partiet mot alle odds skulle få større apell, vil det bli infiltrert av “agenter” som, bevisst eller ubevisst, vil sørge for at partiet råtner på rot
          - Om partiet likevel skulle overleve dette, vil det før eller siden bli strømlinjeformet slik at det til slutt ikke vil avvike nevneverdig fra de andre partiene (http://www.duo.uio.no/sok/work.html?WORKID=60291).

          I tillegg vil jeg hevde at selve det å danne et parti som skal jobbe innenfor det eksisterende systemet for å felle det eksisterende systemet er en selvmotsigelse. Arbeider man aktivt, med demonstrasjoner, partimøter, opprop, flyers etc, ja så vil den energi man bruker fortsatt nære det gamle systemet, metodene man bruker må nødvendigvis i bunn og grunn være de samme som alltid er brukt, man vil lett kunne motarbeides, overvåkes, ignoreres, trakasseres etc etc. I sum, å starte et “alternativt” parti som skal jobbe for å felle systemet, bidrar til å opprettholde systemet.

          Virkelig endring vil ikke komme før det gamle systemet har falt. Og da mener jeg den beste strategien er å PASSIVT motarbeide det gamle systemet. Ikke aktivt. Forslag:
          - Ikke ta opp lån om du ikke trenger, klipp alle kredittkort
          - Ikke bruk bankkort med chip, betal så mye kontant som mulig
          - ikke kjøp aviser, ikke besøk nettsidene til VG, Dagbladet og de andre i propagandaapparatet. Ikke klikk på annonsene på nettsidene. Husk at nettsidene tar betalt fra annonsørene pr klikk
          - Ikke se på TV, kjøp konsekvent ikke ting som er annonsert
          - Vær tilbakeholden med pengebruk, kjøp konsekvent varer på tilbud, prut så mye du kan, ikke bidra til selskapers profitt
          - Kjøp varene dine fra lokale produsenter så langt det lar seg gjøre
          - Jobb svart om du har muligheten, kjøp svarte tjenester om du kan
          - Ikke vaksiner deg selv eller dine barn!!! opplys andre i ditt nærmiljø om det du vet om vaksiner.
          - Ikke gå til legen, ikke kjøp noesomhelst på apoteket. Om du må til legen, forklar vedkommende at du ikke har NOEN tillit til NOE legemiddel. Skaff deg inngående kunnskap om alternativ helse, ta gjerne med deg dokumentasjon til legen på at det de foreskriver av legemidler er direkte helseskadelig.
          - Hold deg frisk ved naturlige remedier, kjøp økologisk dyrket lokal mat, få deg nok mosjon, hold deg sunn, skaff deg “nødmidler” som MMS og Sølvvann slik at du er i stand til å holde deg selv og din familie friske uansett
          - SNAKK MED FOLK om det du har på hjertet, spre dine tanker og din energi til alle rundt deg. NB! Positiv energi!! Still spørsmål istedet for å komme svovelprekener… få folk til å begynne å tenke selv…
          -Vis alle de menneskene rundt deg som går rundt i frykt at du ikke er redd. Vær en bauta av sinnsro mens det stormer. Folk vil lure på hvorfor du ikke er redd. Fortell dem det…
          - Passivt motarbeid alle statlige/kommunale forordninger, særlig de som innebærer at du må registrere deg på en eller annen måte, og i særdeleshet det som har med helse å gjøre
          - Ikke delta i “demokratiet”, si nei til å stå på partilister, si nei til å skrive under på opprop (om du er aldri så enig), ikke meld deg som valgfunksjonær. rett og slett: Boikott “demokratiet”
          - Si konsekvent nei til å delta på spørreundersøkelser
          - Stopp aldri for gateselgere, legg på røret om telefonselgere ringer
          - Ikke følg “moten”, kjøp fjorårets varer
          - Etc.

          Merk: Dette er mine forslag, alle velger selv fritt hva de ønsker i sitt liv. Flere kreative forslag mottas med takk :)

          Jeg tror bestemt at en slik strategi vil rive fundamentet for det systemet vi har i dag. Men det forandres ikke ovenfra og ned, men nedenfra og opp. Systemet som sådan vil råtne på rot. “Folket” blir uregjerlig, folk følger ikke spillereglene og dermed vil fundamentet for makt forvitre. Og da blir det gøy dere!

          VN:F [1.9.3_1094]
            +6 (10 stemmer)
        • Singoalla sier:

          Det er ingen svarknapp under ditt siste innlegg, Beamer, men det er min erfaring at det kanskje havner rett likevel, hvem vet, før man trykker på lagre..

          Vi var uenige i en del ting, men her må jeg igjen si at jeg kan underskrive det meste du skriver.. dine konkrete forslag er også fornuftige, og jeg synes de er verdt å følge så godt man kan, men synes det er ok å følge med litt f eks på TV av og til og gå til lege om det er fare for liv osv, selvsagt, kritisk og våken og bruke alternative midler der man kan..

          Når det gjelder om valgene er manipulerte eller ikke, så er det delte meninger om dette. Noen mener at de helt klart er det, fordi de bestemmer det meste på forhånd og sørger for at det blir slik. Så noen mener det er manipulert, mens andre, f eks hun jeg snakket med i går, mente at valgene er reelle og går rett for seg, men at alle partiene og aktørene uansett er under kontroll, såpass trygt og fullstendig, at de kan tillate oss å velge “fritt”.

          Jeg er egentlig for, at man bør ta initiativ, prøve å gjøre noe, støtte gode krefter som vil gjøre noe, osv. Egentlig mener jeg det er riktig.
          Men erfaring vitner dessverre om at man ikke når frem.

          I USA har de kun to valg, som å velge mellom pepsi og cola, for resultatet er det samme, og kanskje er det ikke så annerledes hos oss?
          Er veldig skuffet over at andre alternativer – som f eks de grønne, ikke får komme til orde i det hele tatt, og blir tiet ihel, på alle vis.
          Da har ikke noe nytt noen reell sjanse..

          Venstre gikk ut, Norges eldste parti, men med den arroganse og diverse annet som Sponheim har vist, så er det ikke så rart.. Han var bedre han Tommesen, men han fikk jo hjerneblødning.. undrer meg om det var påført..Sponheim var jo svært arrogant mot han også, og må ta skylda for at venstre er ute, Dørum var ikke noe bedre, arrogante var de begge to.
          Rødt hadde en del konkret som de kunne fått fremmet, men nei..
          Og ingen andre hadde noen sjanse. Jeg synes egentlig alle resultatene er nedslående og til sammen er det trist.. Høyre og Ap.. er verst mener jeg..
          I praksis er de enige i rundt 80 % av tilfellene og stemmer agenda igjennom..

          Herman Berge sa noe i sin nye artikkel her, om at stortingsvalget burde kunne utsettes, kan det ikke da også kjennes ugyldig, på de forutsetningene som står i Berges artikkel? Nå gikk jeg dit og ville linke opp mot hit..
          Men jeg finner ikke artikkelen.. det var da en veldig omfattende artikkel som så ut til å ha mye konkret og bra som kunne følges opp og jeg ventet spent på svar der fra artikkelforfatteren, jeg så artikkelen som konkret og konstruktiv, nå blir jeg usikker på navnet hans også.. er artikkelen borte?
          Synd i så fall, den var høyst aktuell og det er jo litt trist hvis vi som kommenterer her inne bruker tid og energi, om man risikerer at alt plutselig bare er borte.. både for de som kommenterer og de som leser..
          Og dette var jo noe av det mest konkrete jeg har sett, når det gjaldt å gjøre noe.. er det bare jeg som ikke ser skogen for trær her? ser andre artikkelen?

          VN:F [1.9.3_1094]
            +1 (3 stemmer)

Legg til en kommentar


Du må være registrert og innlogget for å legge inn en kommentar. Mistet passordet ditt?

Bohemian Grove – hemningsløs herreklubb i skogen

Samfunn

Bohemian Grove – hemningsløs herreklubb i skogen


Hva betyr ”Co-Creation” egentlig?

Bevissthet

Hva betyr ”Co-Creation” egentlig?


Ancient Aliens-serien

Kosmos

Ancient Aliens-serien


Steng ambassaden send ambassadøren hjem

Video

Steng ambassaden send ambassadøren hjem